Anders Adlercröetz on tyylikäs hopeakettu.
Kommentit (81)
Hyvät kasvonpiirteet. Varmaan nättejä lapsiakin.
Aatelirutsa on näyttänyt kyntensä opetusministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan saatanan hyvännäköinen.
Eipäs nyt liioitella. Kukaan yli viisikymppinen mies ei ole enää saatanan hyvännäköinen. Kyllä sellaiset ovat max kolmikymppisiä.
Harvoin on, mutta poikkeus vahvistaa säännön. En tiedä Adlercreutzin lisäksi muita saatanan hyvännäköisiä yli 50-vuotiaita miehiä miehiä kuin Christoph Schneiderin.
Vierailija kirjoitti:
Hyrri mikä hyrri. Ei jatkoon.
Ottaako päähän kun et osaa ruotsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok näköinen noin vanhaksi mieheksi. Sääli, että hänen aivoissaan on lähinnä sahanpurua.
56-vuotias ei ole vanha mies. Sinulla on aivoissasi sahanpurua.
Ottaako vanheneminen noin lujille, papparainen? 🤣
Väärin arvattu. Olen nainen ja 11 vuotta vanhempi kuin Adlercreutz, joten minun näkökulmastani hän on nuori mies. Sinun näkökulmastasi tietysti, Jonne, koska hän on isoisäsi ikäinen.
Niin niin, Pasi.
Toisessa ketjussa joku sanoi George Clooney. Olen kylläkin heteromies, mut silti: ei vielä harmaat (voi olla värjättykin, leffaa varten), envei:
On myös kuulemma tosi huomaavainen ja kohtelias. Vanhan maailman hyviä tapoja.
Katosipas täältä nopeasti kommenttini siitä, että Adler ottaa Häkkäsen sträppäristä perseeseen. Taisi olla liikaa totuutta palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä tapoja, kuten suomalaisten kansanmurhaaminen ja ruotsinkielisten rasististen etuoikeuksien häikäilemätön ajaminen suomalaisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Soittaa selloa. Arkkitehti. Ollut saman naisen kanssa naimisissa vuosikymmenet, viiden lapsen isä.
Kyllä varmaan moni nainen tykkäisi lapsentekohommista hänen kanssaan. En sanoisi ei. Varmaan on hyvä rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Soittaa selloa. Arkkitehti. Ollut saman naisen kanssa naimisissa vuosikymmenet, viiden lapsen isä.
Adlercreutzin ukrainalaisen sävelmän sellonsoitotto Ukrainan sodan alettua oli nerokas veto.
Kaunis ja vaikuttava kannanotto. Moni muistaa sen pitkään.
Toivottavasti A. on ministeri seuraavassakin hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Adlercreutz
Aadlerkröits
Jostain syystä kirjoitettu väärin. Villit ovat kuin suuria lapsia, eivät osaa kirjoittaa niin kuin lausutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä tapoja, kuten suomalaisten kansanmurhaaminen ja ruotsinkielisten rasististen etuoikeuksien häikäilemätön ajaminen suomalaisten kustannuksella.
MIten Adlercreutz on kansanmurhannut suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Komea, älykäs, miellyttävä, sivistynyt, menestynyt.
Kaksinaamainen, oman etunsa ajaja, puhuu yhtä ja tekee joista. En todellakaan ostaisi kätettyä autoa häneltä. Joistain ihmisestä vain huokuu negatiivinen aura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyrri mikä hyrri. Ei jatkoon.
Ottaako päähän kun et osaa ruotsia?
Vad menar du. Hej då. 😜
Voisi rais kata pikkupoikia mammojen pärstän edessä ja silti äänestäisivät, koska "näyttää kivalta". Jep, tätä on "demokratia" aivokuolleiden lampaiden kanssa.
Saatananmoinen bottom äkee kilometrin päästä…… huh huh. Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adlercreutzin ukrainalaisen sävelmän sellonsoitotto Ukrainan sodan alettua oli nerokas veto.
Kaunis ja vaikuttava kannanotto. Moni muistaa sen pitkään.
Toivottavasti A. on ministeri seuraavassakin hallituksessa.
Nej, aldrig. Härre Min gud.
Väärin arvattu. Olen nainen ja 11 vuotta vanhempi kuin Adlercreutz, joten minun näkökulmastani hän on nuori mies. Sinun näkökulmastasi tietysti, Jonne, koska hän on isoisäsi ikäinen.