Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Pyöräilijä hajotti 9-vuotiaan majan toistuvasti Lauttasaaressa

Vierailija
08.09.2026 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012260315.html

”Hei lapsoset! Majat ovat ihan kivoja, mutta tässä käy myös uimareita, jotka tulevat tähän pyörillä. Myös pyörät tarvitsevat jonkun paikan. Siksi kepit ja oksat ovat siirretty pois."

Pyöräilijä tarvitsee juuri sen lasten majapuun rungon lähistön pyöräsäilytykselleen. Muu paikka ei käy!

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei majoja saa rakennella ilman lupaa. Ihan oikein purkaa vaaralliset hökötykset pois!

Oletko spandex-mies?

ah, tuo liki sinuun törmäävä minä eka menen tästä- asenteinen ohiviipottaja helvetistä.

Vierailija
82/87 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä vanhempien lapset näköjään asialla. Ei tarvitse mitään ajatella kun maailma on juuri heitä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä vanhempien lapset näköjään asialla. Ei tarvitse mitään ajatella kun maailma on juuri heitä varten.

Jotenkin tuntuu toi pyöräilijänä esiintyneen risuhökötyksen siivonneen laput toisen jättämältä trollilta.

Vierailija
84/87 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megarispekt Adessalle vastineesta :-)

Ainakin inäisekseen verbaalinen lahjakkuus..olisiko kuitenkin sen vanhempien sanelema viesti. Eikö sillä perheellä muuta tekemistä ole? Miksei kaupunki siivoa noita risuja, Pasilassa valtavia rakennelmia tehty punrangoista, ei mitään lasten tekosia.

Vierailija
85/87 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun paikka?

Vierailija
86/87 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstailija oli käynyt trollaamassa puuhun eikä pyöräilijä. 

Vierailija
87/87 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän luontoa metsässä enemmän hajota nämä pyöräilijät, jotka vetävät maastopyörillään tuhatta ja sataa. Yleensä lasten majat ovat näitä katkenneista oksista ja kepeistä kyhättyjä.