HS: Pyöräilijä hajotti 9-vuotiaan majan toistuvasti Lauttasaaressa
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012260315.html
”Hei lapsoset! Majat ovat ihan kivoja, mutta tässä käy myös uimareita, jotka tulevat tähän pyörillä. Myös pyörät tarvitsevat jonkun paikan. Siksi kepit ja oksat ovat siirretty pois."
Pyöräilijä tarvitsee juuri sen lasten majapuun rungon lähistön pyöräsäilytykselleen. Muu paikka ei käy!
Kommentit (87)
Minä minä minä vanhempien lapset näköjään asialla. Ei tarvitse mitään ajatella kun maailma on juuri heitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä vanhempien lapset näköjään asialla. Ei tarvitse mitään ajatella kun maailma on juuri heitä varten.
Jotenkin tuntuu toi pyöräilijänä esiintyneen risuhökötyksen siivonneen laput toisen jättämältä trollilta.
Vierailija kirjoitti:
Megarispekt Adessalle vastineesta :-)
Ainakin inäisekseen verbaalinen lahjakkuus..olisiko kuitenkin sen vanhempien sanelema viesti. Eikö sillä perheellä muuta tekemistä ole? Miksei kaupunki siivoa noita risuja, Pasilassa valtavia rakennelmia tehty punrangoista, ei mitään lasten tekosia.
Av-palstailija oli käynyt trollaamassa puuhun eikä pyöräilijä.
Eiköhän luontoa metsässä enemmän hajota nämä pyöräilijät, jotka vetävät maastopyörillään tuhatta ja sataa. Yleensä lasten majat ovat näitä katkenneista oksista ja kepeistä kyhättyjä.
ah, tuo liki sinuun törmäävä minä eka menen tästä- asenteinen ohiviipottaja helvetistä.