HS: Pyöräilijä hajotti 9-vuotiaan majan toistuvasti Lauttasaaressa
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012260315.html
”Hei lapsoset! Majat ovat ihan kivoja, mutta tässä käy myös uimareita, jotka tulevat tähän pyörillä. Myös pyörät tarvitsevat jonkun paikan. Siksi kepit ja oksat ovat siirretty pois."
Pyöräilijä tarvitsee juuri sen lasten majapuun rungon lähistön pyöräsäilytykselleen. Muu paikka ei käy!
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Perus minäminä-spandex, jolla on kiire suorittaa sitä Omaa Tärkeetä Juttua, muista ihmisistä vähät. Taitavat olla autisteja kaikki.
Olen usein miettinyt, että onko noista kukaan mitenkään normaali ihminen edes muualla kuin pyörän selässä. Tämän perusteella epäilen, että ei todellakaan. Kyllä saa sitä kusta olla päässä litrakaupalla, jos se oma saakelin mankeli on pakko ängetä lasten majan paikalle. Ja jättää vielä tuollainen hiton nolo lappu siihen. Kaikkea se happi elättää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään merkitty pyöräparkki jossa olisi pyöräteline. Nyt on joku keksinyt ihan omia juttuja sillä perusteella että on ehkä saattanut jättää fillarinsa tuohon ja ominut paikan. On eri asia, jos maja olisi rakennettu pyörätelineen päälle.
Olen innokas pyöräilijä ja minua ottaa rajusti päähän tällaiset tyypit, erityisesti kun itse yrittää hiki päässä sääntöjä noudattamalla ja muita kunnioittamalla osaltaan lieventää pyöräilijävihaa. Monet kun niputtavat kaikki pyöräilijät yhdeksi homogeeniseksi joukoksi ja tästä on haittaa meille kaikille. Olisi pari sanaa sanottavana tälle majanpurkajalle.
Joku autistispandex, joka on "tottunut" jättämään pyöränsä juuri sen puun luo. Eikä osaa sen vertaa muita ajatella, että se on aivan hiton sama, jättääkö sen siihen vai viereisen puun luo.
Omituinen paikka majallekin. Ja oliko riivitty oksia ja kaikkea siihen. ja kumpi oli ensin, pyöräparkki vai se maja.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel jonkun pikku inselin paska majan takia.
Lapset saa tehdä mitä tahansa missä tahansa. Kun ei osata kieltää, sehän pahoittaa sitä mielensä. Pisa. Inseli paskalle piisaa raivoa.
Ympärillä lääniä vaikka kuinka paljon! On jaksanut majan hajoittaa ja vielä heippalapun päälle kirjoittaa, että saisi pyöränsä juuri tietyn puun alle! Ei vit-tu, mikä tyyppi!!
Selkeästi laissa sanotaan että noi majat ja leikin jäljet pitää siivota pois. Ihmiset haluaa luonnon luontona eikä jotain ihme rumia rakennelmia sielläkin. Ihan sama kuka sen rakennelman on kyhännyt. Onko se maja pakko rakentaa siihen missä ihmiset haluaa nauttia luonnon maisemasta. Ajaako kommunistivanhemmat jostain kontulasta ladalla niitänpykäämään. Nähnyt noita kyhäelmiä ne on isoja ja rumia. Ainakin pasilassa niitä tekee ulkomaslaiset ukot ja munkkiniemessä mustien muuttajien mielestä hyvää msjamateriaslia oli katkoa istutetuilta kuusilta oksia.
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä lääniä vaikka kuinka paljon! On jaksanut majan hajoittaa ja vielä heippalapun päälle kirjoittaa, että saisi pyöränsä juuri tietyn puun alle! Ei vit-tu, mikä tyyppi!!
Ei ole lääniä, korkki kiinni siellä pöndellä.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen paikka majallekin. Ja oliko riivitty oksia ja kaikkea siihen. ja kumpi oli ensin, pyöräparkki vai se maja.
Kyllä vaan äidin pienet enkelit katkoo ihan tuoreita puita siellä puistossa. Rotevia on lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus minäminä-spandex, jolla on kiire suorittaa sitä Omaa Tärkeetä Juttua, muista ihmisistä vähät. Taitavat olla autisteja kaikki.
Olen usein miettinyt, että onko noista kukaan mitenkään normaali ihminen edes muualla kuin pyörän selässä. Tämän perusteella epäilen, että ei todellakaan. Kyllä saa sitä kusta olla päässä litrakaupalla, jos se oma saakelin mankeli on pakko ängetä lasten majan paikalle. Ja jättää vielä tuollainen hiton nolo lappu siihen. Kaikkea se happi elättää.
Joo toista se on auton kanssa kun joka paikkaan mennään ja minne vasn pitää saada pysäköidä.
Speedoäijät on pelottavia, hyvä takaisin vastaus nuorelta tytöltä.
Tyypillinen spandex-pelle.
Muutama on tullut vastaan, yhteen on sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä pitää olla, että käyttää aikaansa majan purkuun, että pyörän saa juuri sille haluamalleen paikalle.😆
Aika stanan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään merkitty pyöräparkki jossa olisi pyöräteline. Nyt on joku keksinyt ihan omia juttuja sillä perusteella että on ehkä saattanut jättää fillarinsa tuohon ja ominut paikan. On eri asia, jos maja olisi rakennettu pyörätelineen päälle.
Olen innokas pyöräilijä ja minua ottaa rajusti päähän tällaiset tyypit, erityisesti kun itse yrittää hiki päässä sääntöjä noudattamalla ja muita kunnioittamalla osaltaan lieventää pyöräilijävihaa. Monet kun niputtavat kaikki pyöräilijät yhdeksi homogeeniseksi joukoksi ja tästä on haittaa meille kaikille. Olisi pari sanaa sanottavana tälle majanpurkajalle.
Olen samaa miettinyt, näin autoilijanakin. Että voisi autoilun suomessa rajoittaa tiettyyn kellon aikaan. Ärsyttää kun kokoajan ajellaan. Voisi olla jopa ettei joka päivä saisi ajaa vaan että tietyillä rekisterinumeroilla tiettyinä päivinä ja vain aamu yhdeksästä ilta kuuteen. Muun ajan voi käyttää vaikka perhern kanssa majan rakennukseen puistoon.
Puita ja oksia ei saa repiä ilman maanomistajan lupaa. On kakaroilla lähtenyt mopo käsistä taas!! Ihmeellisiä kyhäelmiä. PURKUUN!!!
Vierailija kirjoitti:
Speedoäijät on pelottavia, hyvä takaisin vastaus nuorelta tytöltä.
Joo kyllä tutöt tietää kaiken toisin kuin jotkut äijät.
Vierailija kirjoitti:
Puita ja oksia ei saa repiä ilman maanomistajan lupaa. On kakaroilla lähtenyt mopo käsistä taas!! Ihmeellisiä kyhäelmiä. PURKUUN!!!
Siellä on vnhemmat jeesaamassa.
Raivoyöräilijät ja raivohiihtäjät yhtä kuspäistä sakkia. Lasten majat revitään ja niitä lapsia piestään suksisauvoilla ladulla, ellei sit suoraan hiihdetä päälle karjuen latua.
Miksi kaikkea pitää suorittaa veren maku suussa? Yhteiskuntakelvotonta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Raivoyöräilijät ja raivohiihtäjät yhtä kuspäistä sakkia. Lasten majat revitään ja niitä lapsia piestään suksisauvoilla ladulla, ellei sit suoraan hiihdetä päälle karjuen latua.
Miksi kaikkea pitää suorittaa veren maku suussa? Yhteiskuntakelvotonta porukkaa.
Mutta autolla pitää joka paikkaan päästä eikösjookos.
Oletuksena majassa on ollut kamerakin kännyssä? 9 vuotias. Ei ole ainaskaan omaa rauhaa haettu kuten ennen metsämajoilta.