Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tunteet muodostua myöhemmin?

Vierailija
08.09.2026 |

Onko kellekään käynyt niin, että tutustumisen alkuvaiheessa ei ole tuntenut ihastusta tai romanttista kipinää, mutta tunteet ovat tulleetkin myöhemmin? Kuinka pitkään siinä meni?

Itse pohdin nyt annanko hyvälle ja huomaavaiselle miehelle mahdollisuuden, vaikka en mitään kipinöintiä nyt heti alkuun tunnekaan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä itse osaat omat tunteesi tulkita? Menee pahasti metsään jos annat muiden määritellä tunteesi.

Vierailija
2/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin pitää huomata toisen miellyttävä olemus heti, sen olen huomannut. 

Eli ei tarvitse heti tulla ihastusta kehoon tai jotain obsessiota mieleen, mutta ainakin mulla pitää kyllä kuitenkin heti alkuunsa huomata, että tuolla on hienon malliset kasvot, seurassa hyvä olla jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdekipinä kyllä syttyy heti. Muutenhan jokainen pariutuisi jokaisen kanssa. Tiedän sen itsestäni. Se mies, jonka ulkonäkö ja tuoksu sai mut välittömään kiimaan, teki mut myös ainoana raskaaksi. Ei se älykkö joka oli huomaavainen. Ei se kiltti joka tahtoi jakaa asuntonsa. Ei se pelimies joka petti heti.
Kipinä pitää tuntea. Tai 50+:na edes mahdollisuus siihen. Muuten kyseessä on pelkkä puolituttu. Tunnest sen kyllä sydämessäsi; hakkaako se, janoaako hänen tapaamistaan? Vapisetko ajatellessasi hänen suudelmaansa? Monet b-miehet ovat huomaavaisia ihan seksiä saadakseen. Älä tyydy vähään. Ota hänet, kenet haluat ottaa.

Vierailija
4/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :D Se on vaan fakta. Koska sä et itse valitse sitä kehen sun kemiat kohdistuu vaan sun hermosto tekee sen ja jos sun hermosto ei tehny sitä samantien, se ei tuu koskaa tekee sitä. Se voi tottuu siihe, mut se ei sytytä enää mitää kipinöitä :D ihan sama mitä muut väittää

Vierailija
5/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdekipinä kyllä syttyy heti. Muutenhan jokainen pariutuisi jokaisen kanssa. Tiedän sen itsestäni. Se mies, jonka ulkonäkö ja tuoksu sai mut välittömään kiimaan, teki mut myös ainoana raskaaksi. Ei se älykkö joka oli huomaavainen. Ei se kiltti joka tahtoi jakaa asuntonsa. Ei se pelimies joka petti heti.
Kipinä pitää tuntea. Tai 50+:na edes mahdollisuus siihen. Muuten kyseessä on pelkkä puolituttu. Tunnest sen kyllä sydämessäsi; hakkaako se, janoaako hänen tapaamistaan? Vapisetko ajatellessasi hänen suudelmaansa? Monet b-miehet ovat huomaavaisia ihan seksiä saadakseen. Älä tyydy vähään. Ota hänet, kenet haluat ottaa.

Mä taas en pidä tuollaista kuvailemaasi kiimaa parisuhdekipinänä, vaikka parisuhteeseen tarvii myös kiimaa. 

Mutta monien miesten kohdalla se on ollut pelkkää kiimaa, ei potentiaalia parisuhteeseen tai edes sen kummemmin tutustumiseen. 

Vierailija
6/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että joko kiinnostun välittömästi tai en ollenkaan. Jos kiinnostun välittömästi, niin sekin kiinnostus yleensä hiipuu varsin nopeasti, mutta jos ei ole edes sitä niin ei se kyllä myöhemminkään synny, ainakaan sellaisessa ajassa, mikä olisi ihastuneen miehen mielestä hyväksyttävää.

Vierailija
7/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymys syntyy ajan kanssa. Hullaantuminen ei synny, ellei sitä ole alussa. Minun mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi