G: Mikä on elämäsi suurin ongelma tällä hetkellä?
Kommentit (24)
kun on selvitty home talosta, rahapulasta, työttömyydestä ja yövalvomisista
Eli liian vähän aikaa ja tekemistä piisaa.
saada miehen kanssa välit kuntoon,
Kymmenen kiloa pois mutta luuseri olen kun en saa itsestäni niskasta kiinni.
" tuttavia" on, mutta ystävät (voiko niitä edes sillä sanalla kuvata...?) katosivat elämäntilanteen muututtua...
Eli pienet on murheet... Kun osaisi itsekin aina vaan suhteuttaa asiat oikein.
tutkimuksia tutkimusten perään, lääkärit ymmällään. kokeiden perusteella selvästi jotain vialla, mutta ei tietoa mikä sairaudentilan aiheuttaja on.
En sitten ole saamassa opetusta ensi syksynä, koulussani ei juurikaan voi suorittaa tenttimällä, opetusta pitäisi saada ja opinto-oikeutta kuluu. Syksyllä en pysty suorittamaan kuin 9 op, kun pitäisi suorittaa 30, koska opetuksesta on " säästetty" . En ymmärrä, miten Turussa voidaan sössiä asioita näin tehokkaasti.
Olen tainnut vastata samanlaiseen galluppiin kun kone lykkäsi valmiin ehdotuksen.
joissa haaveilen vapauttavana asiana perheeni katoamista.
Muuten menee hyvin, kiitos kysymästä!
Kipuja päivin ja öin, vuorokaudet ympäri, koko ajan. Joudun koko ajan olemaan kipulääkityksellä enkä saa taudistani johtuen syödä kuin n. 15 ruoka-ainetta. Joten edes lärvejä ei voi vetää kun harmittaa. (alkoholi kielletty)
Haluaisin vauvan, omistusasunnon ja paremman työpaikan, enkä millään malttaisi odottaa että edes joku noista toteutuisi.
ja varattu. petin miestäni ja nyt mies yhtäkkiä sanoo rakastavansa, mitä en ole kuullut vuoteen.
avioliiton huono tila
krooninen sairaus
Siis henkilökohtaisia sellaisia. Tilillä on rahaa 23 euroa, mutta en koe sitä ongelmana. Tänään on vapaata töistä. Me olemme terveitä, sää on kaunis, kaapissa on ruokaa, teen merkittävää työtä, minulla on ystäviä!
Työssäni sitten taas taistelen maailman ongelmia vastaan. Erittäin antoisaa se työ.
ollessani. Eli ongelmana hysterisointi kaikessa raskauteen liittyvässä. Toinen raskaus, ja ensimmäinen päättyi hyvin. Silti vaan jaksan murehtia.
En paljon muuta elämältä enää pyytäiskään. =/