Me naisten...eikun siis hesarin toimittaja on taas pahastunut ...Vilkkaille lapsille opetetaan harrastuksissa, etteivät he kuulu joukkoon
Maksaako joku näiden juttujen lukemisista kun toimittajat alvariinsa ovat "uhreina".
Näitä on koka lehdessä.
Kommentit (22)
Äidin pointti: minun lapset härdäävät, ei ole minun syy, harrastusten ohjaajat eivät ymmärrä ja pyytävät minua kasvattamaan, se on mielestäni kohtuutonta.
Nykyaikana ei ole asiaa mistä ei pahastuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Lasten uimaopettaja oli silmin nähden ärsyyntynyt lapseni toimintaan.""""
Niin, kyllä se opettaja varmasti ärtyy jos joku lapsi koheltaa päättömästi ja häiritsee opetusta ja vie huomion itseensä.
Mikä tämän äidin pointti on?
Uimakoulussa tottelematon lapsi sitäpaitsi vaarantaa sekä itsensä, että meidän hengen.
Toimittaja liikuttuu kyyneliin, kun jossain "tanssi"ryhmässä lapsi oli saanut kiljua ja juosta. Keksin edullisen harrastusratkaisun: vie kakara metsään juoksemaan, eipä häiritse muita, ei tarvitse komentaa/kasvattaa.
Hesari on siirtynyt uutisien välittämisestä mielipiteiden julkaisuun.
Tästä on jo pitkähkö keskustelu tässä etusivulla
https://www.vauva.fi/keskustelu/6643934/hs-saako-lapsi-harrastaa-jos-ei…
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo pitkähkö keskustelu tässä etusivulla
https://www.vauva.fi/keskustelu/6643934/hs-saako-lapsi-harrastaa-jos-ei…
No mee sinne sitten, pönttö.
Tuo "keski-ikäinen mies" ikävä kyllä paljasti jutun täysin keksityksi.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja liikuttuu kyyneliin, kun jossain "tanssi"ryhmässä lapsi oli saanut kiljua ja juosta. Keksin edullisen harrastusratkaisun: vie kakara metsään juoksemaan, eipä häiritse muita, ei tarvitse komentaa/kasvattaa.
Ihanan wokea! 😘
Oliko kyseessä pieni lapsi esim päiväkoti ikäinen? Ei ne tarvi mitään ohjattuja harrastuksia varsinkin kun on päiväkodissa, lapsi kuormittuu liikaa, riittää kotielämä.
Lapsi ei halua osallistua harrastukseen, jossa pitää kuunnella ohjeita tai tehdä pyydettyjä asioita. Miksi sitä lasta pitää sitten kuskata ohjattuihin harrastuksiin. Esim. leikkipuistossa voi omaehtoisesti juosta/kiipeillä, eikä tarvitse kuunnella opettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ohjaaja vaalea heteromies?
Aito arjalainen, oli...
Vierailija kirjoitti:
Tuo "keski-ikäinen mies" ikävä kyllä paljasti jutun täysin keksityksi.
Joku muukin kuin minä huomasi tuon. Jäin ihmettelemään miten se keski-ikäinen mies liittyy juttuun. Ei ilmeisesti mitenkään?
Pian sama akka valittaa että lapsen koululuokka on levoton...
Lehdistöstä on tullut lumihiutaleiden turvariepu.
Jos lapsen käytös julkisilla paikoilla on sitä luokkaa, että lapsi tarvitsisi valjaat ja hihnan, niin kenellä tulee mieleen viedä se lapsi johonkin urheiluseuran treeneihin ja olettaa, että lapsi pärjää siellä?
Lasten uimaopettaja oli silmin nähden ärsyyntynyt lapseni toimintaan.""""
Niin, kyllä se opettaja varmasti ärtyy jos joku lapsi koheltaa päättömästi ja häiritsee opetusta ja vie huomion itseensä.
Mikä tämän äidin pointti on?