Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset valittavat ruoasta?

Vierailija
08.09.2026 |

Miksi ihmiset ei vain syö terveellisesti ja lopettaisi ruoasta nipottamisen ja söisi vain terveellisiä ruokia koska se on tervettä

Aina saa kuulla ongelmia mitä jotkut ruoat tekevät ym. ihmisten pitäisi olla välittämättä ruokien vaikutuksista kehoon koska niihin vaikutuksiin tottuu, ei aina voi vain syödä sitä mitä tekee mieli ja sitä mikä palvelee mieltäsi

Kommentit (4)

1/4 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valittaisin, jos pitäis aina syödä terveellisesti 😅

Vierailija
2/4 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä valittaisin, jos pitäis aina syödä terveellisesti 😅

Minä en, minä päätin että syön pelkästään terveellistä ruokaa tästä lähtien ja voin sanoa että syön terveellisesti, olen huippu ravitsemuksessa, syön mitä vain mikä on terveellistä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruoka maksaa 2 kertaa enemmän.

Vierailija
4/4 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut eivät edes syö sitä NS huonompaa ruokaa. Siitäkin joutuu maksamaan. Esim eilen. Kyseisessä ruoassa ei nimittäin ollut mitään vikaa. Ja on hävytöntä, kun koululaiset eivät syö siellä ruokaa, vaan ostavat itse kaiken maailman pjaskoo roskaruokaa. Jos sitä ei syö siellä (siis kouluruokaa), siitä pitäisi periä maksu. Ja lapset ovat sitten entistä lihavampia ennemmin tai myöhemmin, kun eivät liiku juurikaan. Ovat laiskoja. Sitäkö haluatte, lasten vanhemmat ??????? Lapsista tulee sitten myös huligaaneja ja rikollisia. Sitä tuskin kukaan vanhempi haluaa, vai olenko väärässä ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi