Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut: Linea kaunis koti nettikaupasta

Vierailija
27.12.2011 |

Pohdin vain kuinka ihmeen kauan heiltä tilattujen pakettien tuleminen kestää ?

Itse olen tilannut 5.12 ja paketti ei vieläkään ole tullut ja asiakaspalvelusta ei saa minkäänlaista vastausta asiaan....

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin linea kaunis kodista ja paketti saapui 2-3viikossa tilauksestani

Vierailija
2/54 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein pienen tilauksen.paketti tuli ja eräpäivä n 2viikon päässä.soitin ja kysyin saanko tilata vielä niin että molemmat laskut maksan sitten samaan aikaan,sanottiin että joo sopii.oottelin 3viikkoo ja soitin.ei tuu pakettia ku ei oo suoritusta tullut.selitin että mitä mulle luvattiin,niin sanoivat huonolla suomen kielellä että sinun pitää tämä vanha maksaa ensin.ei tajunnut kun sanoin että maksan molemmat samaan aikaan.puhelu päättyi niin että se akka alkoi huutamaan,minä huusin ja sanoin että saas nähä maksanko mitään.ois pitänyt kerralla tilata enemmän...joo ei kannata tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto Up Nosto

Vierailija
4/54 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on kokemusta kyseisestä paikasta. Olen tilannut sieltä joskus, kuukausia sitten, eikä ole pakettia vieläkään kuulunut. Tein myöhemmin saman tilauksen toiseen kertaan, eikä sitäkään ole tullut. En sitten tiedä, uskon että on kusetusta koko firma, sillä eivät toimita tilattuja tilauksia.

Vierailija
5/54 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

firmoilta ei yleensä ole fiksua tilata mitään. Lokeron sijaintikin vielä Maarianhaminassa, melko epämääräistä.

Kunnon firmalla on myös katuosoite ja nimitiedot ja yleensä y-tunnuskin löytyy.

Vierailija
6/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,jo monta viikkoa sitten tilasin eikä ole kuulunut eikä näkynyt mitään,

kannattaa karttaa moista "firmaa".

Vierailija
7/54 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausia on odoteltu verhoja. Nyt sentään lähetystunnus näyttää, että suomessa ja vieläpä pääkaupunkiseudulla olis paketti matkalla. Koko prosessiin mennyt 3kk, yli 1, 5 kk siihen että lähetystunnus näytti jotain. Asiakaspalvelu surkeaa. Älkää tilatko.

Vierailija
8/54 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tullut uusia kokemuksia?

Löysin nimittäin aivan ihanat petivaatteet, mutta törmäsin tähän ketjuun ennen tilausta ja nyt epäilyttää.

Vierailija
9/54 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreempia kokemuksia kellään?

Vierailija
10/54 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hyllykön ja lakanat jonkin aikaa sitten ja saapuivat n. 2 viikon kuluttua. :) olin tyytyväinen tuotteisiin ja ne vastasivat odotuksia

Nyt vielä odottelen uutta tilaustani jonka tein 1.11 eli lähes 3viikkoa sitten joten tuntuu kyllä vähän oudolta.

Toivottavasti saapuu pian.

Vierailija
11/54 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja maksoinkin yli viikko sitten. Ei kuulu pakettia. Nyt vasta löysin tämän ketjun, en ois tilannut jos oisin löytänyt aiemmin..

Vierailija
12/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin sieltä pyyhenaulakon pari vuotta sitten enkä muista tapauksesta mitään erikoista, ilmeisesti se tuli ihan järkeenkäyvässä ajassa eikä muitakaan ongelmia ilmennyt.

Vierailija
13/54 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tilaavat ne ensin mm. Kiinasta siksi kestää kauan jos ei ole "varastossa". Muutenhan noita hintoja ei voi olla...

Vierailija
14/54 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tilannut täältä lähiaikoina? Uskaltaako tilata vai tuleeko joulusisusteet vasta joulun jälkeen...

15/54 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko. Asiakaspalvelun akka on ihan seko eikä kysymys ole todellakaan kielimuurista. On joku Pirkko. Vuodesta 2000 olen yrittänyt tilata. Mitään eivät koskaan lähetä !!!

Kysymyksiin, mitkä ovat ystävänhankintalahjoja ei vastata, vaikka kysyin kahdeksan kertaa kahden päivän kuluessa. Ei mitään, sitten tuli sähköposti, että katso netistä !

Netistä just olinkin katsonut, mutta kun siellä ei ollut tietoa ! Aaaargh. Ja sama juttu jokaisen kolmen muun eri kysymyksen kanssa.

Ei vastauksia, tilauksia ei lähetetä, vaikka tilattu kirjeenä ja netistä.

Pelkkiä kuvia saa katsella olemattomista tavaroista.

Vierailija
16/54 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä pulju jossain yhteydessä siihen Åshildiin? Sieltä nyt kuitenkin tilaukset tulee.

Vierailija
17/54 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut useammankin kerran, ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.Lähinnä verhoja ja mattoja olen tilannut. Yhden kerran jouduin soittamaan ja kyselemään lahjani perään kun olin saanut ystävän tilaamaan sieltä eikä minun lahjaani tullut. Sekin sitten selvisi niin ettei ystäväni ollut maksanut omaa tilaustaan... no, ystävä maksoi ja minä sain todella hyvän pyyhesetin( 8 erikokoista pyyhettä )

Vierailija
18/54 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Tilasin eilen verhoja, siellä rouva kysyi sosturvatunnuksen, sanoin, ettei sitä ole pakko antaa. Rouva sanoi, että koska paketin mukana tulee lasku, niin ruotsalaiset vaatii sost.tunnuksen. Olinkohan liian hyväuskoinen? No, jään odottamaan miten käy.

Vierailija
19/54 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tein tilauksen ja perästä luin tän ketjun :O No toivottavasti tavarat tulossa, mutta onneksi maksu visalla, niin vakuutus korvaa, jos ei. Toimitus paikka jäi arvoitukseksi... Te joille tavarat on tullut. Tuliko ne vaan lähimpään matkahuollon pisteeseen vai kuinka? Laitoin viestin asiakaspalveluun, mutta ilmeisesti vastausta saa odotella...

Vierailija
20/54 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan positiivinen kokemus kyseisestä verkkokaupasta. Tilauksen tein Su 23.9 ja tuote oli pakattu ja lähetetty eteenpäin jo Ti 25.9. Tänään tuli postilta ilmoitus saapuvasta tuotteesta, eli pysyttiin siinä luvatussa 3-5 päivän toimitusajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan