Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kahvilla lapsiperheen luona jolla ei ollut vessassa lukkoa ollenkaan

Vierailija
07.09.2026 |

Aioin pussailla käydä, mutta sen huomattuani pesin vain kädet. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei lapsuuden kodissa ollut pesuhuoneessa lukkoa. Aina tuli joku suihkuhuoneeseen kun olin suihkussa, jaa sori sori, en tiennyt että täällä on joku. Välttelin kotona suihkussa käymistä ja yritin käydä vain silloin kun olin lähes varma ettei kotona ole tai tule ketään, ja silti joku perheenjäsen keksi tulla kotiin kesken kaiken ovea availemaan että minä vain äkkiä tästä otan tämän. Meillä ei edes sijainnut kylppärissä mitään mitä tarvisi juuri sillä hetkellä kun minä olen suihkussa.

En mene vessaan enkö suihkuun jos ei lukkoa ole.

En ole ikinä nähnyt että kylpyhuoneessa olisi lukko. Meillä se ainakin oli semmoinen saunan oven tyyppinen puuovi, himmennetyllä lasilla toki.

Vierailija
42/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka hihittelee että hana laitetaan päälle niin kyllä säädyllisyyteen kuuluu sekin.

Nauratti kin miehen kaveri kävi äänekkäällä ripulipaskalla  ja vessa oli ihan siinä olohuoneen vieressä. . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos kyläpaikassa joku sanoo menevänsä vessaan, niin mihin siinä lukkoa tarvii? Kun kaikki tietää hänen olevan siellä.

Käydäänkö asia erikseen ilmoittamassa sille teinipojalle joka kuulokkeet päässä pelaa koneella huoneessaan? Laitetaanko sille kohta kotiin saapuvalle 12vuotiaalle viesti että vieras meni nyt vessaan että jos kerkeät tulla ennen kuin vieras on kussut niin älä mene vessaan?

Sivistyneissä perheissä koko perhe on koolla aterialla, eikä teinit pelaa videopelejä vieraiden aikana. Heidät operetaan merkitykselliseen kanssakäymiseen.

Ystävällä on teinipojat. Ei heidän tarvitse tulla kuuntelemaan meidän juttuja. He käyvät tervehtimässä ja sen jälkeen menevät omiin huoneisiin. 

Vierailija
44/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?

Ei, olen persu. Luku- ja kirjoitustaidottomuus ja pakonomainen, krooninen ja kliininen trollailu on minulla verissä.

Vierailija
45/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ongelma ole, ruokapöydässä vaan ilmoittaa että: Jaahas, pittää varmaan käydä vessassa vääntämässä paskat, tuskin sinne ketään tulee kurkkimaan

No jos esim. grillaillaan terassilla, saunat ja paljut kuumana, niin ei siinä nyt koko aikaa kaikki tiedä missä kukin on, varsinkin jos vähän isompi porukka.

On muitakin tapoja viettää aikaa vieraiden kanssa kuin pönöttää jonkun kuppaisen pöydän ääressä 

Sitten koputetaan vessanoveen ja kysytään onko joku jo siellä. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
46/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ollut silloin kun lapset oli pieniä. Oveen saa vain sellaisen lukon (mikä meillä nyt on), että en koskaan laita sitä kiinni kun olen yksin kotona, sillä jos en saisi sitä auki, ei kukaan sitä ulkopuoleltakaan saa hajottamatta ovea jollakin kirveellä kokonaan. 

Vierailija
47/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ovea ollenkaan. Tytöt lukittautuivat teineinä tunneiksi vessaan. Oli helpoin ratkaisu

Vierailija
48/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos kyläpaikassa joku sanoo menevänsä vessaan, niin mihin siinä lukkoa tarvii? Kun kaikki tietää hänen olevan siellä.

Käydäänkö asia erikseen ilmoittamassa sille teinipojalle joka kuulokkeet päässä pelaa koneella huoneessaan? Laitetaanko sille kohta kotiin saapuvalle 12vuotiaalle viesti että vieras meni nyt vessaan että jos kerkeät tulla ennen kuin vieras on kussut niin älä mene vessaan?

Sivistyneissä perheissä koko perhe on koolla aterialla, eikä teinit pelaa videopelejä vieraiden aikana. Heidät operetaan merkitykselliseen kanssakäymiseen.

Sivistyneissä perheissä vessoissa on lukot.

Vierailija
49/49 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei lapsuuden kodissa ollut pesuhuoneessa lukkoa. Aina tuli joku suihkuhuoneeseen kun olin suihkussa, jaa sori sori, en tiennyt että täällä on joku. Välttelin kotona suihkussa käymistä ja yritin käydä vain silloin kun olin lähes varma ettei kotona ole tai tule ketään, ja silti joku perheenjäsen keksi tulla kotiin kesken kaiken ovea availemaan että minä vain äkkiä tästä otan tämän. Meillä ei edes sijainnut kylppärissä mitään mitä tarvisi juuri sillä hetkellä kun minä olen suihkussa.

En mene vessaan enkö suihkuun jos ei lukkoa ole.

En ole ikinä nähnyt että kylpyhuoneessa olisi lukko. Meillä se ainakin oli semmoinen saunan oven tyyppinen puuovi, himmennetyllä lasilla toki.

Kyllä meillä vaan on. Molemmissa suihkutiloissa lukot. Myös pihasaunan saa sisältä tarvittaessa lukkoon. Kaikissa asumissani asunnoissa on suihkutilan saanut lukittua. Ja wc:t toki myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme