Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa...

28.05.2007 |

Onko kellään ollut samanlaista kokemusta alkuraskaudessa, että tuntuu raskaalta hengittää? Mulla ollut muutamana päivänä vähän, nyt jotain 6+5.

Tuntuu, et pitäin oikein keskittyä hengittäämään kunnolla ja syvään..

Onko normaalia, pitääkö mun ottaa yhteyttä johonkin??

t,Ellen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista. Luulen olevan normaalia niille kenelle sitä tulee. Mulla nyt toinen raskaus menossa ja on molemmissa tuntunut alussa aivan kuin en saisi happea. (Siskollani ollut samanlaista.) Nyt rv 28 ja ok olo. Luulen, että lopussa n. rv 39 viim. tulee taas hapenpuutetuntemuksia. En tiedä selitystä, mutta voisiko alussa johtua siitä, että veri lähtee kiertämään sikiöön ja sitten oikasti veren happipitoisuus tilapäisesti laskee hieman....???Tämä on oma arveluni vain!! Loppupuolella luulen vauvan ihan vain painavan rintakehää jo niin paljon, että saa haukkoa henkeä. Ei siis mitään lääketieteellistä tietoa nämä.

Juttele asiasta ihmeessä myös neuvolassa. Onnea raskauteen!

Vierailija
2/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun vastasit.. helpotti vähän oloa. Pitää jutella vielä neuvolassa. Jotenkin uskoisin kyl et se on ihan normaalia kans..

Ellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä johtui mutta vaivasi muutaman ekan raskausviikon. Saunassa ei voinut käydä ollenkaan ja portaissa joutui haukkomaan henkeä kuin kala kuivalla maalla. Mies oli jo sitä mieltä että lekuriin mutta meni ihan itsekseen ohi se oire. Toki nytkin hengästyttää normaalia enemmän, johtunee isosta mahasta ja alentuneesta hemoglobiinista.

Riza 20+6

Vierailija
4/4 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden alussahan jo verenkierto tehostuu samoin kuin hengityselimistö. Tai jotain....ja itsellä myös ollut hengenahdistusta, ei voi yhtään rasittaa itseään...kai se on jokin luontoäidin suojelukeino, ettei tuleva äiti rehki liikaa, eikä mene kesken. Raitis ilma ja pää polviin-asento auttaa. Tää helle ja hiostava ilma kyllä vaan pahentaa asiaa...mut koitetaan kestää:)