Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö Tinderistä vapaita lentäjiä?

Vierailija
06.09.2026 |

Olen kaunis ja älykäs nainen sinkkumarkkinoilla. Tietääkö kukaan onko Tinderissä pilotteja? 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy. Kymmenittäin. Yksikään ei osaa lentää konetta mutta voivat ostaa lentäjän asun naamiaiskaupasta. 

Omg, oikeasti? Mistä sitten osaa tunnistaa aidon? 

Älykäs keksisi helposti.

Vierailija
22/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tullut useita lentäjiä vastaan ikähaarukalla 35-40 mutta kaikki rumia etten ole antanut yhtään tykkäystä.

Voi olla että ovat valelentäjiä? Itse olen töissä lentoalalla ja voin sanoa että ihan kaikennäköiset lentäjät ovat jostain syystä haluttua riistaa. Vaikka tosiaan ulkonäkö mut ei olisi ihan komeinta sorttia niin kaunis vaimo näyttää olevan ja vientiä lentoemäntien keskuudessa. En osaa sanoa miksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen siinä kuka on oikea ja kuka valelentäjä! 

Vierailija
24/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeita 

Vierailija
25/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle tullut useita lentäjiä vastaan ikähaarukalla 35-40 mutta kaikki rumia etten ole antanut yhtään tykkäystä.

Voi olla että ovat valelentäjiä? Itse olen töissä lentoalalla ja voin sanoa että ihan kaikennäköiset lentäjät ovat jostain syystä haluttua riistaa. Vaikka tosiaan ulkonäkö mut ei olisi ihan komeinta sorttia niin kaunis vaimo näyttää olevan ja vientiä lentoemäntien keskuudessa. En osaa sanoa miksi. 

Palkka ja status? 

Vierailija
26/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä erottaa ei aidon? 

Vierailija
27/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, täällä laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi ja olen myös Ruotsin maihinnousujoukkojen Navy Seals -yksikön taistelusukeltaja everstiluutnantti evp. Rakastan marsuja ja kaikkia söpöjä eläimiä. Olen myös verraton tarinaniskijä ja rakastettu hahmo harrastajateatterissa.

Hei Börje, asutko vielä äitisi luona kartanossa?

Vierailija
28/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä erottaa ei aidon? 

Eikö Ap sanonut olevansa älykäs?

Vierailija
29/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy. Kymmenittäin. Yksikään ei osaa lentää konetta mutta voivat ostaa lentäjän asun naamiaiskaupasta. 

Omg, oikeasti? Mistä sitten osaa tunnistaa aidon? 

Kysy vaikka lentolupakirjaa.... 🤣😅🤣!!! 

Vierailija
30/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä erottaa ei aidon? 

Ap tässä. Olen älykäs mutta kerro toki vinkkejä. En halua alentua mihinkään huijareihin. 

Vierailija
31/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lupakirja tai id-kortti? 

Vierailija
32/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa 

Vierailija
33/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä erottaa ei aidon? 

Ap tässä. Olen älykäs mutta kerro toki vinkkejä. En halua alentua mihinkään huijareihin. 

Pyydä kertomaan tarkempia yksityiskohtia siitä mitä kertoo. Esim. tyyppikoulutuksesta, lentolupakirjan saamisesta ja ylläpitämisestä, lennon briefauksesta, simulaattoriharjoituksista jne. Tai kysy vaikka mikä on QNH-arvo ja mihin sitä käytetään. Huijari vaihtaa äkkiä puheenaihetta koska kysymykset alkavat kuumottaa.

Vierailija
34/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä erottaa ei aidon? 

Pyydä kertomaan tarkempia yksityiskohtia siitä mitä kertoo. Esim. tyyppikoulutuksesta, lentolupakirjan saamisesta ja ylläpitämisestä, lennon briefauksesta, simulaattoriharjoituksista jne. Tai kysy vaikka mikä on QNH-arvo ja mihin sitä käytetään. Huijari vaihtaa äkkiä puheenaihetta koska kysymykset alkavat kuumottaa.

Tämä 

Vierailija
35/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Haluttua riistaa. 

Vierailija
36/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hienoa kuljettaa vessoja ja juntteja maasta toiseen. Vau, mikä ammatti ja sen oppii vielä alle vuodessa.

Vierailija
37/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hienoa kuljettaa vessoja ja juntteja maasta toiseen. Vau, mikä ammatti ja sen oppii vielä alle vuodessa.

Vessoja kuljettaa? Mitä helv sä selität? :D No voit vaikka tarkistaa netistä niin esimerkiksi Finnairille pääsee vain 2-3 % hakijoista lentäjäksi, samoin Suomen Ilmailuopistoon. Pitää olla lahjakas monin tavoin samoin psyyke kunnossa. Siksi kaltaisesti juntit eivät voi muuta kuin haaveilla ja haukkua sinne päässeitä 

Vierailija
38/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen juntti olet 

Vierailija
39/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lentävä DI. Teen myös sivutyönä kirurgin töitä.

Kirurgina varmaan siivutat itse leikkeleet brunssipöytään?

Vierailija
40/59 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessoja kuljettaa? Mitä helv sä selität? :D No voit vaikka tarkistaa netistä niin esimerkiksi Finnairille pääsee vain 2-3 % hakijoista lentäjäksi, samoin Suomen Ilmailuopistoon. Pitää olla lahjakas monin tavoin samoin psyyke kunnossa. Siksi kaltaisesti juntit eivät voi muuta kuin haaveilla ja haukkua sinne päässeitä 

Niin just. Ei tarvi opiskella, vaan pitää olla silmät, korvat ja muu lahjaksi saatu erinomaisessa kunnossa. Ei ne omaa ansiota ole. Koulutus ei kestä mitään aikaa.

Vessoja ja tuulipukukansaa kuljetellaan kuten junissa, mutta tämä olevinaan hienompaa. No, ei ole. Väitä mitä vaan, mutta huvittavaa.