Sinä viisikymppinen nainen, mitä ihmettä näet kolmekymppisessä miehessä?
Sain itse vähän aikaa sitten kuulla että ex-vaimo on alkanut tapailla tällaista huomattavasti nuorempaa kaveria. Kyllä ei voi muuta kuin ihmetellä tuollaista toimintaa.
Kommentit (64)
En jaksa ollenkaan niiden juttuja. Ei mitään elämänkokemusta. Lapset saman ikäisiä.
Avioparista on tullut vanha, kun vaimossa ei ole enää mitään muuta kiinteää kuin kulut, ja miehessä ei ole enää mitään muuta jäykkää kuin asenne.
Ei katso ikää jos sisäiset kemiat kolahtaa. Ei ole varsinaisesti kenenkään "näkemisestä" kyse
Komeus, pituus, luonne, selkeys, kiltteys? Voi tietysti olla että se ei ole vakava suhde..?
Ite oon viiskymppinen mies, mutta farkkuasuinen, joten meen hyvin kolmivitosesta. Paljon on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon viiskymppinen mies, mutta farkkuasuinen, joten meen hyvin kolmivitosesta. Paljon on kysyntää.
Ei, kyllä sä näytät ihan ikäiseltäsi tollo.
Kai se kelpaa laastarisuhteeseen.
Ei mitään, juopon keskiikää lähestyvän Urpon.Epävarmuus kiiluu vielä silmissä .Ei osaa olla naisen kanssa..arvostaa.Moni ei haluu lapsii.Sekosuhteita on liikaa..
X-kymppiset sitä ja Y-kymppiset tätä. Palstalla kyllä jaksetaan jauhaa iästä ja ikäeroista. News flash: moni mieltyvät/ihastuvat/rakastuvat siihen viehättävään ihmiseen, eikä siihen ikäryhmään, mitä hän edustaa. Kaikki eivät ole perustamassa perheettä ja vahtimassa biologista kelloa. Toiset haluaa painottaa enemmän henkistä kuin fyysistä suhdetta ja toiset päinvastoin jne.
Vierailija kirjoitti:
Avioparista on tullut vanha, kun vaimossa ei ole enää mitään muuta kiinteää kuin kulut, ja miehessä ei ole enää mitään muuta jäykkää kuin asenne.
Voi hyvä luoja kuinka paljon nauroin tälle 😂😂😂
Ei välttämättä ole näön kanssa tällä tekemistä, jos löytää omaan vireystasoon sopivan miehen, jolla alapää toimii.
Vanhemmilla (n. 30-50 ikävuosivälillä) miehillä on monesti lapsia ja iltatähtiä jo seuraavistakin suhteista, kun taas 3-kymppinen lapseton mies ei välttämättä edes halua, jolloin hän ei ole oman ikäluokan naisille haluttu kumppani. 50-vuotiaalla naisella on monesti jo lentänyt lapset pesästä ts. voi keskittyä parisuhteeseen tai villiin tapailusuhteeseen. Eli sopivat hyvin yhteen.
Tuskin 50v miehiä on enää kauheasti vapaana. Siis priimaa.
Näen hyvännäköisen, elämänhaluisen ja terveen henkilön. En sitä 5 kymppistä äreää, harmaantuvaa, epäsiistiä ja korvistaan kasvavaa yökötystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Yleensä niilläkin joilla puoliso on vaikka vakavasti sairas, on jo uusi katsottuna. Jos 5 kymppinen mies on 2kk kauempaa sinkku, niin on todennäköisesti moniongelmainen kus@ipää.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei kiinnosta edes seksi noin paljon nuoremman kanssa. 10 vuottakin nuorempi olisi liian nuori mulle. Tarjokkaita olisi kyllä, mutta ei kiinnnosta.
N47
Aloittaja ilm.vastasi itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei kiinnosta edes seksi noin paljon nuoremman kanssa. 10 vuottakin nuorempi olisi liian nuori mulle. Tarjokkaita olisi kyllä, mutta ei kiinnnosta.
N47
Aloittaja ilm.vastasi itselleen.
Huoh. En ole aloittaja. Mikä helvetti teitä joitakin oikein vaivaa????
Mä olen 47v nainen jota ei kiinnosta reilusti nuoremmat. Pitääkö asia vääntää vielä ratakiskosta vai meneekö jo jakeluun?!?!?
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Yleensä niilläkin joilla puoliso on vaikka vakavasti sairas, on jo uusi katsottuna. Jos 5 kymppinen mies on 2kk kauempaa sinkku, niin on todennäköisesti moniongelmainen kus@ipää.
Ai että siinä elellään vaan vaimon kuolemaa odotellessa? Aika karu näkemys miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viisikymppinen mies farmariasussa menee 75-vuotiaasta ihan heittämällä!
N47