Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istukka/istukat?

28.05.2007 |

Odotan kaksoa viikolla 22+2. Tänään oli ultra. Minua jäi vaivaamaan kun lääkäri sanoi että näyttäisi olevan kaksi istukkaa mutta menevät jossain kohtaa yhteen. Molemmat ovat omissa pusseissaan. Mitä voisi tarkoittaa, olen ihan pihalla? Identtisiä? Np-ultrassa jäi lisäksi vaivaamaan kun lääkäri sanoi että molemmat näyttäisi olevan poikia, sanoi että 100% varma hän ei ole. Tänään kuitenkin B-vauvan varustus näytti lähinnä turvonneilta häpyhuulilta, enkä pippeliä keskellä nähnyt. Lääkäriltä en kysynyt. Onko kellään lääkärin ennustus mennyt väärin? Ostelin nimittäin jo sinisiä vaatteista ;-) Kiitos jos joku vastailee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sinulla on vauvoilla omat istukat jotka ovat yhteenkasvanneet. Ja silloin on suuri todennäköisyys etteivät ole idennisiä.

Mulle sanottiin rakenneultrassa rv 18, että B-vauva on poika ja A-vauva on todennänöisesti tyttö. Ja niin oli. Meillä oli myös yhteen kasvanneet istukat.

Onnea odotukseen!

Vierailija
2/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla vauvoilla selkeästi erilliset istukat ja omat sikiöpussit, mutta molemmat todennäköisesti poikia. Toinen on aivan varmasti, mutta lääkäri veikkasi jossain ultrassa toisenkin olevan, vaikken edes itse kysynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ultrasi 3D, ja sanoi silloin että kaksi poikaa tulossa. Mutta, kun sitten kävimme rakenneultrassa saman lääkärin luona niin paljastui että tytöt sittenkin. Lääkäri myönsi että oli ekassa ultrassa aivan liian aikaisin nähdä kumpi tulee...

Vierailija
4/4 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vastanneille. Mielenkiinnolla odotan jo seuraavaa ultraa juhannusviikolla, josko sitten näkyisi sukupuolet paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän