Ketä ärsyttää meidän ulkoministeri
Ihme besserwisser, ei osaa kuin esitellä kielitaitoaan ja ihan kamala tyylitaju.
Kommentit (21)
Näkymätön ministeri. Mieleen on jäänyt ikimuistoinen viesti venäläisille ' antaa tulla vaan täältä pesee'. Tällä tasolla hän.
Elina Valtonen, DI, KTM, fiksu ja edustava, asialinjalla. En yhtään ihmettelisi jos joskus on presidentti.
Parempi vaan, että se on tuollaisessa reaalipolitiikkavirassa eikä missään missä saa tehdä omia päätöksiä.
Missä lienee. Ei ole näkynyt Ei kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Missä lienee. Ei ole näkynyt Ei kuulunut.
tervemenoa
Aivan karmea harakka. Asiantuntemus nolla diplomatian alalla ja tuo kävelevä katastarofi on aivan väärässä pestissä.
Vierailija kirjoitti:
Elina Valtonen, DI, KTM, fiksu ja edustava, asialinjalla. En yhtään ihmettelisi jos joskus on presidentti.
Taivas varjele Suomea Elinalta, ultraglobalistilta ja bilderberg vihityltä.
Ennen Bilderbergiä oli aivan asiallinen nainen. Sitten tapahtui jotain.
Millanen ois rakastelu Elina Valtosen kanssa?
Intoutuuko villiin kiimaiseen naintiin?
Paikallispoliitikkona ja vielä eduskunnassakin uskottava, mutta sitten astui liian suuriin saappaisiin.
Tietää paljon veroparatiiseista ja ne Hommafoorumille kirjoitetut jututkin oli ihan vaan avustajan kirjoittamia.
Pidän enemmän kuin ennakkoasenteeni oli. Ja tunnen myötätuntoa kun nuo miehet kävelevät yli. Ei varmasti jatka politiikassa pitkään kun pääsee muuallekin töihin, myös ulkomaille politiikan ulkopuolelle.
Lavrov on kyllä kieltämättä pelle.
Ukrainan homodiskot ja Suomen poistaminen maailmankartalta jäävät ikuisiksi tahroiksi maineeseen.
Kaikki ihmiset vuorollaan ärsyttävät minua jossain vaiheessa, omasta mielentilasta ja päivästä kiinni. Sitten päiviä, jolloin vain laulattaa eikä mikään/kukaan ärsytä.
Minua ei oikeastaan kukaan ärsytä. Ei ulkoministerimmekään.
Tyylitaju on asiallinen, itseilmaisu hyvin asiakeskeistä. Miksi minua asiakeskeisyys ärsyttäisi, kun ministerin tehtävässä asiasta on kuitenkin kyse.
Hän on ilmeisesti todella fiksu.