Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset lukevat aina tuotteiden manuaalin/ohjeet?

Vierailija
06.09.2026 |

Mitä hauskaa jää jäljelle jos ei voi itse keksiä ja kokeilla yrityksen ja erehdyksen kautta?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole luksusta sellaiseen luppoaikaan, jossa voi yrittää, erehtyä ja korjata omia virheitä toistuvasti ihan huvikseen.

Vierailija
42/47 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten osaaminen erilaisten laitteiden käytössä on useimmiten parempi kuin naisilla. Sen takia manuallin lukeminen ei ole tarpeen. 

Höpö höpö manu-alli pälli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikkia laitteita oppii käyttämään 10% siinä ajassa, mitä ohjeen lukemiseen menee, vaikka olisi nopea lukija.

Mä luen siksi kun en opi. En myöskään näe mitään järkeä siinä, että yritän väkisin väkertää jotain kun on manuaalikin olemassa. Eikä mun miespuoliset läheisetkään jätä oppaita lukematta vaikka ovat jopa töissä rakennusalalla. Onko jonkun mööpelin kasaaminen niin valtava egokysymys, että on pakko turata itse? N40

Vierailija
44/47 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat vajaaälyisiä pöljiä. Ilman ohjeita nainen on kuin pikkulapsi kadoksissa ihmeellisessä maailmassa. Siksi miesten pitää pitää kuria.

Vierailija
45/47 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla ole luksusta sellaiseen luppoaikaan, jossa voi yrittää, erehtyä ja korjata omia virheitä toistuvasti ihan huvikseen.

Nais(t)en pitää vieläpä jälkikäteen korjata "emmämitäänmänuälliä" tarvi -'miesten' "kato (äiti)nainen mä osaan ilman ohjeitaki kihihii" -räpellykset.

Mies vain vikisee, vaikenee ja vähättelee tai sylkee muuta todellisuuspakoista sontaa.

Vierailija
46/47 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat vajaaälyisiä pöljiä. Ilman ohjeita nainen on kuin pikkulapsi kadoksissa ihmeellisessä maailmassa. Siksi miesten pitää pitää kuria.

Miesoletetun nykyaikana valitettavan utopistinen ja harhainen haave. Heti kun nämä koirastampiot avaavat suunsa paljastavat heti kaiken mädän sisältönsä. Toisaalta hyvä näin.

Vierailija
47/47 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden vempeleen kanssa luen käyttöohjeen kerran kunnolla läpi, ellei kyseessä ole yksinkertainen laite. Sen jälkeen en enää palaa käyttöohjeeseen.

Poikkeuksena tilanteet "kun kaikki pettää, lue käyttöohjeet".

N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän