Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset lukevat aina tuotteiden manuaalin/ohjeet?

Vierailija
06.09.2026 |

Mitä hauskaa jää jäljelle jos ei voi itse keksiä ja kokeilla yrityksen ja erehdyksen kautta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat muutenkin edistyneempiä, miehet eivät osaa eivätkä viitsi lukea, kirjoittaa, puhua tai tehdä mitään.

Tästä näiden taantuneiden tusinaturhakkeiden tohvelieliöiden yksinäisyysepidemiakriiseilykin pitkälti johtuu?

Kuitenkin 90% merkittävistä keksinnöistä ja patenteista ovat miesten aikaansaamia. Miesten palkat ovat paremmat. Eli väitteesi on valetta ja kateutta. 

Turha syyttää mitään patriarkaalia, sellaista ei olisi koskaan syntynytkään, jos naiset olisivat etevämpiä. Eikä naisten tarvitsisi anella miehiä mukaan kampanjaan naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisemiseksi. Ja tarvitsevat kiintiöitä ja "positiivista erityiskohtelua", tasa-arvoinen laki ei riitä. 

Naiset ovat niin naurettavia, että syyttävät miehiä ulkonäkö paineistaankin. 

Vierailija
22/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekevät, naiset lukevat. Ymmärtämättä lukemaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikkia laitteita oppii käyttämään 10% siinä ajassa, mitä ohjeen lukemiseen menee, vaikka olisi nopea lukija.

Sen takia kannattaakin lukea ohjeet, niin oppii käyttämään laitetta 100-prosenttisesti eikä vain 10.

Vierailija
24/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen, aika usein aikaisemmin tein  ensin ja sitten kun epäonnistumisia tuli raivostuttavan usein ja aikaa tärvääntyi, rupesin lukemaan käyttöohjeita.

Vierailija
25/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa tuotteessa on toimenpiteitä, jotka pitää tehdä ennen käytön aloittamista. Osaan minä käyttää laitteita ilman käyttöohjeita, mutta en todellakaan tiennyt esim. millä tavalla uunin käyttöönottokuumennus tehdään juuri sille kyseiselle uunille, jonka minä hankin.

Vierailija
26/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat koiraksia fiksumpia

Vierailija
27/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat muutenkin edistyneempiä, miehet eivät osaa eivätkä viitsi lukea, kirjoittaa, puhua tai tehdä mitään.

Tästä näiden taantuneiden tusinaturhakkeiden tohvelieliöiden yksinäisyysepidemiakriiseilykin pitkälti johtuu?

Kuitenkin 90% merkittävistä keksinnöistä ja patenteista ovat miesten aikaansaamia. Miesten palkat ovat paremmat. Eli väitteesi on valetta ja kateutta. 

Turha syyttää mitään patriarkaalia, sellaista ei olisi koskaan syntynytkään, jos naiset olisivat etevämpiä. Eikä naisten tarvitsisi anella miehiä mukaan kampanjaan naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisemiseksi. Ja tarvitsevat kiintiöitä ja "positiivista erityiskohtelua", tasa-arvoinen laki ei riitä. 

Naiset ovat niin naurettavia, että syyttävät miehiä ulkonäkö paineistaankin. 

Miessössöselittämällä ei sorto ja sabotaasi lopu, eikä mene läpi tämä itsensä nolosti pussiin puhuvan koiraspölvästin pölinä. 

Ei tarvitse kenenkään anella kun ongelmapesäke ryhdistäytyy itse eikä toimi ongelmallisesti tai väärin ketään kohtaan.

Ulkonäköpaineet = yhdyssana (tai puhutaan kahdesta erillisestä aiheesta).

Vierailija
28/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle opetettiin insinöörikoulutuksessa, että aina ensimmäiseksi pitää lukea käyttöohjeet. Niin olen myös tehnyt. Niin kuin joku sanoi aiemmin, moni ominaisuus voi jäädä huomaamatta, ellei lue käyttöohjetta. Laitteen turvallinen käyttö on toinen puoli, minkä takia ohjeet kannattaa lukea.

Vierailija
29/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun berberiä kutittaa? Siitä ulina mistä puute? Harmittaako kun naarasesineistä puuttuu miessimppelöidyt (hyväksi)käyttöohjeet, joita et kuitenkaan lukisi?

Vierailija
30/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on miesten kanssa vähän semmosta.

He kun ei mitään ohjeita tarvitse. Sit se homma kustaan vähintään kuusi kertaa ennenkun aletaan miettimään,että ehkä ne ohjeet ois ihan hyvä lukea. Sit nainen joutuu jotenkin psykologisesti kikkailemaan, että saa ne ohjeet miehelle silleen että mies luulee, että ei se mitään ohjeita ole tarvinnut tai kussut asiaa jo kuuteen kertaan.

Yksinkertaiseen asiaan menee parhaillaan päivätolkulla ja se ukko kiroaa kun vikahan on aina muualla. Sit eka on asennuskaljat ja sit kaljat vaan sen takia kun vituttaa kun ei ole viitsinyt niitä ohjeita lukea.

Onko naisten kanssa näin vaikeaa?

Hyvin kirjoitettu! Aivan kuin meillä kun exmies oli vielä kuvioissa eli ei oltu erottu. Jopa pyykkikoneen ohjelmat se onnistui sekoittamaan ja se vaatii jo taitoa. 

Vierailija
31/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on miesten kanssa vähän semmosta.

He kun ei mitään ohjeita tarvitse. Sit se homma kustaan vähintään kuusi kertaa ennenkun aletaan miettimään,että ehkä ne ohjeet ois ihan hyvä lukea. Sit nainen joutuu jotenkin psykologisesti kikkailemaan, että saa ne ohjeet miehelle silleen että mies luulee, että ei se mitään ohjeita ole tarvinnut tai kussut asiaa jo kuuteen kertaan.

Yksinkertaiseen asiaan menee parhaillaan päivätolkulla ja se ukko kiroaa kun vikahan on aina muualla. Sit eka on asennuskaljat ja sit kaljat vaan sen takia kun vituttaa kun ei ole viitsinyt niitä ohjeita lukea.

Onko naisten kanssa näin vaikeaa?

Hyvin kirjoitettu! Aivan kuin meillä kun exmies oli vielä kuvioissa eli ei oltu erottu. Jopa pyykkikoneen ohjelmat se onnistui sekoittamaan ja se vaatii jo taitoa. 

Aseistettu avuttomuus, manipulointitaktiikka, jolla saa naisen tekemään kaiken.

Vierailija
32/32 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomannut Ikean huonekalujen kanssa että ehkä niitä kokoamisohjeita kannattaa noudattaa. Niin monet kerrat joutunut purkamaan jo koottua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän