Olen 2 lapsen yh, minulla on 3 työpaikkaa. Viimeinen puolue mitä äänestän on vasemmistoliitto
Teen ylimääräisiä vuoroja kun lapset isällään (tällä hetkellä työtön) lomilla ja iltaisin/viikonloppuisin oman työn jälkeen että saan pidettyä omistusasuntoni sekä itselleni ja lapsille taloudellisesti turvatun tulevaisuuden jatkossakin. Veroprosentti 30. En todellakaan äänestä vasemmistoa joka haluaa verottaa lisää jotta saavat jakaa tukia kotona makoileville vielä enemmän.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi minä,minä runkkari ilmoittautui.
Ei tarvitse olla kateellinen jos joku saavuttaa asioita ja omaisuutta omalla ahkeruudella. M34
Trolli se on. Tai sinä vaan olet sama trolli joka tekeytyy eri henkilöksi.
Niin voi olla, mut ihan uskottava tarina. M34
Phyh. Valehtelee niin että korvat heiluu. Yrittää vain täysin ainoastaan. Saada oikeisto propagandaa ulos.
Itsekkin olen ollut samaan aikaan puolivakinaisessa palokunnassa, sahalla ja tein vielä asennushommia päälle. Kaksi noista nollatyö sopparilla, eli tule kun on tarvis, kiinnostaa tai jaksat. M34
Vuositulot oli viimevuoden verotuksessa 78000 ja tosiaan koostuu 3 eri työstä, samalla alalla. Joku kysyi miksi lapset ei isällä koska teen paljon töitä. Siksi, että lapset koulussa hyvällä alueella, myös asunto on ihana. En halua siitä luopua vaan kartutan omaisuutta. Välillä pidän pitemmän tauon (pari viikkoa) että olen vain omassa työssä ja kun olen vapaalla vietän lasten kanssa kaiken ajan. Omia harrastuksia ei kyllä ole, ei ole siihen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla kateellinen jos joku saavuttaa asioita ja omaisuutta omalla ahkeruudella. M34
Trolli se on. Tai sinä vaan olet sama trolli joka tekeytyy eri henkilöksi.
Niin voi olla, mut ihan uskottava tarina. M34
Phyh. Valehtelee niin että korvat heiluu. Yrittää vain täysin ainoastaan. Saada oikeisto propagandaa ulos.
Itsekkin olen ollut samaan aikaan puolivakinaisessa palokunnassa, sahalla ja tein vielä asennushommia päälle. Kaksi noista nollatyö sopparilla, eli tule kun on tarvis, kiinnostaa tai jaksat. M34
Ei ole merkitystä. Jos alkaa että viimeinen puolue jota äänestän. On 100% varmuudella politiikka propaganda trolli kyseessä täällä. Jos edes on sana oikeisto tai vassari tai persu jne on aina politiikka hullusta kyse joka yrittää vaan spämmätä propagandaa. Järki käteen. Elä usko kaikkea mitä luet.
Ap on ymmärtänyt pahasti väärin. Vasemmistoliitto ei halua makuuttaa ihmisiä kotona, vaan pyrkii täystyöllisyyteen tavalla tai toisella. Oikeisto pyrkii pitämään osan kansasta työttömänä jotta työn hinta (=palkat) pysyisi alhaalla, maksimoidakseen edustamiensa työnantajapuolen (lue = suuryritysten) voitot.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ymmärtänyt pahasti väärin. Vasemmistoliitto ei halua makuuttaa ihmisiä kotona, vaan pyrkii täystyöllisyyteen tavalla tai toisella. Oikeisto pyrkii pitämään osan kansasta työttömänä jotta työn hinta (=palkat) pysyisi alhaalla, maksimoidakseen edustamiensa työnantajapuolen (lue = suuryritysten) voitot.
Sitä kutsutaan markkinoiksi. Paljon työttömiä = halpaa työtä, paljon työpaikkoja = hyvät palkat. Osalle kansaa tuntuu olevan yllätys että työmarkkinat ovat markkinat.
Mites vassareiden mölinäjoukko on näin aikaisin hereillä?
Vierailija kirjoitti:
Mites vassareiden mölinäjoukko on näin aikaisin hereillä?
😂👏
Ensi vuonna äänestys. Nyt on hyvä yrittää propagandalla aivopestä ihmiset omslle puolelleen. :)
Noin "älykkään" ihmisen kannattaa ehdottomasti äänestää kokoomusta tai persuja. Se on vähän kuin löisi itseään nuijalla päähän. Tuntuu hyvältä eikä tunnu missään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34 aloitukselta tää kuulostikin. Ei kenenkään yh-äidin. Ootko sä M34 myös se, joka tekee myös ne "naisena en ymmärtä"-aloitukset?
Vasemmiston veronkorotukset iskee juuri niihin matalapalkkatyötä tekeviin joiden pakko painaa ylitöitä jotta asuminen ja laskut saa maksettua. Kun ahkeroit viikonloput ylitöissä niin tulot ja verot sitä mukaan nousee. Miksi vasemmisto haluaa lyödä ruoskalla tällaista ahkeraa duunaria?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto haluaa että kaikki saa saman riippumatta tuloista. Miten se kannustaa töihin, kun halutaan täysluuserit tuetuille lomille? Kun minä työssäkäyvänä en välttämättä siihen pysty, riippuen muista menoista jotka muuten olen maksanut aina 100% itse. Silti hoetaan että pitää auttaa muita, mutta omillaan toimeen tulevan jaksamista ei kukaan kysele ja rahatkin haluatte. En nouse enää sängystä aamuisin muiden takia, vaan oman perheeni, itseni ja läheisten takia.
Minä en halua että pätkätyöläinen tekee vain 30% töitä ja nostaa sosiaalietuuksia samalla saaden käteen saman minkä 100% työaikaa tekevä. Minä en aio maksaa muiden asumista, muuttakoon jokainen sinne minne varat riittää.
Minä en halua lapsiani huonoon kouluun ongelmalasten kanssa, haluan tarkkisluokat takaisin jotta nämä kielitaidottomat ja kotimaiset ongelmalapset ei pilaa omien lasteni mahdollisuuksia.
Mikähän puolue palauttaisi ryhdin tähän?
Ei ikinä vassareita valtaan mihinkään.
On tainnut vain lisääntyä vuosien varrella se, minkä minä huomasin jo kauan sitten, että varsinkin ay-liikkeiden miinoittamilla työpaikoilla oli pieni joukko joka teki suht ahkerasti töitä ja loput koittivat jartuttaa työtahtia. Sama jarruporukka sitten itki, että voi vttu taas lomautetaan porukkaa. Kyllä vitutti olla sellaisissa paikoissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi päädyit yksinhuoltajuuteen, kun lapset kuitenkin on noin paljon isällään?
Persunaisilla on katsos persunaisten tavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto haluaa että kaikki saa saman riippumatta tuloista. Miten se kannustaa töihin, kun halutaan täysluuserit tuetuille lomille? Kun minä työssäkäyvänä en välttämättä siihen pysty, riippuen muista menoista jotka muuten olen maksanut aina 100% itse. Silti hoetaan että pitää auttaa muita, mutta omillaan toimeen tulevan jaksamista ei kukaan kysele ja rahatkin haluatte. En nouse enää sängystä aamuisin muiden takia, vaan oman perheeni, itseni ja läheisten takia.
Minä en halua että pätkätyöläinen tekee vain 30% töitä ja nostaa sosiaalietuuksia samalla saaden käteen saman minkä 100% työaikaa tekevä. Minä en aio maksaa muiden asumista, muuttakoon jokainen sinne minne varat riittää.
Minä en halua lapsiani huonoon kouluun ongelmalasten kanssa, haluan tarkkisluokat takaisin jotta nämä kielitaidottomat ja kotimaiset ongelmalapset ei pilaa omien lasteni mahdollisuuksia.
Mikähän puolue palauttaisi ryhdin tähän?
Ei ikinä vassareita valtaan mihinkään.
Persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34 aloitukselta tää kuulostikin. Ei kenenkään yh-äidin. Ootko sä M34 myös se, joka tekee myös ne "naisena en ymmärtä"-aloitukset?
Sinulle taitaa olla vaikea uskoa että jotkut tekevät töitä, jopa useampaa samaan aikaan ja kerryttävät omaisuuttaan laiska punikki. M34
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston veronkorotukset iskee juuri niihin matalapalkkatyötä tekeviin joiden pakko painaa ylitöitä jotta asuminen ja laskut saa maksettua. Kun ahkeroit viikonloput ylitöissä niin tulot ja verot sitä mukaan nousee. Miksi vasemmisto haluaa lyödä ruoskalla tällaista ahkeraa duunaria?
Juu veronalennukset ovat tosi kivoja. Persujen ansiosta saan kuukaudessa noin 12€ enemmän liksaa kuin aikaisemmin. Nyt ongelmaksi on muodostunut se etten tiedä mihin kaikkeen sen tuhlaisin. No toisaalta se uppoaa alviin joka nostettiin Bulgarian jälkeen euroopan toiseksi korkeimmaksi. Mutta siis kiitos oikeisto ihan VALTAVISTA VEROALENNUKSISTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi päädyit yksinhuoltajuuteen, kun lapset kuitenkin on noin paljon isällään?
Persunaisilla on katsos persunaisten tavat.
Totta ja hyvä niin. Vassareilla, vihreillä ja demareillahan esiintyy paljon insestiä, niin lapsen isä voi olla vaikka velipoika tai oma isä.
Sulla meni nyt sekaisin vasemmisto ja sun oma suku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu veronalennukset ovat tosi kivoja. Persujen ansiosta saan kuukaudessa noin 12€ enemmän liksaa kuin aikaisemmin. Nyt ongelmaksi on muodostunut se etten tiedä mihin kaikkeen sen tuhlaisin. No toisaalta se uppoaa alviin joka nostettiin Bulgarian jälkeen euroopan toiseksi korkeimmaksi. Mutta siis kiitos oikeisto ihan VALTAVISTA VEROALENNUKSISTA.
Persut ei ymmärrä, että veronalennukset tavisduunarilla tarkoittaa muutamaa kymppiä, ja tiukaksi persut on oman taloutensa vetäneet, jos se siihen kaatuu🤭🤭
Enemmänkin Andrew Fail:D