30 vuotias Miss Suomi! Onks porukka sekaisin đ§
Siis Haloo?? Miss suomeksi valittiin mummo ikÀinen nainen , ei herranjumala mitÀ sekoilua. PÀivÀn selvÀÀ ettÀ hÀviÀÀ 20 vuotiaille kiinteille rypyttömille naisille miss Universum kisassa. Ei mulla muuta.
Kommentit (389)
Ite olin 30 vuotiaana nÀtimpi. NÀyttÀÀ 30 vuotiaaksi vanhalta, rasva puuttuu kasvoista.
Nuorihan kolmikymppinen on! Toki jonkun teinin mielestĂ€ ikĂ€loppu đ
En katsonut kisoja, mutta Instagrania Àsken ja voittaja nÀyttÀÀ kuvaukselliselta. Osaa varmaan myös aikuisena tuotteistaa missitittelin ja kÀyttÀytyÀ jÀrkevÀsti.
Eiks Makunen ole kuollut? Nyt on tÀmÀ ÀrsyttÀvÀ Sjunneva.
Ai nykyÀÀn saa kaiken ikÀiset osallistua? Luulin ettÀ ikÀraja 25, ainakin joskus oli.
Matias PetÀistö valitsi itselleen missin.
Vierailija kirjoitti:
Ai nykyÀÀn saa kaiken ikÀiset osallistua? Luulin ettÀ ikÀraja 25, ainakin joskus oli.
Joo ja nykyÀÀn saa olla naimisissa ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nuorihan kolmikymppinen on! Toki jonkun teinin mielestĂ€ ikĂ€loppu đ
En katsonut kisoja, mutta Instagrania Àsken ja voittaja nÀyttÀÀ kuvaukselliselta. Osaa varmaan myös aikuisena tuotteistaa missitittelin ja kÀyttÀytyÀ jÀrkevÀsti.
Instagranula?
jos 30 on liian vanha missiksi, niin miksi koko kisojen ikÀrajaa ei lasketa 18-25 vuotiaille. EhkÀ tuossa on kuitenkin enemmÀn ajateltu kotimaan markkinoita. Vanhahan hÀn ei todellakaan vielÀ ole, mutta ei ihan nuorikaan.
valittiin 30 v aikuinen nainen joka opiskelee elÀinlÀÀkÀriksi, misseys kestÀÀ hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja nykyÀÀn saa olla naimisissa ja lapsia.
Jaa saa olla silikonitissit ja naamaliftit?
Ainakin aiemmin, Yhdysvalloissa kisassa oli kykyosuus mukana. Kilpailijoissa oli esim. taitavia laulajia tai tanssijoita. Kisasta on noussut sitten reporttereita yms.
Suomessa riittÀÀ ettÀ on hyvÀnnököinen ja osaa vastata osuvasti kysymyksiin. No aikanaan Tuula Polvi mokasi tÀssÀkin osuudessa kansainvÀlisellÀ lavalla.
En puutu ikÀÀn, mutta sillÀ toiseksi tulleella oli ainoana mahiksia myös kansainvÀlisillÀ areenoilla.
Olen työni kautta tavannut livenÀ Lolan, Saija Palinin ja Janette Bromanin. Kaikki olivat tosi mukavia ja symppiksiÀ. Varsinkin Lola oli tosi positiivinen yllÀtys, kun hÀnestÀ olin saanut vÀhÀn kÀrkkÀÀn mielikuvan.
Ap ei hÀn nyt mummoikÀinen ole. Onko Àitisi saanut sinut 15-vuotiaana, ja sinÀ lapsen 15-vuotiaana?
Ja yksi vuosi oli transukin kisaamassa. Eli kaikki sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen työni kautta tavannut livenÀ Lolan, Saija Palinin ja Janette Bromanin. Kaikki olivat tosi mukavia ja symppiksiÀ. Varsinkin Lola oli tosi positiivinen yllÀtys, kun hÀnestÀ olin saanut vÀhÀn kÀrkkÀÀn mielikuvan.
Lola oli kyllÀ niin kaunis kun voitti universumit.
Vierailija kirjoitti:
â Joo, se on hassu tilanne. Minun aikanani, kuten nytkin kisoja oli eri maissa. Silloin 22-vuotias oli vanhin, joka sai olla mukana kilpailussa.
Makunen sanoo, ettÀ kun hÀn aikanaan perusti Finnartist Oy:n vuonna 1962, hÀn otti mallia ranskalaisvetoisesta Miss Eurooppa -organisaatiosta. Miss Suomi -kilpailunkin ikÀraja oli vuosikausia 18-22 vuotta.
Se on vaikeaa vanhan miehen hyvÀksyÀ, ettÀ ei pÀÀse enÀÀ mÀÀrittelemÀÀn naisihannetta. Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi vuosi oli transukin kisaamassa. Eli kaikki sallitaan.
MinkÀ niminen?
Vierailija kirjoitti:
SilmÀt liian kaukana toisistaan. NÀyttÀÀ vÀhÀn Michael Jacksonilta.
Silmien etÀisyyden mittaaja on tehnyt paluun palstalle.
â Joo, se on hassu tilanne. Minun aikanani, kuten nytkin kisoja oli eri maissa. Silloin 22-vuotias oli vanhin, joka sai olla mukana kilpailussa.
Makunen sanoo, ettÀ kun hÀn aikanaan perusti Finnartist Oy:n vuonna 1962, hÀn otti mallia ranskalaisvetoisesta Miss Eurooppa -organisaatiosta. Miss Suomi -kilpailunkin ikÀraja oli vuosikausia 18-22 vuotta.