Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö paljon ylitöitä?

Vierailija
05.09.2026 |

Pitemmän päälle ei välttämättä hyvä juttu terveyden kannalta jos tekee jatkuvasti paljon mutta mukavastihan niistä saa rahaa.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen s-marketissa osa-aikanen, noin 30h vko. Täällä ylityöt on lisätunteja, ja pitäis olla reilusti lisätunteja ennenkun alkaa ylityöt. En todellakkaan tee. Täyspaska työnantaja mulla. Kunpa sais paremman elannon / duunin.

Vierailija
2/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mutta niistä ei makseta joten ei ne varmaan sitten ole ylitöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sairaanhoitajana tein ylitöitä ja hälytysvuoroja. Tämä oli aikaa ennen lapsia. Nykyään tekisin mielelläni pidennettyjä vuoroja välillä (lisätoimenpiteitä), mutta sairaala säästää tästä ja ylitöitä ei saa tehdä.

Vierailija
4/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitöitä? Mitä ne ovat? Siis ne sellaiset, joista maksetaan ylityökorvausta? Nimimerkillä liukuman saldot ovat tälläkin hetkellä yli 70 tuntia plussalla, mutta ei niistä mitään makseta :D

Vierailija
5/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen s-marketissa osa-aikanen, noin 30h vko. Täällä ylityöt on lisätunteja, ja pitäis olla reilusti lisätunteja ennenkun alkaa ylityöt. En todellakkaan tee. Täyspaska työnantaja mulla. Kunpa sais paremman elannon / duunin.

Ylityöt ei KENELLÄKÄÄN ala ennen kuin 8h/pv tai 40h/vko on tullut täyteen. Siihen asti työ on vain lisätyötä. 

Vierailija
6/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sairaanhoitajana tein ylitöitä ja hälytysvuoroja. Tämä oli aikaa ennen lapsia. Nykyään tekisin mielelläni pidennettyjä vuoroja välillä (lisätoimenpiteitä), mutta sairaala säästää tästä ja ylitöitä ei saa tehdä.

Tai siis noita kutsuttaisiin varmaan enemmän lisätöiksi.

Vierailija
7/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylitöitä kannata tehdä, valtio verottaa niitä lisäprosentilla joten et saa mitään käteen ja tekemäsi ylityö on pois toisten ihmisten työllisyydestä. Tällaisessa suurtyöttömyyden tilanteessa ylityöt pitäisi olla lailla kielletty!

Vierailija
8/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorempana yötä päivää kun joku sairaana tai jotkut halusi vaihtaa vuoroja . Kyllä tehty on . Enää ei pysty. 

Vierailija
9/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tein 12 tuntia. Tänä vuonna en vielä yhtään.

Vierailija
10/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aika työssä on se hyvä että ei mene terveys niin nopeasti . 

Vierailija
11/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei makseta mitään ylimääräistä ylitöistä, niin kuin ei miehenkään työpaikalla. Silti niitä aina välillä joutuu tekemään. 

Vierailija
12/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ylitöitä, jos olisi edes niitä töitä.

Vierailija
13/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rakennesuunnittelija joskus ja tienasin 1000€ vähemmän kuin muut raksainssit esim. työmaalla tai projektinjohdossa. Sain välillä painaa yön yli ja kuulla aamulla haukkumisia kun ei ollut valmista. Sit työmaalla jaettiin jotain 10k€ bonuksia työmaan päätteeksi, kun itse sain 240€ vuodessa. Ei ollut wörthiä olla rakennesuunnittelija. Olisi myös hienoa, jos tuosta asiasta puhuttaisiin kouluissa ja porukka ei päätyisi noihin tehtäviin.

Vierailija
14/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska teen 60% työaikaa masennuksen vuoksi.

Vierailija
15/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin kateus sen tekee että 60 % veroa ylityöstä.  Toi on kateus . Vie tuhkat pesästä . Kateus on syntiä.   Kun joku sairastuu jonkun on tehtävä ne työtehtävät . Miksi sä siitä rankaiset? 

Vierailija
16/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin rakennesuunnittelija joskus ja tienasin 1000€ vähemmän kuin muut raksainssit esim. työmaalla tai projektinjohdossa. Sain välillä painaa yön yli ja kuulla aamulla haukkumisia kun ei ollut valmista. Sit työmaalla jaettiin jotain 10k€ bonuksia työmaan päätteeksi, kun itse sain 240€ vuodessa. Ei ollut wörthiä olla rakennesuunnittelija. Olisi myös hienoa, jos tuosta asiasta puhuttaisiin kouluissa ja porukka ei päätyisi noihin tehtäviin.

Lisänä vielä unohtu sanoa, että ylitöistä ei maksettu vaan sai saldotunteja.

Vierailija
17/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä?Mitä se on ???

Vierailija
18/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset käy täällä syyttämään syyttömiä . Täällä on tehty töitä ja he varastaa rahaa . 

Vierailija
19/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta jaksoi painaa oikeita töitä joka vuosi tunnit täyteen ja ylikin.sitten sydän ilmoitteli ylikierroksista.

nyt sitä ollaan sairaseläkkeellä.

Vierailija
20/68 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ylitöitä kannata tehdä, valtio verottaa niitä lisäprosentilla joten et saa mitään käteen ja tekemäsi ylityö on pois toisten ihmisten työllisyydestä. Tällaisessa suurtyöttömyyden tilanteessa ylityöt pitäisi olla lailla kielletty!

Ei veloita. tule 2000-luvulle. Nykyään on KAIKILLA vuosiverokortti ja kaikki tulot verotetaan ihan samalla % vuositulorajaan asti, jonka jälkeen kaikkia tuloja verotetaan lisäprosentilla tuli ne normi palkkana tai ylitöistä. Toki voit hakea uuden verokortin jos tuloraja tulee täyteen loppuvuoden tuloja varten, jolloin taas mennään samalla tavalla että kaikkia tuloja verotetaan sillä perusprosentilla ja tulorajan täytyttyä lisäprosentilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi