Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus js miesten kiinnostus

Vierailija
05.09.2026 |

Olen jo 45 v nainen ja ollut lihava. Nyt 4 kk aikana olen laihtunut n 15 kg ja miesten suhtautuminen muuttunut täysin. Mulle pidetään ovia auki jne... treenaan päivittäin ja vartalo muotoutunut kivasti jo. Lähinnä alkoi ärsyttää se että itse lihavana ja huinokuntousena en koskaan edes katsonut urheilullista miestä, tai ketään muutakaan. Nyt kaljamahat osoittavat kiinnostusta eaim.baarissa. ihmettelen miesten itsetuntoa, suurin osa miehistä on kiinnostuneista pienestä joukosta naisia eijä heillä ole samaa itsekritiikkiä kuin naisilla. Itse en vieläkään katsele sporttisia miehiä,en koe olevani tarpeeksi treenattu. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ajattelevat kelpaavaansa treenamattomina mutta naisilla on kova itsekritiikki? Aika harva lihava nainen yrittää flirttailla vaikkapa baarissa treenatun miehen kanssa.

Miksi miehet eivät tiedä omaa tasoaan? 

Vierailija
2/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ajattelevat kelpaavaansa treenamattomina mutta naisilla on kova itsekritiikki? Aika harva lihava nainen yrittää flirttailla vaikkapa baarissa treenatun miehen kanssa.

Eihän tasoja pitänyt olla olemassakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mielikuvitustarina tänään. Tarvitset psykiatrista apua.

Vierailija
4/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. En koskaan ylipainoisena edes kehdannut katsoa hyvänäköisen miehen suuntaan enkä kehtaa vieläkään. Kun olen treenannut itseni hyvään kuntoon, käynyt kampaajalla ja muuttanut pukeitumistyylini ja opetellut taas meikkamaan, sitten kehtaan. Tähän menee n vuosi. 

Vierailija
5/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. En koskaan ylipainoisena edes kehdannut katsoa hyvänäköisen miehen suuntaan enkä kehtaa vieläkään. Kun olen treenannut itseni hyvään kuntoon, käynyt kampaajalla ja muuttanut pukeitumistyylini ja opetellut taas meikkamaan, sitten kehtaan. Tähän menee n vuosi. 

Elämä on NYT.

Vierailija
6/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa ihan inceliltä tasoteorioineen. 

Vierailija
7/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelevat kelpaavansa sellaisenaan, ilman mitään vaivannäköä,vain koska ovat miehiä? Tätä en ole ymmärtänyt koskaan. Jos mies on ruma möhömaha pitää sitten olla rikas saadakseen kauniin naisen joka näkee vaivaa ulknäkönsä eteen.

Köyhät miehet voivat treenata,syödä terveellisesti ja opetella pukeutumaan ja käydä parturissa.

Vierailija
8/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuva nahka ei ole seksikästä. Miksi olet alunperin lihottanut itsesi.

Vierailija
9/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on NYT.

En saa hyvää vartaloa saman tien. Sen saamiseen vaaditaan työtä ja kurinalaista ruokailua. Ylläpitoon myös.

Vierailija
10/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy kaikki tehdä miesten takia, laihdutuskin? :D aika epätoivoista. 0/5

Vierailija
11/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen nyt koittaa edes flirttailla kenenkään miehen kanssa, kun se lähestyminen on kuulemma vieläkin vuonna 2026 miehen tehtävä.. Olipa se nainen nyt kuka tahansa.

Vierailija
12/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuva nahka ei ole seksikästä. Miksi olet alunperin lihottanut itsesi.

Olen ollut aina lihava, 10 v lähtien. Yksi jakso elämässäni  oli kun liikuin aktiivisesti 10 v sitten kun laihduin ja olin lähellä unelmavartaloani. Sitä en enää tämän ikäisenä saa mutta suhteutan tavoitteen vaihdevuosikäisen naisen vartaloon.

Vierailija
13/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen nyt koittaa edes flirttailla kenenkään miehen kanssa, kun se lähestyminen on kuulemma vieläkin vuonna 2026 miehen tehtävä.. Olipa se nainen nyt kuka tahansa.

Miksi rumat möhömahat lähestyvät kauniita naisia jotka näkevät kymmeniä tunteja viikossa vaivaa ulkonäkönsä eteen? 

Vierailija
14/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy kaikki tehdä miesten takia, laihdutuskin? :D aika epätoivoista. 0/5

Teen sen itseni takia mutta huomasin miesten muuttuneen asenteen jo nyt ja alkoi ärsyttää. 

Vierailija
15/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rumat möhömahat lähestyvät kauniita naisia jotka näkevät kymmeniä tunteja viikossa vaivaa ulkonäkönsä eteen? 

En tiedä. Yrittämisestä ei kuitenkaan yleensä sakoteta ja sama oikeus on kaikilla lähestyä ketä tahansa.

Vierailija
16/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceleissä on se ero että he luulevat heille olevan varattu se kaunotar vaikka itse ovat no, niitä inceleiltä. Se juuri eroaa naisten ajattelutavasta.

Vierailija
17/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa yllätys.  Jokainen on kauniimpi hoikkana kuin lihavana.  Toki kaikki eivät ole hoikkanaakaan kauniita.

Mutta kauniimpia kuin lihavana. 

Vierailija
18/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen sen itseni takia mutta huomasin miesten muuttuneen asenteen jo nyt ja alkoi ärsyttää. 

Voi ei! Hoikat, kauniit ja pitkät ihmiset saa ihan tutkitusti parempaa kohtelua kuin muut ja heitä pidetään tutkitusti luotettavimpina ja heidän juttujaan kiinnostavimpina kuin muiden. Gasp.

Vierailija
19/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena ihailen kaunottaria kun tiedän mitä sellaisena pysyminen vaatii. En itse sellaiselle tasolle yletä koskaan.

Vierailija
20/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleissä on se ero että he luulevat heille olevan varattu se kaunotar vaikka itse ovat no, niitä inceleiltä. Se juuri eroaa naisten ajattelutavasta.

Ihan samanlainen inceli sinä olet ja odotat, että nyt joku 2,5 metriä pitkä miljardööri miesmallin kasvoilla ja Mr. Olympian fysiikalla ja tohtorin tutkinnolla on varattu sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi