Miksi niin monet nuoret naiset näyttävät tosi vanhoilta?
Näkee usein alle 40v naisia jotka näyttää tosi vanhoilta, he ovat rupsahtaneet todella nuorena. Mistä se jothtuu että niin monet naiset menettävät naiseutensa jo niin nuorena?
Kommentit (93)
Hetkinen, eiväthän naiseus ja nuoruus ole synonyymejä!
Vierailija kirjoitti:
Paljon läskiä, ei lihaksia. Huonokuntoiset hiukset. Sopimaton hiusväri. Liikaa meikkiä. Tupakointi. Valvominen.
Sä et voi syyttää tupakkaa kaikesta kun itsekin olet ruma lihava haiset ja kuolaat . Läähätät sokerista ja kofeiinista. Miljoonat ihmiset polttaa on aina polttanut eikä se vaikuta mitään mutta paha luonne näkyy kyllä rumentaa naaman.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman tinderissä. Itse olen 41v mies ja ei ole vuottakaan kun kysyttiin papereita kun olin ostamassa 2 lonkeroa. Monen naisen kanssa ollut puhetta ja olleet sitä mieltä että ei uskoisi mun olevan 41v. Todella paljon nelikymppisiä naisia ja paljon nuorempiakin jotka näyttävät reilusti vanhemmilta. Vähän niinku että ois poltettu tupakkaa ketjussa ja juotu urakalla. M41
Oletko varma, että ne naiset tarkoittivat ulkonäköäsi?
Uskonto vanhettaa elämä on pelkkää näpistelyä ja syömistä huijattuja taloja ja tiloja . Anna talosi meille niin pelastut huijaukset .
Botoksi ei kykene ihmeiseen. Painovoima ja entropia tekee tehtävänsä.
Tänään deittiäpissä nainen 36v näyttää ihan joltain 50 vuotiaalta. Hyih, tykkäyksiä en noille laita.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla se on myös huono kun naiset menettävät markkina arvoaan sem myötä mitä vanhemmalle näyttää. Miehillä taas arvo usein nousee iän myötä koska miehen arvoon vaikuttaa status, raha ja myös monet nuoret naiset ihailee charmikkaita vanhoja herrasmiehiä.
Jännästi ne "charmikkaat vanhat herrasmiehet" joiden ympärillä nuoret naiset pörräävät ovat aina varakkaita ja/tai kuuluisia. Eivät ne naiset mitään charmikkuutta ihaile, vaan hakevat kylmänviileästi hyötyä itselleen.
Nykyisin naisilla on surkeat elintavat. Naiset syövät epäterveellistä ruokaa, valmisruokia vetää kaksin käsin ja pikaruoka myös maittaa naisille. Monesti naiset vetää liikaa karkkeja,suklaata ja sokerijuomia.
Nykyisin naiset käyttää liikaa päihteitä jotka vanhentavat huomattavasti.
Naiset myös nykyään kuluttaa kehoaan fyysisiin töihin joka tekee naisista entistä rumempia koska se rupsauttaa kehoa.
Summarum naisilla surkeat elintavat ja elämänhallinta luokkaa nolla naisilla.
No ainahan on tiedetty, että raskas meikki vanhentaa. Usein naisilla on mielessä joku muuttumisleikki, jossa n. 12-vuotiaasta tehdään 18-20 -vuotiaan näkoinen ja vau, kun se on kaunis ja vau, miten meikillä saa ihmeitä aikaan.
Mutta sitten ei ymmärretä ehkä sitä, että kun yrität tehdä 25-vuotiaana samaa, niin alat tosiaan näyttää 32-35 -vuotiaalta. Vanhetessa tulisi vähentää meikkaamista ja vaihtaa jopa merkkejä. Vanhemmiten alkaa myös ihon kiinteyteen vaikuttaa elintavat: juominen, valvominen, ehkä jopa liikuntakin. Painon isompi vaihtelukin voi vaikuttaa. Nimenomaan se vaihtelu, ei sinällään paino (tunnen paljon ylipainoisia ihmisiä, jotka ovat nuoren näköisiä naamaltaan). Siihen väsähtäneeseen naamaan kun sitten iskee pakkelia, niin huh.
Nykyään nelikymppiset näyttää moni tosi nuorilta verrattuna esim. 50-60 -lukuihin. Silloin oli jo mummoikäinen kun oli 40 vuotta. Esim. minun isovanhemmat oli jossain kuvassa minusta aina vanhuksia, ja järkytyin kun selvisi, että olivat siinä noin 26 tai 27 vuotta. Tosi vanhanoloisia, oli jo lapsia ja maatila.
Mutta kun parikymppisten ja nelikymppisten elämä on nykyään vähän samaa, yritetään näyttää nuorilta, meikataan, pukeudutaan samantyylisesti. Nuoret näyttää siten vanhemmilta.
Naisten elämänhallinta taidot ovat surkeat. Kuinka moni nainen osaa tehdä terveellistä ruokaa tai osaa elää ilman päihteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla se on myös huono kun naiset menettävät markkina arvoaan sem myötä mitä vanhemmalle näyttää. Miehillä taas arvo usein nousee iän myötä koska miehen arvoon vaikuttaa status, raha ja myös monet nuoret naiset ihailee charmikkaita vanhoja herrasmiehiä.
Tuo on satu, mitä ei kannata itselleen kertoilla, ellei halua päätyä vauvapalstalle ulisemaan nelikymppisenä että naiset eivät kiinnostu, kun pitkitetty nuoruutta viettänyt tavisjamppa olisi vihdoin kypsynyt ajatukseen perheestä. Näitä käy aina vähän sääliksi.
Täysin yksilöllistä, mutta ainakin minä olen nyt kolmekymppisenä miehenä suositumpi naisten, siis reippaasti itseäni nuorempien sellaisten, keskuudessa kuin kaksikymppisenä.
No kaksikymppisen sua reippaasti nuoremmat ovat lapsia.
Niin, kuten tiedät, tarkoitin, että olen nyt vanhempana suositumpi itseäni nuorempien naisten keskuudessa kuin silloin, kun olin itse tuonikäisten naisten ikäinen.
Mikset sitten kirjoittanut niin? -eri
Jatkuva laihduttaminen ilman suojaravinteita vanhentaa nuoria nopeasti. Lisäksi aurinko tekee ryppyjä. Kylkiluiden näkyminen vaatteiden läpi saa aikaan kylmiä väristyksiä. Inhottaa. Ei tee mieli koskea pitkällä tikullakaan. M21
Olen huomannut saman tinderissä. Itse olen 41v mies ja ei ole vuottakaan kun kysyttiin papereita kun olin ostamassa 2 lonkeroa. Monen naisen kanssa ollut puhetta ja olleet sitä mieltä että ei uskoisi mun olevan 41v. Todella paljon nelikymppisiä naisia ja paljon nuorempiakin jotka näyttävät reilusti vanhemmilta. Vähän niinku että ois poltettu tupakkaa ketjussa ja juotu urakalla. M41