Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkäs isäpuoli pyytää kaupasta keksejä,limsaa ja tupakkaa. Olenko äm mä jos alan 80vuotiaalle saarnata

Vierailija
05.09.2026 |

Siitä että pitäisi syödä muutakin kuin keksejä ja lopettaa tupakointi.

Veljeni mielestä olen. Veli siis asuu toisessa kaupungissa ja mä hoidan kauppaostokset.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuolla ole ku pari vuotta elinaikaa, miksi se pitäisi jotenkin terveellisesti elää.

Vierailija
2/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänelle keksejä, limsaa ja tupakkaa.

Vierailija
4/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken tupakoinnilla, kekseillä ja limsoilla ei ole enää mitään merkitystä. 

Vierailija
5/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi kuolla kekseihin tai tupakkaan. Hyvä kun vielä maistuu.

Vierailija
6/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vanhan miehen elää viimeiset vuotensa kuten tahtoo.  Ei se enää keuhkosyöpää ehdi saada eikä kolesterolilla ole tuossa vaiheessa enää merkitystä.

Vierailija
7/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuolla ole ku pari vuotta elinaikaa, miksi se pitäisi jotenkin terveellisesti elää.

Tämä, mun mutsi on 84 ja yksinasiva leski. Ei ole varsinaisesti sairas, mutta liikuntakyky alkaa olla jo aika rajoittunut. Köpöttely lähikauppaan vielä menee, mutta paljon enempää ei päivän aikana jaksa. Eli siis paljon yksin kotona istumista. Korkaa valkkaripullon ennen puolta päivää ja muutamia lasillisia kippaa päivän aikana. Jos hiuksenhieno hönö tekee olemisesta vähän kevyempää, niin tuossa iässä voi antaa jo mennä. Olen ehdottanut kannabiksen kokeilemista hänelle (itse en siis käytä), mutta vielä vähän miettii. 

Vierailija
8/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Se saa syödä ihan tasan mitä itse haluaa.

Vierailija
9/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos hänellä on runsaasti ylipainoa, diabetes, muistisairaus tjv. Saatat sairastuttaa hänet hyvinkin pahasti. Jos ihan muuten terve ja päätösvaltainen, niin ostat, mitä hän haluaa. Tupakasta ei varmaankaan enää kykene vieroittumaan, muuten kuin laitoshoidossa.

Vierailija
10/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan se ja sama mitä 80-vuotias syö.

Vierailija
11/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama mitä 80-vuotias syö.

Se 80 vuotias voisi vähän katsoa mitä sinä syöt ja kieltää kaikki epäterveelliset sinulta.

Vierailija
12/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jonkun pitäis antaa sulle muutama kirvelevä läimäys paljaalle takapuolelle. Se olisi sinulle hyväksi. Itsekin salaisesti pitäisit siitä, että joku muu päättää asioita puolestasi, vaikka et olisikaan samaa mieltä.

Vierailija
13/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Tuon ikäiselle aivan sama mitä syö. Antaa nauttia. Samaa sanoi lääkäri omalle äidilleni.

Vierailija
14/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa oheen vaikka näkkileipää.

Vierailija
15/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurini lähes itki, kun yli 80- vuotiaalta isältään lääkäri kielsi voin syömisen, kun kuitenkin tämä maalaistaloa hoitanut oli  niinkin vanhaksi elänyt voita syömällä. Olisi vaikka antanut kolesterolilääkkeett sille. Kyllä taisivat sille sitä voita antaa ja kyllähän hän sitten kuolikin. Tuosta tapauksesta on jo aikaa.

Nuorempien on kyllä syytä uskoa lääkäriä, jos meinaavat terveinä elää.

Vierailija
16/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet saavasi hänet elämään kanssasi ikuisesti?

Vierailija
17/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ostaisi siihen oheen vielä hieman jotain varmaa perusruokaa mistä tiedät hänen pitävän. Voi sitten herkutella kekseillä samalla jos haluaa myös jotain ravitsevampaa. Mutta syö jos syö. 

Vierailija
18/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Anna vanhuksen nauttia viimeisistä vuosistaan valitsemallaan tavalla.

Vierailija
19/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on niin kallista että entä jos hänellä ei oikein tahdo raha riittää kunnon ruokaan niin kekseistä ja limusta saa energiaa ja maistuu hyvältä. 

Vierailija
20/71 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet saavasi hänet elämään kanssasi ikuisesti?

Varmaan tuntuu silti jossain määrin ymmärrettävästi pahalta syöttää huonoa ruokaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä