MAALISKUUN MAMMAT esittäytyy!
Kiltti herra haikara! Koska viimeksi lensit ohitsemme tai ei ollut vielä aika kutsua sinua kylään, niin pyydämme sinua huomaamaan meidät nyt. Syli kaipaa pientä nyyttiä halattavaksi ja sydän rakastettavaksi. Lupaamme kantaa pienoista rakkaudella ja kestää myös raskauden vaivat hymysuin, jos vaan annat meille siihen mahdollisuuden.
Jos joskus on vaikeaa niin me tuemme toisiamme. Kerromme ilot ja surut, otamme jokaisen mukaan joukkoomme. Maaliskuun vauvaa toivovat tervetuloa mukaan!!!
Kirjoita itsestäsi pieni esittely (vaikka seuraavan mukaan)
NIMI:
MONESKO LAPSI:
MUUTA:
Kommentit (9)
NIMI: Jellona
OMA JA MIEHEN IKÄ: 27v/30v
MONESKO LAPSI: toka toiveissa, esikoinen 03/06
MUUTA: menkat synnytyksen jälkeen alkoi vasta viime viikolla, eli nyt menossa kp5/??. Imetys toimi meillä liian hyvänä ehkäisykeinona, mut toivotaan että nyt tärppäis kun en imetä ja menkatkin sain :) Esikoisen tärppiin meni kuusi kiertoa. Saa nähdä saisimmeko kakkosen alulle jo heti ensiyrittämällä...
Tässä mun tiedot...
NIMI: Caarina
OMA JA MIEHEN IKÄ: 23 ja 24
MONESKO LAPSI: toinen, esikoinen synt.11/06
NIMI: Essi78
OMA JA MIEHEN IKÄ: Minä 29 mies 30
MONESKO LAPSI: esikoinen
MUUTA: km 2/07 rv9
NIMI:mansemamma82
Oma ja miehen ikä:24v molemmat,mut täytän 25v kesällä
Monesko lapsi:neljäs ois haaveissa..esikko synty 4.12.04 toinen synty 28.12.05 ja kolmonen 10.01.07
Nimi: Marlene78
Ikä ja mies: 28b ja 36v
Monettako toivotaan:Toista, Poika 02/05
La 4.3.2008
NIMI: Rizza
OMA JA MIEHEN IKÄ: Minä 25 ja mies 27
MONESKO LAPSI: esikoinen
MUUTA: km 30.5.07 rv 5+2
Tipuin vasta tammimammoista. Nyt täytyy aloittaa vauvahaaveet taas alusta :(
Moi! Minä kanssa mukaan, taas olisi aika yrittää...
NIMI: Koo
OMA JA MIEHEN IKÄ: 30 ja 37
MONESKO LAPSI: Toinen
MUUTA: Ensimmäinen on jo viiden vanha ja korkea aika ryhtyä yritykseen. Ensimmäinen kuukausi meni ohi juuri (aiemminkin yritetty jonkin aikaa ja sitten laitettu hetkeksi jäihin)...laskettu aika olisi 8.3. jos päivämäärät pitävät paikkansa mutta kovin nämä kierron pituudet vaihtelevat joten vaikeuttaa ajoitusta.
Nimimerkki: AnniHelen@
Asuinpaikka: Etelä-Suomi
Oma ja miehen ikä: 32/31
Yritys aloitettu: 03/07
Monesko haaveissa: Toinen, km 12/02, esikoinen 12/03
Toivottu la: 12.3.2008
NIMI: Ull-Maij
OMA JA MIEHEN IKÄ: 24 ja 23
MONESKO LAPSI: toinen
MUUTA: Poika 09/06. Kova vauvakuume ja nyt annetaan kakkoselle mahdollisuus. Esikoinen tärppäsi kolmannesta kierrosta, jospa kakkonen nyt nopeammin.
PS. Jos joku haluaa toimia palsta-emona niin paikka on vapaana. Itse en ole kovin hyvä kirjoittamaan enkä osaa käyttää niitä värejä :/
Voin toki toimittaa tätä virkaa jos kirjoitusvirheet jä värittömyys eivät haittaa. Ehdokkaita kuitenkin toivon :)