Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koliikki-/vauvakeinu -kannattaako hankkia?

30.01.2006 |

Te joilla on kokemusta keinusta... kannattaako hankkia jos vauva ei viihdy hetkeäkään muualla kuin sylissä? Onko ollut turha hankinta, vai viihtyykö kaikki vauvat siinä? Saakohan myytyä helposti eteenpäin kun ei enää ole käyttöä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää kolmas lapsi sai vatsakivut ja alkoi tuntien kantelu niin hankittiin se.

Ollaan oltu tyytyväisiä.

Vierailija
2/3 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3kk ikäinen tyttö viihtyy keinussa itsekseen, kun laittaa keinun keinumaan saa tehtyä omia hommia. Välillä nukahtaa siihen. Kyllä siitä meillä on ollut apua, vaikkakaan ei ole kärsitty koliikista.

Suosittelen lämpimästi, myymisestä en tiedä, kun ei ole tarvinnu myydä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen laittamassa ilmoitusta tuonne myynti-palstalle, mutta vastaan nyt tahan viestiisi kun tuli sopivasti.

Eli minulla on syksylla 2005 hankittu Baby-Idean Koala-riippukeinu ja petauspatja siihen.Ainakin baby-idean sivuilla sita suositellaan levottoman ja koliikkivauvan rauhoittamiseen. Hankin sen tata meidan kuopusta varten.Esikoinen oli itse rauhallisuus, ja olin varma,etta nyt saadaan sitten koliikkivauva.Mutta tama kuopus on osoittautunut viela rauhallisemmaksi-ei itke ollenkaan ja kollottelee tyytyvaisena sitterissa-ja yot nukkuu omasa pinnasangyssaan. Olisinko kaksi kertaa laittanut hanet tuohon riippukeinuun paivaunille...

Eli ilmoittele, jos olet kiinnostunut tuosta riippukeinusta. Baby-idean sivuilta naet kuvat ja ominaisuudet.