Huh huh..
Huh... Alkaa elämä voittaa jo pikkuhiljaa.. Tiistaina iltapäivällä alkoi tehdä pahaa, oikein tosissaan.. Vatsaan sattui ja selkäänkin.. Pari kertaa kävin vessassa ja vatsa sekaisin. Aattelin että se oli sitten siinä. Mutta illalla se riemu vasta alkoi! Istuin vessassa ja oksensin samaan aikaan. Koko yö meni vessassa juostessa. :(
Kuumettakin oli vähän, 38.3 kävi korkeimmillaan.. (tai se on ainakin korkein jonka mittasin)
Menkat alkoi siis maanantaina, kp36. Silloin vuosi jonkun verran, tiistaina vähän vähemmän ja eilen ja tänään vaan olematonta tuhrua.. Kai tuo vatsatauti vaikuttaa siihenkin...
Ukko jo kysyi, että oonko raskaana, kun oksentaa aloin.. En kuulema näyttänyt sairaalta.. Kyllä se kumminkin ihan vatsatauti taisi olla..
Tosin mietin kyllä, että pitää katsella että miltä jatkossa tuntuu.. Ja jos epäilyttää niin teen varmuuden vuoksi testin.. Kun kumminkin sen haamun/roskishaamun sain kp30..
Eilen nukuin koko päivän ja tänäänkin oon pois töistä. Huomisesta ei vielä tietoa.. Jää nähtäväksi että millainen olo sitten on. Nyt on ainakin vielä ihan höttö olo. Päätä särkee ja olo on voimaton. Kävellessä tuntuu niin kuin leijuis.. x/
glemei
Kommentit (3)
[color=darkviolet]Mä oksensin ja istuin pöntöllä toissa viikolla. Neljässä päivässä lähti kaks kiloo! Että siittä voi päätellä kuinka raju tauti oli :/ Olinki ku lakana päivän sairasteltua. Heikoksi vetää tuommonen ja enkä jaksa muistaa oisko aikuisiällä koskaan tarvinnu oksentaa totaalisesti ja kaikki pihalle. Ukko fiksuna kysy aikasi aamulla vessan oven raosta " ookko kunnossa" . En jaksanu etes ärähtää " ett miltä näyttää" . Olin sillo puoli yötä valvonu.
No jos jotai hyötyä tosta vois olla niin nyt tää akka sujahtaa housuihinsa :) Yhet housut on jopa ihan liian isot :O
Kiva ku oli Glemei kaipaillu. Oon tosiaan yrittäny tyhjätä pääni vauvailusta ja hyvin oon siinä onnistunukki. Välillä jopa tuntuu, ett haluaakokaan sitä vauvaa enää. Ei vaan jaksa enää kuumeilla, jos ymmärrät mitä ajan takaa.
Jos saa utelua harrastaa niin joko te ootte käyny hoidoissa?
Nyt pitää valmistautua lenkille. .yritän taas joskus käydä täällä.
Mulla ei onneks kestänyt ku sen yhden yön. Mutta sillon kyllä tuli täydellinen tyhjennys! Tänään oon sentään pystyny jo syömäänkin vähäsen.. Olo on silti vähä semmonen hontelo.. Lämpöäkin pikkasen tuntuu olevan vielä.. Mutta eiköhän tämä tästä helpota viimeistään viikonlopun aikana.. :)
Kaipailin joo.. kun tajusin ettei susta oo mitään merkkiä missään.. Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, välillä on itsellekin tullut semmonen olo.. Ja tosiaan jonkun kerran oon täällä pitäny palstataukoa.
Hoidoissa ei olla vielä käyty, MUTTA aika terveyskeskuslääkärille on varattu ja se on viimen päivä!! :D
Siitä se sitten lähtee.. *phuuh*
No kiva.. on meillä kumminkin joku pieniin päin.. Kissa perhana nimittäin!! Samperi sentään.. Se on ollu sisäkissana jo vuoden ja pojat leikattiin tammikuussa.. No jompikumpi tämän meitin äitylin ekan pentueen pojista köyri mammaansa ja on nyt sitten aika viimesillään. Siis ei voi olla edes totta! Se tapahtu just ennen ku pojat leikattiin, vaikka erilläänkin niitä yritettiin pitää ja pojatkin oli vielä nuoria sillon.. *huoh* Toivottavasti niitä nyt on kumminkin vähemmän ku viimeks!! (6) Ainakin näyttää nyt äiskä pienemmältä..
glemei
Huimaa.. Välillä taas tekee pahaakin, mutta ei niin paljon kuin tiistaina, onneks!
Saas nähdä kykeneekö huomenna lähtemään töihin...
glemei