Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nurmijärvi asuinpaikkana - kokemuksia?
28.05.2007 |
Millainen on lapsiperheen asua?
Onnistuuko työmatka Helsinkiin/Espooseen, vai onko liian pitkä matka?
Kommentit (4)
Ollaan asuttu kaksi vuotta Klaukkalassa. Meitä ei enää saa takaisin Helsinkiin asumaan. Itse asiassa Klaukkalakin alkaa tuntua liian " kaupunkimaiselta" , etenkin nyt, kun keskustaan on kohonnut uusia kerrostaloja. Me asutaan taajama-alueen ulkopuolella viihtyisällä pientaloalueella, mutta katse on jo kääntynyt pohjoisemmaksi :).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rauhallista on ja niin pitää ollakin...meidän mielestä :)
Alue: Aihe vapaa
Itse olemme asuneet kutakuinkin 1/2 vuotta Nurmijärvellä....ja rauhallista on! Vähän liiankin rauhallista meidän makuumme, eli hinkuamme takaisin pk-seudulle,heti kun se vain on mahdollista!!!!!!
Työmatkaan Helsinkiin, Töölöö, kestää 25-60min, riippuen työmatkan ajankohdasta. Jos pääsee sopivasti pois ruuhkien alta, niin joutuisastihan matka taittuu....
Peruspalvelut toimivat ja varmaan lasten kannalta olisi ihanteellinen asuinpaikka, mutta me ei viihdytä miehen kanssa!!!!