Onko sinulta viety kaupassa käsistä.....?
Raejuusto tai kreikkalainen jugurtti? Tai Pokemon-kortti? Tai ropottiruohonleikkuri?
Oletko joutunut taistelemaan?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään viety käsistä, mutta yhtenä päivänä huomasin ostoskorissa vieraita ostoksia. En ole edes varma kumpi oli syyllinen korien vaihtumiseen, minä vai se toinen.
Myös kerran Ikeassa onnistuin kaappaamaan jonkun toisen pariskunnan ostoskärryn. Siinä meni hetki, ennen kuin tajusin mitä oli tapahtunut ja lähdin etsimään uhreja. Kun lopulta löysin heidät, he olivat jo ehtineet kerätä tavarat uudestaan. Pyysin nolona vuolaasti anteeksi ja onnistuin löytämään myös meidän oman kärryn.
Juu, tämmönen kävi. Joku oli jättänyt ostoskärrit heviosastolle ja siinähän oli tuotteita muitakin. Olimme itse sitten niiden ko. kärrien takana ja keräsimme omia ostoksia. Vanhuspariskunta oli myös ostoksilla ja rouva sitten meinas heittää ne hevisä siihen ns, mysteerikärriin. Mies ei ole meidän kärri huutelee sieltä, rouva pyytelee anteeksi meiltä. Minä , ei meiltä anteeksi tarvii pyytää.
Mitä tulee muutenkin noihin iäkkäisiin pariskuntiin. Juurikin kaupassa toinen menee jo agenta selvä selostus eli olet vieressä ja toteat mielessäs alota kohta alusta:)
Purkkivalkosipuli vietiin käsistä.