Kotkamies on saanut todella hyvin julkisuutta
Itse en ollut koko kaverista kuullutkaan ennen näitä mutinoita mediassa. Nyt olen nauranut hänen hauskoille videoille jo monta päivää🤣🤣 Ne huumoria ymmärtämättömät tosikot on hauskimpia😂
Kommentit (78)
Retardit näkee Danin touhut hauskana ja nauraa niille, kun eivät muutenkaan mitään ymmärrä yhtään mistään.
Ihmisillä ei ole nykyään minkäänlaista huumorintajua. Sama kuin ne hauskoja kepposia tekevät mamupojat kaupoissa.
Mä luulen että sillä on joku kehitysvamma kusipäisyyden eli persoonallisuushäiriön lisäksi. Normaali ihminen ymmärtäisi mitä riskejä on suututtaa ihmisiä kun oma naama, nimi ja kotiosoitekin on kaikkien tiedossa.
Ihme että pellellä on työpaikka.
olikos tämä se juutuubipelle? vai mikä miesoletettu on kyseessä?
Hyvää mainosta on saanut. Elämme huomiotaloudessa.
En ole minäkään kuullut ennen tätä sun aloitusta eli en tiedä siitä mitään enkä tule tietämään koska mua ei kiinnosta.
Kotkamies saa myös vielä todella hyvin turpaan, jos tulee katupojan eteen heilutteleen kameraa.
Kadulla on kadun säännöt, ne on eri kuin jossain kehässä
Mä näen siinä tyypissä ja sen silmissä vihaa. Kostonhalua. Pelottava ihminen.
Eiköhän tuo kohta saa jonkun syytteen, toki sekin varmaan vain hauskaa hänen mielestään. Antisosiaalinen persoonallisuus paistaa kilometrien päähän.
En ihmettele että sinua vajaamielistä hymiöspämmäriä naurattaa toisen vajaamielisen häiriköinnit alaikäisten mamumukulakavereidensa kanssa. Noloa ettei aikuisella äijällä ole muuta seuraa kuin alaikäisiä mamupojuja.
Niin kauan pelleilee kunnes joku suuttuu oikeasti.
Vanhempansa tikahtuu ylpeydestä kun poika on julkkis. Se on perheen elämän tarkoitus
Ehkä tuben tylsintä kontenttia. Kuka tuohon elämäänsä tärvää?
Vierailija kirjoitti:
Mä näen siinä tyypissä ja sen silmissä vihaa. Kostonhalua. Pelottava ihminen.
Raukka se on. Uhreina vanhukset, ei uskalla rääpiä nuoremmille, ulkkareille eikä heimoveljille.
Miksei sille voi antaa porttikieltoa kauppoihin? Häiriköintiä tuo on ja salakuvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kotkamies saa myös vielä todella hyvin turpaan, jos tulee katupojan eteen heilutteleen kameraa.
Kadulla on kadun säännöt, ne on eri kuin jossain kehässä
Erit. hyvin sanottu ja täsmälleen samaa mieltä.
Syleskelee hampaita; sitten päivystyksessä ottaa videon - y'hyy, eivät ymmärtäneet mun "huumoria".
Vierailija kirjoitti:
Vanhempansa tikahtuu ylpeydestä kun poika on julkkis. Se on perheen elämän tarkoitus
Vanhempansa kulkevat niin päänsä syvällä omassa perseessään, etteivät näe mitään väärää eikä vahingollista poikansa touhussa eli ilmeinen ylpeyden aihe on.
Paitsi silloin kun Dani saa kuokkaansa.
Silloin uhriudutaan isukkia myöten.
Isänsähän, Pontus Söderblom, aikoinaan pyöriskeli Suomi Ensin -porukoissa Marco De Witin perässä ja saipahan myös lisänimen kikkelikyylääjä ja äitinsä, Satu Virta, leikkii iskelmätähteä, eikä kovin kaksisella menestyksellä, joten jonkunhan siinä perheessä on se suurin huomio saatava, että loput perheestä pääsee siitä nauttimaan kanssa.
Ei niin paljoa, etten kyayi: ketä se on? Ei tarvi vastatz, minua ei kiinnosta pätkän vertaa.