Kotkamies on saanut todella hyvin julkisuutta
Itse en ollut koko kaverista kuullutkaan ennen näitä mutinoita mediassa. Nyt olen nauranut hänen hauskoille videoille jo monta päivää🤣🤣 Ne huumoria ymmärtämättömät tosikot on hauskimpia😂
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että sinua vajaamielistä hymiöspämmäriä naurattaa toisen vajaamielisen häiriköinnit alaikäisten mamumukulakavereidensa kanssa. Noloa ettei aikuisella äijällä ole muuta seuraa kuin alaikäisiä mamupojuja.
Ottaa mallia Tynkkysen Sebusta. Silläkin on haaremi.
Näin työttömänä olen miettinyt pitäiskö alkaa tekemään samanlaisia videoita :D Näkyvyyttä näköjään saa ja sen myötä yhteistyötarjouksia, jopa työtarjouksiakin. Joitain ideoita videoihin olen jo pyöritellyt päässä, mahdollisesti voisi kuvailla jotain työkkäri tai Kela-tapaamisiakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen siinä tyypissä ja sen silmissä vihaa. Kostonhalua. Pelottava ihminen.
Se on ihan normipersu eli vajaa
En usko, että Dani liittyy persuihin mitenkään, kun en muista isänsäkään koskaan liittyneen. Pontus oli Suomi Ensin -porukoissa, ja viimeisin villityksensä oli mitä lennokkaammat salaliittoteoriat kemikaalivanoista. Dani yhtä pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempansa tikahtuu ylpeydestä kun poika on julkkis. Se on perheen elämän tarkoitus
Vanhempansa kulkevat niin päänsä syvällä omassa perseessään, etteivät näe mitään väärää eikä vahingollista poikansa touhussa eli ilmeinen ylpeyden aihe on.
Paitsi silloin kun Dani saa kuokkaansa.
Silloin uhriudutaan isukkia myöten.
Isänsähän, Pontus Söderblom, aikoinaan pyöriskeli Suomi Ensin -porukoissa Marco De Witin perässä ja saipahan myös lisänimen kikkelikyylääjä ja äitinsä, Satu Virta, leikkii iskelmätähteä, eikä kovin kaksisella menestyksellä, joten jonkunhan siinä perheessä on se suurin huomio saatava, että loput perheestä pääsee siitä nauttimaan kanssa.
Äärioikeisto tutkitusti on vähäjärkistä porukkaa:
Vierailija kirjoitti:
Kotkamies saa myös vielä todella hyvin turpaan, jos tulee katupojan eteen heilutteleen kameraa.
Kadulla on kadun säännöt, ne on eri kuin jossain kehässä
Siksi Dani valitsee uhreikseen pelkästään vanhuksia ja muita itseään heikompia. Pulumies on raukkis, joka ei uskalla koetella itsensä kokoisten nuorten miesten huumorintajua.
"Kikkelikyylääjä"? Onko Kotkamiehen faija siis ns. tynkkysläisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Dani liittyy persuihin mitenkään, kun en muista isänsäkään koskaan liittyneen. Pontus oli Suomi Ensin -porukoissa, ja viimeisin villityksensä oli mitä lennokkaammat salaliittoteoriat kemikaalivanoista. Dani yhtä pöljä.
Isi airan kuoleman jälkeen syytti k-rok. Tosiaan on vaikka kituinen koivu kadun varrella vanojen syytä. Pilvet taivaalla ja jokainen sade
Ja tietysti kaikki ma. Muvastaiset linkit. "Näinhän olen aina sanonut."
Vierailija kirjoitti:
Miksi maikkarin viiden jälkeen ohjelmassa oli tuosta juttu? Tuollaisille ihan mikä vaan julkisuus on voitto.
Kun naama tunnetaan, häntä osataan varoa. Ja etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla. Oli Suomi Ensin -porukoissa ja tuo nimitys kikkelikyylääjä muistaakseni tulee jostain uimahalliepisodista, jossa Pontus oli jäänyt kyttäämään ja taisi kuvatakin, kun nuoret ulkomaalaispojat olivat suihkussa uimahousuissaan tmv. eikä ilkosillaan niinkuin säännöt sanoivat.
Vierailija kirjoitti:
Sken porukka kävi uimahalleissa valvomassa että uikkarit riisuttiin saunassa. Naisia oli porukassa mukana, näitä miekkaritätejä sieltä teltalta.
Kotkamies on kuulemma lopettanut uusien kiusaamisvideoiden teon sen jälkeen kun hänen omaa äitiään on hieman uhkailtu poikansa toilailujen tiimoilta. Upea uutinen jos se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sille voi antaa porttikieltoa kauppoihin? Häiriköintiä tuo on ja salakuvaamista.
Julkisella paikalla ei voi salakuvata.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että sinua vajaamielistä hymiöspämmäriä naurattaa toisen vajaamielisen häiriköinnit alaikäisten mamumukulakavereidensa kanssa. Noloa ettei aikuisella äijällä ole muuta seuraa kuin alaikäisiä mamupojuja.
Aikuinen? Luulin että joku teini!😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isi airan kuoleman jälkeen syytti k-rok. Tosiaan on vaikka kituinen koivu kadun varrella vanojen syytä. Pilvet taivaalla ja jokainen sade
Ja tietysti kaikki ma. Muvastaiset linkit. "Näinhän olen aina sanonut."
Niinhän toisinaan vieläkin jokunen siitä vanhasta Suomi Ensin ja Suomi Maidan -porukasta heittää "sen tutun ja turvallisen" kun joku julkisuudesta tuttu kuolee.
Enemmän tosin nykyään tainnut kuitenkin keskittyä promoamaan rouvansa iskelmää.
hohhoijaa. joku mitätön pikkunilkki jossain metsässä. joku dropoff. mikä on sen ajatus ja koulutus ja kokemus. eipä kiinnosta. neverhörd taas
Vierailija kirjoitti:
Kotkamies on kuulemma lopettanut uusien kiusaamisvideoiden teon sen jälkeen kun hänen omaa äitiään on hieman uhkailtu poikansa toilailujen tiimoilta. Upea uutinen jos se on totta.
Kotkamiehen äitiä oli yli __ laudalla joku ainakin trollannut. Oli laittanut sähköpostia ja kysellyt äitiä häihin laulamaan. Lopulta oli paljastanut trollinsa.
Vierailija kirjoitti:
Nimettömät uhkausket tai kommandopipojoukki= yöllä makuuhuoneen ikkunan takana herättää varmasti… toivottavasti poliisi ei tutki asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole pelkkä huhu, jonka tarkoituksena on usuttaa ihmiset Danin läheisten kimppuun. Mikä on tietysti yhtä typerää kuin Danin omat toilailut, koska Dani on vastuussa omista teoistaan eikä ketään muuta pidä rangaista niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa mallia Tynkkysen Sebusta. Silläkin on haaremi.
Poika-haaremi.
Trumppilainen "on vain hyvää julkisuutta" on vähän outo väite.
Onko hyvää julkisuutta, jos kaikki inhoaa typeryyden takia?