Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi kukaan ostaisi nyt kaupasta omenoita, kun kaikki omenapuut pursuaa ilmaisia hedelmiä?

Vierailija
04.09.2026 |

Katsoin kaupassa naureskellen jotain 2,5€/kg omenoita. Melko imbesilli saisi olla että noita ostaisi, kun omenoita pursuaa tuolla ulkona joka paikassa lähes riesaksi asti.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään omenapuuta, joten en saa ilmaisia omenoitakaan.

Vierailija
2/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät ostaa kun ei ole aikaa poimia puusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ainakin meidän pihapuun omenat maistuu niin pahalta, että ei niitä viitsi syödä.

Vierailija
4/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen hain joutomaalla olevasta omenapuusta ison säkillisen omenoita. Nekin oli vain alimmilta oksilta isoimmat omenat.

Vierailija
5/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa selitin naapurille kun kävin hänen valkeat kuulaansa poimimassa. Jostain syystä oli oudon hermostunut.

Vierailija
6/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ulkomaalaiset on parempia. Aitoja omenoita.

Vierailija
7/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just eilen hain joutomaalla olevasta omenapuusta ison säkillisen omenoita. Nekin oli vain alimmilta oksilta isoimmat omenat.

Eipä ole mitään joutomaaomenapuita tässä lähistöllä. Tai ainakaan en tiedä sellaisista, joten en ala kuluttamaan aikaa ja bensaa etsimällä sellaista, kun kotimaisia omenoita saa satokautena halvalla kaupasta.

Onneksi tienaan reilusti yli suomalaisten keskipalkkojen, niin ei tarvitse ilmaisia omenoita metsästää.

Vierailija
8/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin "joutomaa" on jonkun omistama. Saattaa minunkin piha maalla näyttää ison osan ajasta autiolta, mutta miun marjapuskat ja omenapuut siellä on.

Vierailija
9/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistyit omenavarkauteen- tai vähintään näpistykseen.

Vierailija
10/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka työntää noita kompostiin kuutiokaupalla. Naapurilta saat varmasti niin paljon kuin haluat, säästyy heiltä keräämisen vaiva.

Vierailija
11/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikilla ei niitä Satu olemaan, eikä niitä saa varastaa muilta, jos ei ole annettu lupaa. Ja on olemassa ihmisiä, jotka ovat niille allergisia. Jos et sitä jo tiiö. Mä ostan AINA vain kaupasta omenat, kun ne sun mielestäs ilmaiset omput o nii pjaskan makuisia, ihan oksennukselle maistuu. Kaupan on miljoooooooonaaaaaaaaaaaa kertooooooo parempia. Ettäs tiiöt. 

Vierailija
12/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä oli just omenat  0,89/ kg. Oli hyviä,  isoja ja punaisia.  Taisi olla puolalaisia.  

Meidän kerrostalokodin pihalla ei ole omenapuita.  

Vierailija
13/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin "joutomaa" on jonkun omistama. Saattaa minunkin piha maalla näyttää ison osan ajasta autiolta, mutta miun marjapuskat ja omenapuut siellä on.

On toki jonkun omistama, mutta vuosikausiin kukaan ei ole sillä tontilla käynyt, eikä todellakaan ole kerännyt omenoita. Olen syksyisin siitä hakenut sen mitä omien puiden lisäksi olen tarvinnut. Sinne ne loput aina tippuu maahan pakkasten tullessa, pitkän heinikon sekaan.

Vierailija
14/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kaikilla ei niitä Satu olemaan, eikä niitä saa varastaa muilta, jos ei ole annettu lupaa. Ja on olemassa ihmisiä, jotka ovat niille allergisia. Jos et sitä jo tiiö. Mä ostan AINA vain kaupasta omenat, kun ne sun mielestäs ilmaiset omput o nii pjaskan makuisia, ihan oksennukselle maistuu. Kaupan on miljoooooooonaaaaaaaaaaaa kertooooooo parempia. Ettäs tiiöt. 

Miten ne omenat muuttuu erilaisiksi siinä kun ne siirretään kaupan hyllylle?

Vierailija
15/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka työntää noita kompostiin kuutiokaupalla. Naapurilta saat varmasti niin paljon kuin haluat, säästyy heiltä keräämisen vaiva.

Joo, meillä on kunnan yhteiskäyttöiset biojäteastiat täynnä omenoita tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
16/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko tuoda mulle kotimaisia omenoita , Helsinki. kaupassa on 5e/kg.

Vierailija
17/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa joku myy oman pihan omenoita 10e ämpärilinen, ämpäri ei kuulu hintaan

Vierailija
18/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoite?

Kaverin puolesta jne...

Vierailija
19/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ulkomaalaiset on parempia. Aitoja omenoita.

Hyi, säilöntäainesontaa.

Vierailija
20/54 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoriso on niin vetelää, ettei niistä ole edes omenavarkaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi