Oulun vanhusraiskaajaa syytetään kolmannesta raiskauksesta – Ministeri tyrmistyi: ”Ulos”
Mutta kokoomuksen Urpo mumisi jotain jakamattomasta ihmisarvosta.
Nasima (SDP) rasismista ja vihreistä joku rillipää seksuaalisesta hätätilasta.
Presidentti Stubb (kok) taas virnuili ja sanoi jämäkästi: monikulttuuri on rikkaus, ei mulla muuta. Ja peräön "sori siitä"
Eli case is closed
Kommentit (17)
Onhan se maalaisjärkeä, että jos tekee rikoksen, ulos maasta.
Ihan puolueesta riippumatta. Olen vassari, ja sitä mieltä.
Kaikki kelpaa näille, vanhukset ja lapset.
Vääräuskoisella ei ole sitä Orpon jakamatonta ihmisarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes päästettin maahan, tun vassari? Muka alaikäisenä.
Päättäjät omaksuneet yya-ajalta itänaapurin huonoja tapoja, kun silittelevät yhä näiden päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vassarit niitä tuo, saatanan puoluetrollit. Kuten hyvin tiedätte, mutta muuta valehtelette.
naurettavaa että yritetään heti savustaa maasta ulos. Nyt rangaistaan ja aloitetaan kotouttaminen uusiksi.
Paljousalennusta tuomioon ja päälle terapiaa, sitten vaan töihin.
Tämmöisissä tapauksissa saa ulkomaalaiset minun puolestani ohjata ulos maasta, jos eivät osaa lain mukaan elää.
Vihervassarit, demarit ja kokkareet tuomitsevat kaikki rasisteiksi, jotka haluavat raizkarit ulos maasta.
Mä en tajua, miksei häädetty jo ekan raiskauksen jälkeen. Vai onko jo saanut suomen kansalaisuuden?
Taas sulla nuo iiiisot välit kpl jaossa aap. Pienemmät riittää. Ei sun tekstissä ole enempää asiaa vaikka laitat monet isot välit.
Vierailija kirjoitti:
Paljousalennusta tuomioon ja päälle terapiaa, sitten vaan töihin.
Töihin? Taisi tulla kirjoitusvirhe ja haluttiin tarkoittaa, että takaisin rakastamaan.
Mitä nämä persusaastojen aloitukset auttaa? Täällä persut jauhaa, mutta melkein mitään ei saada hallituksessa aikaan! Vielä on nämä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä persusaastojen aloitukset auttaa? Täällä persut jauhaa, mutta melkein mitään ei saada hallituksessa aikaan! Vielä on nämä maassa.
Sunlaisten takia nämä ovat täällä ja pysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vassarit niitä tuo, saatanan puoluetrollit. Kuten hyvin tiedätte, mutta muuta valehtelette.
Ei niitä kukaan tuo. Me luomme täällä päässä säännöt mahdollisille tulijoille, ja he sitten valitsevat minne päin maailmaa muuttavat Kela-goldista nauttimaan. Jos vaikka Ruotsissa tai Hollannissa ollaan merkittävästi avokätisempiä ja tuomiot lievempiä jne., niin Suomeen muuttaa lukumääräisesti vähemmän sitä epähaluttua ainesta. Siksi sosiaaliturvaleikkauksetkin ovat hyvää maaha.nmuuttopolitiikkaa, kunhan niihin ei jätetä mitään harkinnanvaraiita porsaanreikiä.
Kokoomus on kyllä m a m u t t a jista pahin.
Tämänkin insinöörin motiivien epäily on rasismia