Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olivia Oras, 27, on kuollut

Vierailija
04.09.2026 |

Järkyttävä uutinen. Voimia hänen lähipiirilleen, varsinkin vanhemmille.

Kommentit (858)

Vierailija
841/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS: Sometähti Olivia Oras katosi julkisuudesta päihderiippuvuuden takia Olivia Oras kertoo tulleensä riippuvaiseksi alkoholista ja lääkkeistä.

Päihteitä?

Mikä päihderiippuvuuteen liittyvä hoitotoimenpide voisi aiheuttaa kuoleman? Ei mikään.

Joku lääkitys?

Kysy tekoälyltä

Vierailija
842/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, vaan seurusteli vakavissaan Oskar Komulaisen kans. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oraksien perheessä tragediat tapahtuneet seitsemän vuoden välein: 2005, 2012, 2019 ja 2026. 

7-vuoden kirous?? Kuolemat tapahtuneet 7 vuoden välein. Mitä 2033?

Planeetta Saturnus jaksottaa elämää seitsemän vuoden sykleihin ja Saturnusta kutsutaan myös karman herraksi.

Risto-Matti Ratialta ja silloiselta vaimolta Kerstin Wallinilta  kuoli myös 7-vuotias poika, tämän jäätyä auton alle koulupäivänään. Poika oli esikoinen ja Armi Ratian 1. lapsenlapsi. 

Vierailija
844/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jo vanhakin, 80v., että johan tuon ikäiset ovat eläkkeellä. 

Vierailija
845/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxista senverran, että hengenvaarallinen tilanne, jos sitä pääsee verenkiertoon.

Eivät nuo mitkään toimenpiteet vaarattomia ole.

Todella surullista.

Olen miettinyt botoksin ottoa, mutta onneksi olen köyhä ja näköjään senkin ottoon voi siis kuolla? Rypistyn siis rauhassa.

Ei siihen Suomessa kuole, ihan höpöhöpö juttuja.

Ei tarvi rikas olla, nykyään 200-300€ saa jo hyvin freessin ilmeen.

En kyllä alle 30v suosittelisi, koska sitten saa tosissaan ravata piikeillä kokoajan jos haluaa pysyä freessinä

Vierailija
846/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxista senverran, että hengenvaarallinen tilanne, jos sitä pääsee verenkiertoon.

Todella surullista.

Olen miettinyt botoksin ottoa, mutta onneksi olen köyhä ja näköjään senkin ottoon voi siis kuolla? Rypistyn siis rauhassa.

Ei Olivian kuolinsyytä tiedetä.

Ei niin, mutta onhan siihen ihmisiä kuollut.

Vierailija
847/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista.

Ei siihen Suomessa kuole, ihan höpöhöpö juttuja.

Ei tarvi rikas olla, nykyään 200-300€ saa jo hyvin freessin ilmeen.

En kyllä alle 30v suosittelisi, koska sitten saa tosissaan ravata piikeillä kokoajan jos haluaa pysyä freessinä

Botox naaman erottaa aina, vanhemmilla naisilla usein vielä överemmin kuin nuoremmilla, asiaan kuuluu tietty kieltäminen. Ei se kaunista ketään, on vain botox naama.

Vierailija
848/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muistelisin, että Anitra ja Jari sai lapsen ja tämä Oskar on se yhteinen lapsi. 

Vierailija
849/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisillä julmuutta riittää ja tunteettomia kuvatuksia ovat toisten suuressa surussa En voi ymmärtää.

Tätä se köyhyys teettää!!!!!!’

Ja taas. Älkää tehkö yhtäläisyysmerkkejä köyhyyden ja huonon käytöksen välille. Rikaskin voi olla mieleltään köyhä ja ilkeä puheissaan. Köyhä voi olla ilman materiaa ja rahaa, mutta sydämessä paljon tilaa muille. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia.

Vierailija
850/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oraksen perustajan tyttären tytär kuoli peppuimplantin asennuksen yhteydessä tulleisiin komplikaatioihin. Näitä sattuu toisinaan.

Vierailija
851/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Olivian exä, mut ei kai ne enää pariin vuoteen ole olleet kimpassa. 

Vierailija
852/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oraksen perustajan tyttären tytär kuoli peppuimplantin asennuksen yhteydessä tulleisiin komplikaatioihin. Näitä sattuu toisinaan.

MIESTEN INHOKIT;

Perseimplantit

Silikonit muuallekin  OUT

Hiuspidennykset eli tekohiukset

Tekoripset

Kultakala-turvonneet huulet

Missä ovat LUONNOLLISET naiset ??!!

Vierailija
853/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitotoimenpiteisiin syynä 

Kauneutta vai sairautta 

Kun hänellä on ollut päihderiippuvuutta ja anoreksiaa, niin sehän on ollut ihan 50-50. Onkohan ollut myös kohtuuton paine menestyä 2 menestyneen ihmisen lapsena?

Kahden menestyneen? Reijo ei ole menestynyt missään. Oli taidekauppias kun tapasi Johannan kymmeniä vuosia sitten. Sen jälkeen pyörinyt himassa keittelemässä kahvia kun Johanna maalaa "ateljeessa" eli pihaliiterissä.

Ihan ansaitut eläkepäivät, ja menestyneitä ihmisiä ovat, ovat myös olleet julkisuudessa vähintäänkin 90-luvulta alkaen.

Eivät ole menestyneitä. Kallary Oy toimii tappiolla ja on vaihtanut 60 tonnia... Tilinpäätökset toimittamatta. Kädestä suuhun eletään ja heikosti menee. Tällainen "menestys" voi tietysti omaan Kela-elämääsi nähden olla jotakin fantastista.

Vierailija
854/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä arvasin, että tää Anitra astuu esiin voivottelemaan. Suoraan sanottuna v*tuttaa, että nää perskärpäset tulevat aina haaskalle.

Ei vaan pystynyt pitään turpaansa kiinni, heti piti tulla haiseen.

Vierailija
855/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on suorastaan ”hekumallista”, kun kaikenlaiset mielenterveyskuntoutujat, työttömät lähiömammat ja muut mitään elämässään aikaansaamattomat ääliöt rääpivät täällä kaikenlaista alhaista saastaa nuoren henkilön kuolemalla.
Normi ihminen esittää surunvalittelut ja jättää ihmiset muuten rauhaan, myös sivulliset.

Edelleen: ihminen saattaa olla työtön, mutta ei silti räävi saastaa nuoren henkilön kuolemalla.

Minä jouduin tänä kesänä työttömäksi, mutta en saman tien muuttunut tunteettomaksi ihmishirviöksi tai sosiopaatiksi, joka pyörii keskustelupalstalla halveksimalla nuoren kuolemaa. Minä olen sama ihminen olin töissä tai työtön, yhtä hienotunteinen ja empaattinen, kykenevä ymmärtämään inhimillisä tragedioita. Rikaskin voi olla todella alhainen käytökseltään, jopa julma. Lakatkaa tyypittelemästä ja suoltamasta stereotypioita köyhistä/työttömistä ihmisistä.

Vierailija
856/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään koulutettu ihminen ei kommentoi noin, ainoastaan tyhmät wt-juntit.

Sinulla on ihanteellinen kuva koulutetuista ihmisistä. Koulutettukin ihminen saattaa olla sydämeltään ja mieleltään täynnä white trashia. Ylemmyyttä, pilkkaa, kylmyyttä. Jopa julmuutta. Kaikenlaista on tullut nähtyä akateemisessa maailmassa.

Vierailija
857/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitotoimenpiteisiin syynä 

Kauneutta vai sairautta 

Kun hänellä on ollut päihderiippuvuutta ja anoreksiaa, niin sehän on ollut ihan 50-50. Onkohan ollut myös kohtuuton paine menestyä 2 menestyneen ihmisen lapsena?

Kahden menestyneen? Reijo ei ole menestynyt missään. Oli taidekauppias kun tapasi Johannan kymmeniä vuosia sitten. Sen jälkeen pyörinyt himassa keittelemässä kahvia kun Johanna maalaa "ateljeessa" eli pihaliiterissä.

Ihan ansaitut eläkepäivät, ja menestyneitä ihmisiä ovat, ovat myös olleet julkisuudessa vähintäänkin 90-luvulta alkaen.

Eivät ole menestyneitä. Kallary Oy toimii tappiolla ja on vaihtanut 60 tonnia... Tilinpäätökset toimittamatta. Kädestä suuhun eletään ja heikosti menee. Tällainen "menestys" voi tietysti omaan Kela-elämääsi nähden olla jotakin fantastista.

Jotenkin kommentistasi kuultaa kateus. Korona-aikana ja sen seurauksena monellakaan yrityksellä ei mennyt hyvin. 

Vierailija
858/858 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä muistelisin, että Anitra ja Jari sai lapsen ja tämä Oskar on se yhteinen lapsi. 

Ei ole pelkästään yksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän