Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen viikonloppu tulossa?

Vierailija
04.09.2026 |

Mulla ihan rauhallinen. Huomenna tulee torikaupat eli tapaan myyjän ja saan kahvikupit.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Helsinkiin Armin van Buurenin keikalle ja sieltä yöllä bussilla kotiin. Huominen mennee lepäillessä (ei tosin krapulaa koska en juo alkoholia) ja sunnuntaina varmaan sitten tallilla käynti.

Vierailija
22/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona valutalkoot. Ehkä minua ei tarvita kaiken aikaa, ehdin varmasti laittaa pihaa syys- ja talvikuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee hyvä ja iloinen viikonloppu. 🙏 Tarvitsisin ja kaipasin kipeästi hyviä asioita kaikkien ahdistusten vastapainoksi. Aamulla ensimmäiseksi tuli ongelmia ja itku, sitten sentään sain jonkun asian ihan hoidettua. Toivottavasti jatkokin sujuisi ongelmitta. Olen niin uupunut vaikeuksiin ja vastatuuleen. 🥲

Vierailija
24/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tehdä jauhelihakastike niin että riittää koko viikonlopuksi, käydä peräkonttikirppiksellä, siirtää uudet rulokaapit paikoilleen ja selpata niihin laitettavat tavarat läpi.

Mitä tarjoittaa selpata? Onko se oikeasti sana, vai kirjoitusvirhe. Onko tuo jotain murretta? Neva höörd täällä varsinais-suomessa.

Vierailija
25/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Helsinkiin Armin van Buurenin keikalle ja sieltä yöllä bussilla kotiin. Huominen mennee lepäillessä (ei tosin krapulaa koska en juo alkoholia) ja sunnuntaina varmaan sitten tallilla käynti.

Minä menen Viroon Arminin keikalle. Silloin kun ostettiin liput, ei ollut vielä tietoa tuosta perjantain keikasta. No mikäs siinä, tuleepahan Tallinnassa pyörähdettyä samalla.

Vierailija
26/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa mullekin joku kylään. Saisi olla jopa hyvinkin puhelias ja ärsyttäväkin.

😄 Ihana toive!

Vierailija
27/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäinen. Lähiroskikset tyhjätty juuri ja kyynärsauvoilla yksijalkaisen vaikea liikkua kauemmas. Kotiapukin leikattu. Smoothie kyllä maistuisi...

Vierailija
28/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti viikonloppu. Katselen lempi tv ohjelmia. Tänään teen pyttipannua, ostin kaikki tarvittavat tuotteet siihen. 

Vierailija
29/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tylsä kuin aina.

Vierailija
30/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, koska vaimo on reissussa. Käyn varmaan huomenna sienimetsällä aamusta ja muuten varmaan luen ja jos säät sallii, teen jotain pihatöitä.

Vierailija
31/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tiedossa ns. purrisbileet :D

Eli niitä Purran laseeraamia smoothieta ryypätään vuorotellen minttuviinan kanssa.

Soitamme leikkuulaudoilla ja saksilla Jääkärimarssirytmejä HEIL-huudoin korostaen.

Aina välillä solvaamme sosialisteja sekä ei-arjalaisia, vammaisia tms. huonompia ihmisiä.

Hauskaa tlee olemaan ;)    H E I L !

Vierailija
32/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere ja peräkonttikirppis sunnntaina 😎

Vierailija
33/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon saavani tehtyä kaikkea. Siivoamista, sisällä ja pihalla, opiskelua, saunomista, ehkä joku leffa. Ei ole pakko lähteä mihinkään. Toivottavasti saan myös nukuttua ja lenkkeiltyä paljon. Yritän elämäntapamuutosta. Olen ilman alkoholia pitkästä aikaa. Yritän herätä ajoissa ja nauttia pitkistä aamuista ennenkuin muut heräävät.

Vierailija
34/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille, varmaan vika mökkiviikonloppu tältä vuodelta. Puolukoita ja parisuhdeaikaa.

Vierailija
35/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen viikonloppu tulossa. Leivoin  juuri mustikkapiirakan ja onnistui hyvin. Lisäksi siivoilen ja ulkoilen kun tänään vielä lämmintä ja vapaapäivä. Iloitsen pienistä asioista kun isoihin ei ole lähi aikoina varaa.

36/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, lapset tulee mun luo.

Vierailija
37/37 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen käymään vanhempieni luona, mikä tarkoittaa myös että pääsen pitkästä aikaa saunaan <3

Tällaiselle ihmiselle, jolla on oma sauna, on vaikea arvostaa sitä päivittäistä mahdollisuutta saunoa. Kiva, kun sinä pääset nauttimaan! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän