Mihin aikaan menette nukkumaan illalla jos työt alkavat 7.30-8.00?
Kommentit (14)
Mä meen pääsääntöisesti itse nukkumaan aina n. klo 22 maissa, koska herään kuitenkin joskus viiden ja kuuden välillä, harvoin nukun kuudelta soivaan herätykseen asti. Tämä riippumatta siitä, onko aamulla töitä vai ei. Teen töitä virka-aikaan, liukumilla.
Puolenyön maissa kun alaston naapuri keikkaroi ikkunassa yömyöhään
yritän olla jo puoli 10 sängyssä ja vaikka lukea hetken. Mutta ihan viimeistään kymmeneltä alan nukkumaan. Kello soi 6.45. Unimäärä riittää itselleni juuri ja juuri jos nukahtaa nopeasti.
n. 22 petiin. Nukahtaminen on sitten eri asia.
Seiskan aamuna herään 5.20 ja menen nukkumaan klo 21 jälkeen. Siinä saa sen 8h nukkua.
Lapset 5v ja 7v herätän klo 5.45, nuorempi menee nukkumaan 19.30 ja vanhempi 20, eli heillä unta about 10h
Nukahdan joskus klo 11 maissa ja herään vähän ennen aamuviittä. Joskus herään aikaisemmin enkä pysty nukahtamaan uudestaan; mutta 5-6 tuntia on riittänyt aina hyvin. N45
Ennen halusin 9 tuntia unta. Nykyään saan max. 7 tuntia. Pieni lapsi heräilee. Hyvin jaksan.
Lapsi nukahtaa yleensä iltatorkuille klo 19-20 olohuoneessa ja kannan hänet sänkyyn nukkumaan klo 22 jälkeen.
Nukun n 6,5tuntia. Tämä itsellenl sopiva. En herää oikeastaan koskaan yöllä.
Valvon koko yön ja menen töihin jos jaksan joskus en joskus joo ja saatan nukkua max 1-2 h per yö.
Ennen työt joillakin aloilla alkoivat 8-9 ja sekin on osalle aivan liian aikaisin. Ja voi haluta joustavat ajat tai etää.
Vierailija kirjoitti:
21.00
Tämä on tavoite, mutta ei ole onnistunut ja jatkuvasti olen seuraavana päivänä väsynyt.
22.00 menen aina nukkumaan tai muuten ei jaksa yhtikäs mitään.
Siinä 22.30 aikoihin