Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei vaan tee pienehkö remonttihommaa, jota olen pyytänyt kuukausikausia?

Vierailija
04.09.2026 |

Selitys työkalun puute, mutta samaan aikaan ostellaan muuta samanhintaista tavaraa.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei osaa? Kaikki miehetkään eivät osaa tehdä pikku remontteja sen enempää kuin kaikki naiset osaisivat ommella vaatteita.

Ärsyttää kun vaimo ei osaa remontteja eikä oikein puutarhahommia. Mutta kaiken huippu on se että jos häneltä irtoaa nappi niin minun pitää ommella  se. Selektiivinen laiskuus?

Vierailija
42/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille edes joskus pilsaa. Ei ole rakkautta, on vain erilaisia kaupankäynnin muotoja, kuten kävi ilmi aloituksestakin.

Miten niin kaupankäyntiä? Käsittääkseni koti, perhe ja parisuhde ovat yhteisiä projekteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaa suihinotto palkkioksi.

Näitä saa halutessaan muutenkin, joten...

Haarat kiinni kunnes remontti on tehty!

Ei seksillä kiristäminen nyt ole aika alhaista?

Se ei ole kiristämistä, jos laiska ja vänisevä mies ei herätä naisessa kiinnostusta.

Vierailija
44/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se pieni remppa? Itse remppasin meidän wc:n muutama vuosi sitten täysin uusiksi. Laatat ja muut pois että pelkät betonit oli jäljellä. Sitten vesieristys, primerit sun muut pintaan seiniin, lattiaan ja sitten laatoitus, nurkkiin ne häivytykset joten laattaleikkuri pitää olla. Saumaus ym. Lopulta uusien kalusteiden asennus ja wc pönttö paikoilleen ja tein itse myös vesiliitännät jotka putkari kävi vaan tarkastamassa ja sanoi että ihan oikein olet tehnyt. Noin homma meni tiivistettynä.

Melko helppo homma.

Tv. Yks ei mikään remontti ammattilais mies. 

Vierailija
45/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset pystykään ihan kaikkeen siinä missä miehetkin?

Jos nainen tekee kotona 90 % kaikista kotitöistä, niin ei ole miehelle kohtuuton vaatimus tehdä edes joskus jotain.

Juupajuu.

Ihan varmasti 

Vierailija
46/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haarat kiinni kunnes remontti on tehty!

Ei seksillä kiristäminen nyt ole aika alhaista?

Parempi se on antaa selkeä palkkio työstä. Muuten käy niin, ettei nainen enää halua seksiä, koska mies on saamaton.

Vierailija
47/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutessaan eli et ole aloitteellinen. No sen vuoksi mies ei ole tyytyväinen ja viis veisaa pyynnöstäsi. Eri. 

Enpä usko.

Vierailija
48/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et vaan tee sitä pienehköä remonttihommaa vaan nalkutat miehelle kuukausitolkulla? Osta itsellesi se työkalu, niin homma hoituu.

Ymmärrän kyllä, että monet nuoretkin naiset säästävät kynsiään sillä, että olettavat remonttihommien kuuluvan miehelle. Itse tein kotona pienen remonttihomman. Kun mies huomasi sen, hän kysyi "kuka täällä on käynyt". Ei todellakaan mustasukkainen ole, mutta ei tullut ajatelleeksi, että ihan omin pikkukätösin ja hyvin vähillä apuvälineillä sen tein.

Ensinnäkään, en "natkuta.". Olen pyytänyt kauniisti ja perustellut pyyntäni. Mistään kynsien säästämisestä ei ole kyse, ja olen miettinyt homman tekemistä itse, mutta ko. hommassa pituus helpottaisi huomattavasti.

Homma olisi siis ulottuvuuksien takia miehelle huomattavasti helpompi.

Miksi tätä on alapeukutettu näin paljon?

Saat itsekin vaihdettua syysverhosi ostamalla tikkaat. Vai pitääkö pampaheinäruukku nostaa kirjahyllyn päälle?

Ai että minä vihaan kun vaimo käskee laittamaan jouluverhot ja sitten loppiaisena pois. Ei voi edes auttaa vaan katoaa paikalta.

Vierailija
49/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole ikinä tyytyväisiä. Aina löytyy muutettavaa.

Vierailija
50/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et vaan tee sitä pienehköä remonttihommaa vaan nalkutat miehelle kuukausitolkulla? Osta itsellesi se työkalu, niin homma hoituu.

Ymmärrän kyllä, että monet nuoretkin naiset säästävät kynsiään sillä, että olettavat remonttihommien kuuluvan miehelle. Itse tein kotona pienen remonttihomman. Kun mies huomasi sen, hän kysyi "kuka täällä on käynyt". Ei todellakaan mustasukkainen ole, mutta ei tullut ajatelleeksi, että ihan omin pikkukätösin ja hyvin vähillä apuvälineillä sen tein.

Ensinnäkään, en "natkuta.". Olen pyytänyt kauniisti ja perustellut pyyntäni. Mistään kynsien säästämisestä ei ole kyse, ja olen miettinyt homman tekemistä itse, mutta ko. hommassa pituus helpottaisi huomattavasti.

Sama meillä, vaimo aina pyytää minua ottamaan tavaroita yläkaapista. Jos olen poissa niin odottaa että tulen kotiin. No ei kai siinä mitään mut olen ehkä 4 senttiä pidempi ja tarvitsen itsekin jakkaraa että yletyn yläkaappiin.

Meillä on "vähän" enemmän.pituuseroa.

Vierailija
51/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat itsekin vaihdettua syysverhosi ostamalla tikkaat. Vai pitääkö pampaheinäruukku nostaa kirjahyllyn päälle?

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
52/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo huutelee että tule auttamaan. Suomeksi se tarkoittaa että minua odottaa joku homma jota hän ei itse viitsi tehdä. Ei se ole auttamista jos menen paikalle ja teen homman itse kun hän valvoo suoritusta vieressä, se on sitä että teen koko homman.

Vierailija
53/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutessaan eli et ole aloitteellinen. No sen vuoksi mies ei ole tyytyväinen ja viis veisaa pyynnöstäsi. Eri. 

Huonoa käytöstä ei tule palkita, vai miten sitä sanotaan.

Järjestys: Ensin on ollut se miehen halu aloitteellisuudesta. Kun sitä ei ole tullut, miehen kiinnostus naisen sanomisiin vähentyy. Ap haluaa miehen tekevän jonkin nippelihomman. Mies ei tee kun ei ole ollut koskaan sitä aloitteellisuutta. 

Vierailija
54/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että minä vihaan kun vaimo käskee laittamaan jouluverhot ja sitten loppiaisena pois. Ei voi edes auttaa vaan katoaa paikalta.

Nämä on niitä naisten tärkeitä kotitöitä, joihin joutuu myös käyttämään metatyötunteja. 

Ja sitten pitää  vielä kuvata ne ja jakaa somessa.

Vierailija
55/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä, vaimo aina pyytää minua ottamaan tavaroita yläkaapista. Jos olen poissa niin odottaa että tulen kotiin. No ei kai siinä mitään mut olen ehkä 4 senttiä pidempi ja tarvitsen itsekin jakkaraa että yletyn yläkaappiin.

Meillä on "vähän" enemmän.pituuseroa.

Osta tikkaat ja lopeta uhriutiminen

Vierailija
56/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä! Hanki tikkaat tai jakkara.

Sitäpaitsi nainenhan on tasa-arvoinen ja pystyy kaikkeen, siinä kuin mieskin! Paremminkin!

Eihän tasa-arvo tarkoita sitä, että.on yhtä hyvä kaikessa. Voisin miehen.pyynnöstä tehdä vastaavan työn, jossa taas itse olisin taitavampi.

Vierailija
57/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu näe tässä sitä periiaatepuolta eli miksi on niin vaikeata tehdä jotain toisen pyytämää? Jos mies pyytäisi ppaikkaamaan vaatteen vaikka, niin tekisin sen meistä taitavampana ompelijana.

Lienee kyse pyynnön sanamuodosta sekä sävystä ja siitä toiiko heillä tällainen vastavuoroisuus ja yhteispeli ylipäätään.

Tai onko mies yleensäkään samaa mieltä ko. remontista, parantaako vai huonontaako se hänen mielestään yhteistä kotia.

Vierailija
58/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes mainitset miehelle hommasta. Hoida se itse asiasta numeroa tekemättä. Mies tuskin huomaa, mitä olet tehnyt.

Vierailija
59/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kädetön, laiska paska.

JSS.

Mä teen nuo itse eikä tartte sietää laiskapaskaa.

Vierailija
60/110 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se pieni remppa? Itse remppasin meidän wc:n muutama vuosi sitten täysin uusiksi. Laatat ja muut pois että pelkät betonit oli jäljellä. Sitten vesieristys, primerit sun muut pintaan seiniin, lattiaan ja sitten laatoitus, nurkkiin ne häivytykset joten laattaleikkuri pitää olla. Saumaus ym. Lopulta uusien kalusteiden asennus ja wc pönttö paikoilleen ja tein itse myös vesiliitännät jotka putkari kävi vaan tarkastamassa ja sanoi että ihan oikein olet tehnyt. Noin homma meni tiivistettynä.

Melko helppo homma.

Tv. Yks ei mikään remontti ammattilais mies. 

Tuota hommaa todellla åaljon pienempi juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän