Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisimme suomalaiset viettämään enemmän aikaa ja rahaa ravintoloissa?

Vierailija
03.09.2026 |

Se virkistäisi taloutta ja sosiaalista elämää. Minusta pitäisi olla enemmän kohtuuhintaisia ja viihtyisiä pikku baareja ja pubeja joista saisi edullista olutta ja pientä yksinkertaista ruokaa.

Harmi kyllä edulliset pubit harvoin pysyvät viihtyisinä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topless-tarjoilijat?

Vierailija
2/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ravintoloissa käyminen on vaikeaa, koska olen autismin kirjolla ja niissä on minulle aivan liikaa aistiärsykkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan verottamaan keittiöitä

Vierailija
4/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5e raflat

Vierailija
5/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Lasketaan työn verotusta 5%, alkoholiveroa 95% ja ALV:tä 20%.

Vierailija
6/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niin että ruoka ja juoma olisi sillä nautittuna halvempaa kuin kaupasta ostettuna tai ainakin saman hintaista? Nyt se hinta on moninkertainen niin ihmiset jää kotiin.

Vierailija
7/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle ravintoloissa käyminen on vaikeaa, koska olen autismin kirjolla ja niissä on minulle aivan liikaa aistiärsykkeitä.

Se on ok. Tilaathan kuitenkin Woltista ravintolaruokaa kotiin?

Vierailija
8/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa ihmiset syövät yleisimmin ulkona pitkin päivää. Me pääsääntöisesti kokkailemme itse pöperömme. Kumpi lienee parempi, en tiedä.

Vierailija
9/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen erilaisia uskonnollisia tilaisuuksia, esim.messuja joihin ihmisten olisi hyvä hakeutua.

Sitä moni kaipaa, yhteyttä Taivaan Isään.

Maallista hömppää ei tarvita.

Vierailija
10/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä asuisi esim. kreikkalaisia, turkkilaisia tai espanjalaisia, jotka perustaisivat kivoja baareja ja yökerhoja, joissa olisi kiva istua iltaa ja tanssia.

Suomalaiset räkälät ja kännitomppelit eivät kiinnosta ketään. 

Vierailija
11/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso on niin huonoa nykyään, että saisi olla oikeasti hyvä paikka, että suostuisin käymään. Niin monissa paikoissa työntekijöiden naamasta näkee, että nyt tuli asiakas taas häiritsemään.

Vierailija
12/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kävisin nytkin jo, ellei ansiosidonnaisesta olisi leikattu. Lähti monta satalappusta. Marras-joulukuussa on vähän töitä taas tiedossa, mutta vain osa-aikaista. Tyhmä kun suostuin, koska suojaosuus on poistettu eikä tuosta matkakulujen jälkeen jää paljoa käteen. 

Vierailija
13/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä onko se kokki kaivanut nenää vai takapuolta ja ei ole pessyt käsiä, yääk.

Vierailija
14/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetetaan lakisääteiset maksimihinnat ravintolaruualle ja -juomille. Esim. viinipullo saisi maksaa korkeintaan 50% enemmän kuin mitä Alkossa.

Vierailija
15/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähistöllä on yksi kohtuullisen viihtyisä olutbaari. Ainoa vika on, että sekä kanta-asiakkaat että henkilökunta katsovat paheksuvasti tälläistä satunnaista kävijää. Ihan kuin menisin kyttäämään heidän tekemisiään. 

Vierailija
16/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisimme ravintolatyöntekijät puhumaan suomea? Edes ne välttämättömät ammattitermistöt.

Vierailija
17/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossossa kun syötiin joskus niin oli todella tympeää palvelua.

Vierailija
18/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla suomenkielistä henkilökuntaa myymässä mautonta mössöä todella, todella halvalla. 5€ per annos, kun juntit eivät suostu maksamaan.

Vierailija
19/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hauska sinkkuravintola jossa kaikenikäiset voisivat mennä syömään tuntemattomien kanssa. Pöytä olisi aina kahdelle.

Vierailija
20/59 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin kokoomus ja persut äänestetään valtaan ja on näitä jumalattomia minuakin riistäviä porvarihallituksia jatkan rahojeni hilloamista ja ravintolanpitäjät saavat nuolla näppejään. Äänestäjä päättää kestääkö tämä ensi kevääseen, 4,5 vuotta vaiko peräti vielä 8,5 vuotta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän