Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3½-vuotiaani ulkoilee juuri pihalla yksin.

Vierailija
28.05.2007 |

Tuomitkaa minut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun ihan oikeenhan sä teet!!!

Mitä sitä itte raittiissa ilmassa oleilemaan.

Päivän huonoin...

Vierailija
2/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen sen sijaan kaipaa ulkoilua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se esikoinen pärjää sisällä yhden päivän ja miks sitä piti tulla tänne oikeen mainostamaan?!

Vierailija
4/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihamme on lapsiturvallinen, aidattu ja näköyhteys joka nurkkaan olohuoneestamme ja keittiöstämme. Monesti lähden laittamaan ruokaa lasten jäädessä pihalle leikkimään.

Vierailija
5/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä näe mitään syytä pitää esikoista sisällä 3 päivää, koska itse on terveenä.

Niin, se piha: aidattu rivitalon leikkipiha. Ei läpikulkua, ei autoja (päättyvän tien päässä), parkkipaikallekin on yli 50 metriä. Pihassa on myös naapurin pph hoitolastensa kanssa, sekä toinen naapuri kahden lapsensa kanssa. Näen pihaan koko ajan kun istun tässä koneella, se on suoraan meidän kodin edessä. Lapsi pääsee sisään halutessaan, eikä ole sitä tyyppiä joka yrittäisi jatkuvasti karkuun (en tosin luota siihen 100%, kerta se on ensimmäinenkin). Kiltisti leikkii tuossa pihassa. Ja naapurit lupasi rääkäistä jos joku skitso yrittää viedä lapsen.

Ap

Vierailija
6/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä se esikoinen pärjää sisällä yhden päivän ja miks sitä piti tulla tänne oikeen mainostamaan?!

Vierailija
7/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut olisit eka valaissut asiaa juuri millainen piha, piti vaan kertoa et pieni pihalla yksin.

Mua vähän säälittää täällä meidänkin pihoilla sellanen 2v joka yksinään huitelee menemään, välillä saattaa joku käydä huutelemasssa sitä mut muuten ei oo lähelläkään omaa pihaa.

Mulla vanhin 3v, enkä laskis yksin ulos