En ole käynyt viikkoihin kaupassa
Kommentit (25)
Mä voin käydä sulle kaupassa. Jos annat rahaa. Käyn joka päivä.
Olen tilannut ruoat kotiinkuljetuksena vuodesta 2011. Välillä vertaan miten on hinnat noussut siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Sitten lääkäriin. Vaikka turha kai ehdottaa.
Kävin mä noista jaloista, kun ne oli ennen selkää kipeät. Sain vain vahvaa särkylääkettä.ap
Ei mitään muuta valitettavaa tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin mä noista jaloista, kun ne oli ennen selkää kipeät. Sain vain vahvaa särkylääkettä.ap
No, onko siitä särkylääkkeestä selkäkipuun apua?
Vierailija kirjoitti:
Entäs suihkussa?
Olen mä ulkona pessyt itseni.
No kertoo nyt sit kunnolla siitä kivusta. Milloin ja miten särkee. Meinaako mennä jalka alta, säteileekö alaselästä jonnekin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onko siitä särkylääkkeestä selkäkipuun apua?
En ole sitä vahvaa särkylääkettä ottanut. Panadolia olen ottanut. Se ihan vähän auttaa. Ja tämä kipu tuntuu vain seistessä ja kävellessä. Ei istuessa tai makuulla.
Minä käyn vuoden välein. Kahvia, sokuria suolaa, kuivahiivaa,kynttilöitä, pattereita, tulitikkuja, saippuaa, joskus pesupulveria ja agrekaatin bensaa. Kaikki muu pellosta, metsästä, järvestä ja jauhosäkki tuodaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs suihkussa?
Miksi alapeukut?ap
Niin? Mä en ole vuosiin käynyt Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
No kertoo nyt sit kunnolla siitä kivusta. Milloin ja miten särkee. Meinaako mennä jalka alta, säteileekö alaselästä jonnekin jne.
Älä yllytä. ei sillä ole mitään väliä kun ei se lääkäriin kuitenkaan mene, valittaa vaan palstalla.
Sänkyä ei taida olla vieläkään, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Sänkyä ei taida olla vieläkään, vai mitä?
Ei se mahdu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs suihkussa?
Miksi alapeukut?ap
Valehtelu haiskahtaa. Jos sä oikeasti pystyisit käymään vain pihalla pesulla, sä olisit jo ihan paniikissa kylmenevistä ilmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat vahvaa särkylääkettä?
Selkä leikattu ja lähes krooniset kivut. 5 vuotta.
Erik.lääkärit (nuoret intopinkeenä nulikat) eivät määrää enää edes 55-vuotiaalle, joka yrittää pysyä tolpillaan ja mukana aktiivisena elämässä.
Koska narkit. Ne vois viedä jonnekin pilaamasta yhteiskuntaa ja sen toimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs suihkussa?
Miksi alapeukut?ap
Valehtelu haiskahtaa. Jos sä oikeasti pystyisit käymään vain pihalla pesulla, sä olisit jo ihan paniikissa kylmenevistä ilmoista.
Kyllä mä olenkin. Ei ole muuta vaihtoehtoa sitten talvella kuin uimahalli ja mökillä pesulla käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs suihkussa?
Miksi alapeukut?ap
Tai sitten se ei oikeasti käy pesulla ollenkaan. Mahtaa haista hyvälle.