Miten kaunis ihminen määritellään?
Kommentit (23)
1980-luvun luonnollinen nainen ilman feikkilisäkkeitä on namsk! Meikki ei haittaa, mutta lisärinnat, lisäpeput yms. on liikaa. M49
Kauniita ihmisiä on mielestäni esimerkiksi Grace Kelly tai Anne Pohtamo nuorina.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on kaunis.
Ei ole päässyt naistenlehtien kansiin kuitenkaan.
Luonnonkaunis on harvinaisuus. Nykyiset kauniit ovat muovisia feikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on kaunis.
Ei ole. Ihmeellinen irvikissa. Naama ja tukka aina rasvaisina.
Naiset ovat luonnostaan rumia koska joutuvat meikkaamaan. Lähes kaikki naiset meikkaavat. Ne jotka eivät meikkaa ovat ihan hyvän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja luonnokauniit eivät meikkaa.
Mä en ole P_upan enkä
P_urran kanssa lainkaan
samannäköinen. Sanon sen nyt
varmuuden vuoksi. 😆 E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luonnokauniit eivät meikkaa.
On olemassa kyllä oikeasti luonnonkauniita naisia, jotka eivät yhtään meikkiä tarvitse. Suuri osa miehistä ei kuitenkaan ymmärrä luonnonkauneudesta mitään. Luulevat taitavaa meikkaamista "luonnonkauniiksi". Hyvän ja taitavan meikkauksen idea on juuri siinä, ettei se pistä silmään tai näytä feikiltä tai mauttomalta.
Kertokaa sitten mitä on sisäinen kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on kaunis.
Ehkä jonkun mielestä onkin. Objektiivisesti ja ilman mitään poliittista latausta Purra on ikäluokassaan (n. 50v) hieman tavista nätimpi. Ehkä vielä 10 vuotta sitten Purra oli erittäin hyvännäköinen.
Kaunis ihminen tarkoittaa minusta sitä, että on silmiinpistävän hyvännäköinen. Ei Purra ilman julkkisstatusta katukuvassa kiinnittäisi juurikaan huomiota.
Kai sen kauneuden muut ihmiset kollektiivisesti kulloinkin määrittelee. Symmetriaa on pidetty kautta aikain yhtenä kauneuden määritelmänä, sekä sopusuhtaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Instagramin feikkinaiset = kaikki naiset?
Sen määrittelee arjessa jokainen ihan itse, subjektiivinen käsite.
T: monien tuttavien mielestä kauniit vaikkapa ihmiset, vaatteet, sisustustyylit tai rakennukset ovat sitä minun mielestä hyvin harvoin
Nätimmän näköinen kuin 90% ikäistensä edustajista.
Kuhan ny on näpsäkkä pärsse ja tiukka räpsä niin voi jo kauniiksi haukkua
Vierailija kirjoitti:
T: monien tuttavien mielestä kauniit vaikkapa ihmiset, vaatteet, sisustustyylit tai rakennukset ovat sitä minun mielestä hyvin harvoin
Et sä itsekään usko tuohon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: monien tuttavien mielestä kauniit vaikkapa ihmiset, vaatteet, sisustustyylit tai rakennukset ovat sitä minun mielestä hyvin harvoinEt sä itsekään usko tuohon
Siis mihin usko? Ei siinä ole mitään uskottavaa, että makuja on monia ja pidetään eri asioita kauniina.
Riikka Purra on kaunis.