Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun miestä vaivaa?

Vierailija
28.05.2007 |

Mä ihmettelen suuresti, että onko mun miesystävässäni joku " vika" . Ollaan oltu noin vuosi kimpassa, seurustelun alkuaikoina mies sammutti jopa telkkarin mun nenäni edestä, kun en mennyt yhtä aikaa nukkumaan. Se suuttuu tosi pienistä jutuista, esim. siitä kun lentokoneessa joutuu istumaan käyväväpaikalla, josta ikkunasta ei näe kunnolla ulos (istuin siis keskipaikalla sen takia, kun lapseni istui ikkunan vieressä. Keskimmäinen paikka oli oikeasti miesystäväni. Ajattelin että kun kyseessä on ensimmäinen lentomatka, lapsestani olisi turvallisempaa näin. Vaihdoimme paikkoja.) Miesystäväni loukkaantuu heti, kun ei tehdä niinkuin hän haluaa.

Hän on 33-vuotias, asuu virallisesti vanhempiensa kanssa (aikaisemmin yllättävän eron vuoksi, nykyistä syytä en tiedä). Jokaisen pennin laskee todella tarkkaan, että menee maksut varmasti puoliksi. Kuitenkin, kun olen antanut hänelle vastikkeen maksettavaksi, ihan sen vuoksi, että hän käytännössä asunut meillä viimeiset puoli vuotta, se on hänen mielestään liikaa maksettavaa. (Asuntomenot itselläni n. 600¿/kk, vastike n. 200¿/kk). Itse maksan asuntolainaa, koska kyseessä minun osakehuoneisto.

Vaattensa hän pesettää äidillään, samoin kaikki muut tavarat hän pitää vanhempiensa asunnolla. Meille hän ei ole käytännössä tuonut mitään omaisuuttaan, vaikka hän meillä asuu.

En tiedä mitä ajatella enää, muuten on kovin huomaavainen ihminen ja hänessä on luonteenpiirteitä, joita miehessä arvostan.

No, tämä oli tällaista vuodatusta maanantaipäivänä. Mukava viikonloppu takana ja nyt taas ollaan herneet nenässä. Ei ymmärrä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä harkitsisin vakavasti koko suhteen tulvaisuutta.

Vierailija
2/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katselisi pitkään, enkä muuten olisi antanut istua keskipaikalla. Miksi ihmeessä myönnyit tuohon edes?

Noista raha-asioista en edes kommentoi mitään.... järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä siksi voi liiemmin rahaa sinuun tuhluutella kun vaimo saisi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä