Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen liikennetiedotus-hulluus

Vierailija
03.09.2026 |

Onhan se kiva tietää että jossain kehäI;llä perkkaan liittymän lähellä on rikkoutunut ajoneuvo. Vai onko. Mitä minä Tamperelaisena, joka olen täällä Saariselällä mökillä, mitä minä sillä tiedolla teen?

Jotain mätää on nyt ylen toiminnassa tai häiriötiedotteiden jakelussa, eikö niitä juuri päätetty vähentää? Ei oikein siltä tunnu. Aluelähetys ilmeisesti Lapista radiosuomessa katkaistiin, jotta saatiin kerrottua tämä tärkeä tieto...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö siis olisi iloinen tiedosta, jos harkitset siellä Lapissa lähtemistä sille ainoalle tielle josta pääsee paikasta A paikkaan B, ja kuulisit että siellä on onnettomuus, eikä siitä pariin tuntiin pääse?

Vierailija
2/3 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis olisi iloinen tiedosta, jos harkitset siellä Lapissa lähtemistä sille ainoalle tielle josta pääsee paikasta A paikkaan B, ja kuulisit että siellä on onnettomuus, eikä siitä pariin tuntiin pääse?

Mutta yle ylläpitää KALLISTA alueradio-toimitusten verkostoa juuri poikkeuksellisia oloja varten. Mitä minä jollain pääkaupungin rikkoutuneen ajoneuvon -tiedolla teen? Heillä on alueellinen radiojärjestelmä. Onko tämä sitä demareiden järjettömyyttä tasa-arvokysymyksissä taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da da da...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä