Lapseni on erittäin kiinnostunut kissoista. Voiko olla autismia?
Pitäisi olla kissoja repuissa, lakanoissa, paidoissa, kissasynttäreitä, ihan mitä vaan kissaa. Miten tytöillä ilmenee autismi lapsuudessa?
Kommentit (27)
Autistisilla tytöillä erityiset kiinnostuksenkohteet ovat yleensä sosiaalisesti hyväksytympiä verrattuna poikiin. Pojilla on enemmän sellaisia kuin vaikkapa hissit. Tytöillä aika tavallinen on esimerkiksi hevoset. Merkillepantavaa on juurikin se omistautuneisuuden taso.
Meidän Ennillä on autismi ja haluaa myös pitää kissapaitoja muita paitoja ei pitäisikään. Eli vois viitata,a
Voi toki olla, tai sitten voi kuulua täysin normaalikirjoon.
Aloitus on kuin joku South Park-jakson juoni
Mä olen aikuinen, rakastan kissoja ja mulla on kans monia kissajuttuja, korvikset, paita, patsas, laukku... ja ihan normo olen 😄
Mun tytär kävi lapsena vaiheeni kun kissoja ja koiria piti olla kaikessa. Etenkin koiria. Suosikkipaita oli koiraprintillä ja sen pesuun saaminen oli salaisen agentin tehtävä joinakin iltoina…
On kyllä add-diagnoosin saanut, mutta nykyään kiinnostaa enemmän poikaystävä, opiskelut, urheilu, muoti ja muut nuoren naisen menot. On siis abi.
Pitää kyllä hirveästi eläimistä ja koirat ja kissat ihastuvat tyttäreen heti ensi kohtaamisella.
Mun tytär oli lapsena itsekin kissa. Siis omasta mielestään. Ei ole ainakaan diagnosoitua autismia. 😂
Ehkä kissa on vaan söpö ja kiva? :D
Lapsi ei saa nykyään olla tai tehdä enää mitään ilman, että sille haetaan joku diagnoosi.
Voi että miten vajaaälyisiä ja seinähulluja ihmisiä tämä palsta on nykyään väärällään. Ja tuokin dai ju on sitten lisääntynyt. Lapsiparka.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehdottomasti heti kannattaa epäillä autismia kun joku asia kiinnostaa🤣
Palstamammalla kun on korkeintaan 4 sekunnin keskittymiskyky, mikä vaihtelee somen ja netflixin välillä, niin kaikki siitä poikkeava on näille autismia🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aikuinen, rakastan kissoja ja mulla on kans monia kissajuttuja, korvikset, paita, patsas, laukku... ja ihan normo olen 😄
Et autisti tai nepsy kuitenkaan? ;D käy äkkiä psykiatrilla tarkastamassa. :D
Yhellä naisella on kymmeniä enkelifiguureja ja koristeita.
Sit on Muumimukeja ja muita Muumijuttuja.
Ennen tuollaista kutsuttiin ihan vaan eläinrakkaudeksi. Mutta toki joo, näinä kirjaindiagnoosien kultaisina päivinä, tuo voi viitata vaikka mihin? Joko turvaruokaa tilattu?
Vierailija kirjoitti:
Ennen tuollaista kutsuttiin ihan vaan eläinrakkaudeksi. Mutta toki joo, näinä kirjaindiagnoosien kultaisina päivinä, tuo voi viitata vaikka mihin? Joko turvaruokaa tilattu?
Älä sitten ylläty myöhemmässä elämässä. I told you so.
On se niin väärin että on lapsi on ja käyttäytyy kuin lapsi.
Itselläkin oli kova leijona(kuningas) teema joskus pienenä poikana eikä ketään huolestuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Ennillä on autismi ja haluaa myös pitää kissapaitoja muita paitoja ei pitäisikään. Eli vois viitata,a
Teidän Ennistä kukaan puhunu
Vierailija kirjoitti:
Autistisilla tytöillä erityiset kiinnostuksenkohteet ovat yleensä sosiaalisesti hyväksytympiä verrattuna poikiin. Pojilla on enemmän sellaisia kuin vaikkapa hissit. Tytöillä aika tavallinen on esimerkiksi hevoset. Merkillepantavaa on juurikin se omistautuneisuuden taso.
Ei, kyllä ne pojilla tissit on mielenkiinnon kohteena, eikä mitkään hissit.
siis onhan tämä aloitus, kieli poskessa kirjoitettu vitsi, onhan...
Joo, ehdottomasti heti kannattaa epäillä autismia kun joku asia kiinnostaa🤣