Siskon italialainen mies
Viittaa, kun siskon italialainen mies koko ajan paasaa siitä, miten Italiassa kaikki on niin hyvin ja ruoka niin erinomaista. Kun kutsutaan ne kylään meille, mäkin yritän sitten laittaa jotain italialaista safkaa, mutta eihän se tietenkään vedä vertoja italiattarien kokkauksille.
Haluaisin keksiä jotain hyvää pohjoismaista tarjottavaa ja näyttää, että kyllä meilläkin osataan. Mutta MITÄ???
Asutaan siis ulkomailla, ei Suomessa eikä Italiassa.
Kommentit (23)
Pyydä, että se juippi laittaa seuraavaksi ruokaa vaikka sinun luonasi. Sitten valitat ja nariset siitä.
Ja jos et itse pysty, niin kutsu minut teille silloin. Olen todella nirso enkä tykkää italialaisten tavasta maustaa ruokia. Voin samalla kertoa matkailijan kokemuksia, millaisia kusettajia italialaiset ovat, poliisia myöten, miten autovuokraamot Euroopassa eivät anna autojen mennä Italian rajan yli, koska sieltä ei auto tule ehjänä takaisin, miten kukaan ei jaksa sitä meteliä mitä italialaiset pitävät...näitä riittää. Itse en arvosta Italiaa enkä italialaisia paljonkaan, ehkäpä sielläkin fiksuja löytää jos etsii. Ap:n aloituksesta päätellen saa todella etsiä.
uunilohi ja siihen lisukkeet. kyllä persemakaroonikin siitä höllenee.
Tarjosin kuusi tuntia haudutettua karjalanpaistia. Laitoin vielä luuytimiä antamaan lisämakua. Kyllä maistui italialaisille.