Lue keskustelun säännöt.
Jippii, anoppi muisti mun synttärit, antoi viikonloppuna
28.05.2007 |
20 e ja sanoi että osta vaikka itsellesi alkkareita!
Äitini taasen näytti kun oli ostanut velipojan morsmaikulle synttärilahjan marimekon pyyhkeen ja sellaisen kylpyöljyhemmottelupaketin.
Itkiskö vai naurasko?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla