Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Karmeimmat vieraat teillä ikinä!

Vierailija
28.05.2007 |

Meillä varmaan aika mietoa: Oltiin just saatu lapset niin isoiksi, että uskallettiin satsata design-sohvaan. Sitten miehen veli kaverinsa kanssa tulivat poikkeamaan, olivat ihan hirveässä kännissä ja tämä kaveri oksensi sohvallemme. Yleensä olen tosi ystävällinen ja vieraanvarainen, mutta tällä kertaa heitin miehen ulos ja lähetin laskun perässä. Mies maksoikin laskun ja lähetti vielä kukkakimpunkin eli loppu hyvin kaikki hyvin.

Mutta kavereilta on kuulunut paljon karmeampia stooreja. Lapsia, joiden vanhemmat suuttuvat, kun lapsi ei saa kiivetä kirjahyllyyn...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku sammuis/oksentais meidän sohvalle? Että lähtisin edes kauppaan kuskaamaan jotain pariskuntaa kun itsellä on pieni vauva?? Viitaten siihen joka kuskasi kolme viikkoa ympäri etelä-suomea..

Kyllä itseään saa syyttää moisesta pelleilystä.

Vierailija
2/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuski joka nurkan ja järjesteli mielensä mukaan joitain esineitä. En tiedä olisiko kehdannut järjestellä, jos olisin ollut paikalla. Jälkikäteen arvosteli järjestystä/sisustusta... ihan mitä vaan. Toista vierailukertaa odotellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin yllätysvieraat, jotka vielä kehtaavat huomauttaa jotain siivosta.

Vierailija
4/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole mitään karmeita vieraita (onneksi) käynyt. Mutta ärsyttää appiukon (joka ei omassa kodissaan pistä tikkua ristiin, vaan anoppi hoitaa ihan kaiken) kommentointi:

- teidän pitäisi tuo aita korjata

- ruoho on päässyt melko pitkäksi

- kannattaisi käyttää vähän mattoja pihalla

- jne.

Oonkin ilmoittanut sille ruohonleikkurin, ikkunanpesuvälineiden ja imurin sijaintipaikan. Mutta mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut :)

Vierailija
5/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraiden lapset n 10v. söivät (ennenkuin olimme päässeet kahvivaiheeseen) kakunpäältä koristeet, nuolivat kermaa, sotkivat liinan ja muutenkin riehuivat niin, että en ikinä usko, että heitä on kielletty mistään. Olin todella hammästynyt sillä vanhemmat erittäin hyvin koulutettuja ja fiksun oloisia ihmisiä.

On jäänyt mieleen loppuiäksi.

Vierailija
6/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin nainen purki minulle paskaa liittoaan ja vuoroin mies valitti kun mikään ei kelpaa vaimolleen.

Nainen oli häijy ja itsekäs, mies tyhmä, väsynyt tappelemiseen ja provosoituva.

Olimme lievästi sanoen helpottuneet kun lähtivät. Tuskin itse tajusivat kuinka ahdistavaa sellaista oli seurata vierestä. Meille olivat miellyttäviä ja yrittivät olla hauskoja. Teki mieli sanoa että menkää terapiaan, kun on vuodesta toiseen noin vaikeaa. Taisin siitä sille miehelle mainitakin.

Vierailija
7/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vieraat, joiden lapset kiusaavat meidän lapsia ja sit kun meidän oma Matti tulee siitä kertomaan, niin nää vieraat ei eitä usko, kun lasten leikkeihinhän kuuluu kaikenlainen... tai sit " eihän Nico-Petteri tahallaan, ei hän tarkoittanut..."

- vieraat, joilla itsellään tai ainakin heidän kavereillaan on kaikki hienompaa ja parempaa kuin meillä. Esim. meillä on uusi tv, no heidän kaveri on just hankkinut 60 tuumaisen taulutv:n.

Vierailija
8/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisivat edes joskus auttamaan, kun meillä erittäin raskas elämäntilanne sairaan lapsen kanssa.

Vierailija
9/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunta riiteli ja morkkasi toisiaan ja meidän olisi pitänyt selvittää. Lähdettiin heti kun kehdattiin. Oli tosi inhottavaa.

Meillä kävi kerran vieras, joka (aikuinen) puri lastamme 2v., kun lapsemme puri heidän lastaan. Hän halusi opettaa lapsellemme näin käytöstapoja. Olin ihan järkyttynyt. Ja tietenkin olimemm sanoneet tytölle, ettäpyydä anteeksi ja että toista ei saa ikinä purra ja hän oli pyytänyt anteeksi toiselta lapselta ja halannut. Mutta tälle äidille se ei riittänyt.

Vierailija
10/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä " leikkikavereita" lapsella. Ajetaan omasta huoneesta pois, kun vieraat haluaa olla rauhassa ja huoneen omistaja häiritsee. Samat lapset rikko kirjoja ja muita leluja. Ottivat olkkarin hyllyistä valokuvia ja koriste-esineitä. Niin ja vanhempi ei sano mitään...

Nämä " hotellivieraat" on kanssa ärsyttäviä. Tulevat syömään ja juomaan. Sängyt laitetaan valmiiksi heille yms. Eivät kiitä, eivät siivoa jälkiään.

Vierailija
11/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä pääsiäisenä vieraat, jotka tulivat 5 tuntia myöhässä (ruoka oli lievästi sanotttuna kuivunut).

Toivat mukana pullon viiniä ja puolikkaan piirakkaa. Joivat kaiken viinan, jota löysivät (piilotettiin miehen kanssa löput vaatekaappiin)

Ilmoittivat toisena päivänä, että jäävätkin ainakin vielä yhdeksi yöksi.

Mies joi sitten itsenä illalla sammumiskuntoon, joten seuraavan aamun lähtö venyt iltakuudeksi.

Heitä ei ole enää kutsuttu

Vierailija
12/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin raskausaikana jonkun aikaa yksin kun mies oli jo muuttanut tulevaan asuntoomme, mulla vielä opinnot toisella paikkakunnalla kesken. opiskelijakämppämme oli yksiö. mun luo tuli yksi tyttö " viikonlopuksi" ja jäi varmaan kahdeksi viikoksi.

arvosteli ja neuvoi vähän joka toista asiaa. mun kauppaan lähteissä pyysi tuomaan jukurttia, kysyin minkälaista, " no mitä vaan" . paitsi kun palasin mun mielestä ihan tavallisen jukurttipurkin kanssa niin ihan loputtoman pitkä ja ylimitoitettu nauru-kohtaus kuinka hän ei muuten tosiaan syö rasvatonta jukurttia, ei ole ikinä syönyt eikä ikinä syö. jaahas..

pyysi tuomaan karkkia, kysyin minkälaista. kun en itse syö karkkia niin mulla ei oo laajempaa tietoa eri laaduista. mitä vaan kuulemma. paitsi kun palasin karkkipussin kanssa niin samoin kuin jukurtin kanssa, kamala nauru ja hösääminen kuinka " kyllä mun täytyy sanoa että sulla on hiukan erikoinen maku karkkien suhteen, siis oikeesti mun kyllä täytyy nyt sanoo että sä tykkäät pikkuisen erilaisista karkeista kuin minä..."

mieheni oli tulossa viikonlopuksi ja tämä tyttö oli kutsunut oman poikakaverinsa myös. kysyin että missä nuoripari aikoo yöpyä, ja häntä nauratti, " hö, eiköhän me tänne mahduta kaikki!" . sanoin ettei mahduta, että tää on yksiö ja mä en ole kahteen viikkoon tavannut mun miestä. menivät hotelliin ja aika pian tyttö tajusi lähteä mun nurkista.

Vierailija
13/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen jätkä veti ihan hirveät kännit meillä, vaikka mies yritti toppuutella kun itse otti sivistyneesti.. Lopulta ei auttanut muu kuin pakottaa tämä vieras sohvalle nukkumaan, kun hän alkoi räyhätä minulle jotain.

..yöllä joskus klo 03 aikoihin heräsin sitten epämääräiseen ryminään. Tämä vieras oli päättänyt lähteä vessaan, mutta jalat eivät pitäneet, joten kaatoipa siinä meidän kirjahyllyn. Menin auttamaan häntä vessaan, ja sitten siinä hänen vessassa ollessaan yritin siivoilla enimpiä kirjoja lattialta pois. Sitten menin takaisin nukkumaan. Heräsin kuitenkin jo joskus puolen tunnin päästä, ja päätin käydä katsomassa, että onko hän päässyt vessasta pois..

Avasin vessan oven, ja hän istui siellä veskin lattialla kuset housussa ja yrjöt rinnuksilla. Ei kai siinä auttanut muu kuin riisua miehen vaatteet vessassa ja laittaa pyykkiin, ja komentaa äijä nukkumaan sohvalle -ei huolinut mieheni alushousuja, halus nukkua niissä kusisissa.

Ei ole tämän jälkeen meillä vieraillut, eikä vieraile.

Vierailija
14/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli synttärit, kutsuissa luki klo 14

Kaikki muut vieraat olivat lähteneet aikaa sitten ja nukustelin itse sohvalla ja mies oli lasten kanssa saunassa.. ovi kävi ilman ovikellon soittamista ja vieraat seisoivat samantien olohuoneessa..

siinäpä sitten kömmin sohvalta ylös kahvinkeittoon.

Lapset söivät iltapuuroa ja vieraan kakkukahvia..

heh

Vierailija
15/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummi (äitini äiti) päätti siivota meillä kyläillessään kun vanhemmat olivat töissä ja lapset koulussa.

Hän pesi kaikki keittiön kaapit ja järjesti ne ' paremmin' . Eli järjesti *kaikki* keittiön tavarat eri paikkoihin, mukaan luettuna laatikoiden sisällöt.. ja oli hurjan ylpeä urakastaan.

Keittiö oli siis äitini ' valtakuntaa' , isä ei edes ymmärtänyt mitä äiti valitti.

Vierailija
16/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Siskoni tuli kylään. Ensitöikseen meni tv:n viereen, pyyhkäisi sormellaan ruutuun ja sanoi " Ompas täällä likaista" .

(Asia on myöhemmin selvitety hänen kanssaan. Sisko on pyytänyt anteeksi)

- Kaksi poikamieskaveria tuli juhlimaan lapsemme 1-vuotissynttäreitä. Tulivat sovitusti myöhemmin, kun muut vieraat. Kaverit tulivat kaljakorien kanssa ovesta. Minua vähän hymyilytti...

- Kostean illanistujaisten jäljiltä kaveripariskunta jäi yökylään. Aamulla vessa oli järettömässä siivossa: Ripulipaskaa oli seinillä asti...

Vierailija
17/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mitään noin pahaa. Mun ja miehen vanhemmat täydellisiä vastakohtia, molemmat vähän ärsyttää omalla tavallaan. Anoppi on just sellainen järjestelijä ja kaappien tonkija. Siis kaivaa kaapeista ihan surutta kysymättä meiltä ja siirtelee huonekalujen paikkoja. Mun vanhemmat taas on sitten niitä hotellivieraita. Ovat kylässä isolla koolla, istuvat kuin tatit ja odottavat palvelua. Molemmat, järjestelijät ja hotellivieraat, huomauttelevat lisäksi jos on sekaista/pölyistä/mitä vaan... Jotain välimuotoa joskus kiitos... ;-)

Vierailija
18/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei karmeita vieraita.

Vierailija
19/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nykyään tervetullut meille, en todellakaan halua että lapset joutuu näkemään kun setä dokaa, ei todellakaan oteta itsekään lasten nähden.

Yksi myöskin miehen sukulainen on ihan hirveä, se menee keittiön kaapeille ja jääkaapeille mitään kyselemättä kaivelemaan! Tosi törkeää.

Minua suututtaa myös ne idiootit, jotka tulee ilmoittamatta ja ne jotka eivät osaa ovikelloa käyttää eli paukkavat ovista sisään mitään ilmoittamatta.

Vierailija
20/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan ikinä toivottavasti joudu sellaiseen tilanteeseen. Menisin varmasti itse oksentamaan, ja soittaisin vaikka minkä siivousfirman apuun, jos vieras ei itse pystyisi siivoamaan. Ja lasku lähtisi perään!

No, jos joku olisi sotkenut sairauskohtauksen vuoksi, niin sitten ehkä voisin, mutta jonkun kännisen sotkuja en kyllä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä