Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Karmeimmat vieraat teillä ikinä!

Vierailija
28.05.2007 |

Meillä varmaan aika mietoa: Oltiin just saatu lapset niin isoiksi, että uskallettiin satsata design-sohvaan. Sitten miehen veli kaverinsa kanssa tulivat poikkeamaan, olivat ihan hirveässä kännissä ja tämä kaveri oksensi sohvallemme. Yleensä olen tosi ystävällinen ja vieraanvarainen, mutta tällä kertaa heitin miehen ulos ja lähetin laskun perässä. Mies maksoikin laskun ja lähetti vielä kukkakimpunkin eli loppu hyvin kaikki hyvin.

Mutta kavereilta on kuulunut paljon karmeampia stooreja. Lapsia, joiden vanhemmat suuttuvat, kun lapsi ei saa kiivetä kirjahyllyyn...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt skeidoja voi vessassa tuntikausia pitää, vaikka kuinka pahaa tekisi.

Vierailija
22/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin katsoa leffaa ja otettiin siiderit ja oluet. No, sitten alkoi toisen näistä vieraista, joka oli kuski, myös tehdä mieli olutta. Ottikin sitten ihan kunnolla, lähtivät baariin, ja tulivat meille vielä yöksi!!! Ja mä olin menossa seuraavana päivänä töihin.

Tämä kaksikko on vieraillut meillä tämänkin jälkeen, oli arki- ilta, eivätkä tajunneet lähteä, vaikka kello oli yli kymmenen, ja meillä aamulla aikainen herätys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin vastaavista kokemuksia, just nää 7 tunnin kyläilijät ja tullaan täyshoitoon, syödään ja juodaan, ei kiitetä mistään yms yms

Mut sit tulee mieleen sellanen juttu, että me kyllä mun miehen kanssa JOS on tullut/ollut riitaa, niin ihan varmasti jatketaan riitaa, oli meillä vieraita tai ei.. Siis miks pitäis teeskennellä et kaikki on kunnossa.. ???

Meillä yks kaveripariskunta esittää toooosi rakastuneita.. Aina kun on vieraita, ni lääpitään, ja lässytellään, armoton teatteri, ja sit rouva kuitenkin tilittää heti kun miehensä silmä välttää, kuinka asiat on huonosti jne.. Et toi teatteri mua rasittaa!

Vierailija
24/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ymmärrä lähteä kotiinsa kuin aamuyöllä. Sitten yksi vanhapoika, joka ei puhunut oma-aloitteisesti mitään, saattoi joskus vastata kysymykseen mutta ei aina, sekin istui aina monta tuntia. Onneksi kukaan noista ei käy enää meillä.

Vierailija
25/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut sit tulee mieleen sellanen juttu, että me kyllä mun miehen kanssa JOS on tullut/ollut riitaa, niin ihan varmasti jatketaan riitaa, oli meillä vieraita tai ei.. Siis miks pitäis teeskennellä et kaikki on kunnossa.. ???

Ei se mun mielestä mitään teeskentelyä ole, että käyttäytyy asiallisesti. Vieraiden ei pidä joutua kuulemaan/sekaantumaan teidän riitaanne. Se on todella kiusallista. Riitaa voi sitten jatkaa myöhemmin kahden kesken.

Vierailija
26/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pari kertaa ovat yksin meille lomailemaan tulleet teinivieraat aiheuttaneet harmaita hiuksia. He ovat parkkeeranneet sohvan nurkkaan, tuijottaneet tv:tä, istuneet kuulokkeet korvilla, pelailleet mukanaan olleillaan peleillä ja kännyköillä ja olleet keskustelun tavoittavattomissa. Kun olemme yrittäneet ehdotella tekemistä, eivät ole osanneet sanoa mitään tai vastentahtoisesti ovat takapuolensa nostaneet. Minun puolestani voivat vaikka sohvannurkaan paikoilleen mädäntyä, mutta on aika vaikea selittää omille pienemmille lapsille, miksi nämä serkunkumminkaimat eivät puhua pukahda, eivätkä vastaa, jos lapset heille jotain erehtyvät sanomaan... Toivottavasti tänä kesänä välttyisimme tältä tai nuoret vieraat olisivat oppineet käytöstapoja.

Vierailija
27/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riidellään riidat sillon kun ne on, eikä sillon kun se jollekkin muulle sopii!

Ainahan voi vieraat lähtee kotiinsa, jos ei tunnelma ole sopiva!

Vierailija
28/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästetä sisään:) Mut anoppi ja miehen kaksi siskoa on rasittavia, ku kyttäävät joka paikan, arvostelevat, siirtelevät tavaroita ja nyppivät ja kääntelevät viherkasveja jne jne. Sanon kyllä aina suoraan, että jokaisella on oma koti juuri sitä varten, että siellä saa elää niin kuin itseään huvittaa:)

Vierailija
29/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen ystäväpariskunta (hollantilainen ja portugalilainen), kun esikoinen oli pari viikkoa vanha. Eivät suostuneet lähtemään kiertämään Suomea kahdestaan, kun ei ollut oikeastaan yhtään rahaa mukana. Ajeltiin niiden kanssa ympäri Etelä-Suomea, mutta näyttivät vain hapanta naamaa ja kun kysyi, mitä haluaisivat tehdä, niin vastauksena oli " ihan sama" . Portugalilainen vaimo oli hemmoteltu isin pikku prinsessa, joka sanoi yääk kaikelle ruualle mitä tarjottiin ja itki jokaista itikan pistoa. Muutenkin piti ruikuttaa ihan joka asiasta. Tyypit halusivat vain maata nurmikolla, polttaa tupakkaa ja odottaa palvelua. Pikkasen oli pinna kireällä - olisi ollut muutakin tekemistä pienen vauvan kanssa. Ei olla oltu yhteydessä sen jälkeen. Harmittaa, kun ei tullut sanottua suoria sanoja ja heti.

Vierailija
30/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rasittavaa teini-ikäistä, jotka haluaa joka loma Savosta Helsinkiin ja meille kylään. Tuskin erityisesti juuri meille, satutaan vain olemaan ainoat sukulaiset jotka asuvat Helsingissä. Täällä sit niitä pitää viedä paikasta a paikkaan b ja ovat vielä vanhemmat antaneet niin vähän rahaa mukaan, että meidän pitää kustantaa sisäänpääsyt sun muut. Ja käytös on just tota, että ei vastata kun kysytään -jopa hyvän huomenen sanominen on vaikeaa. Tosi rasittavia nää maalaisserkut, ainakin meidän...

Vierailija
31/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ääliö miehensä kanssa. Ei maistunu ruoka, ei kiinnostanu taloa katsella (eka kerta meillä kylässä) eikä halunnu saunaankaan. Ainoa mikä kiinnosti oli istua terassilla nortti huulessa ja viinapaukku! Kamala äijä...

Vierailija
32/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, joka sanoo vain mielipiteensä, mutta toisten seurassa parisuhderiidat on tosi huonoa käytöstä. Ehkä olet huomannutkin (mikäli olet riidoiltasi kyennyt), että vieraat ovat lähteneetkin kotiin. Meillä oli kaveriporukassa yksi pariskunta, jonka kutsut loppuivat kokonaan, koska kukaan ei jaksanut kuunnella niiden riitoja. Hauskaa sitten törmätä niihin, kun ne päivittelevät, että kun ei olla aikoihin nähty vanhalla porukalla. No, kyllä ollaan, heitä ei vain ole kutsuttu.

Ja kyllä, riitelystä huomautettiin ystävällisesti monta kertaa.

Tapansa kullakin.

**clip**

Vierailija:

Meillä riidellään riidat sillon kun ne on, eikä sillon kun se jollekkin muulle sopii!

Ainahan voi vieraat lähtee kotiinsa, jos ei tunnelma ole sopiva!

**clip**

Vierailija
33/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on käynyt ihan ok vieraita, mutta itse olin kerran kauhea vieras:

oltiin tuttavapariskunnan tupareissa Hesassa ja yötä ko. paikassa. Booli oli ollut hiukan tujua, ja minä oksensin ja voin pahoin koko seur. päivän. Isäntäpariskunta laittoi meille aamiaisen viimeisen päälle, enkä pystynyt syömään, juomaan enkä puhumaan...

...noloa!!

Vierailija
34/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ikäviä. Odottaa että passataan ja sit jos ei passata, ollaan paskoja hesalaisia. Eivät tule serkut meille kylään tänä kesänä, vaikka nyt ollaan jo kyselty että olisko majoitusta. Vastasin pokalla, että ei olla maisemissa, menkää hotelliin.

Vierailija
35/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vieraat, joiden lapset kiusaavat meidän lapsia ja sit kun meidän oma Matti tulee siitä kertomaan, niin nää vieraat ei eitä usko, kun lasten leikkeihinhän kuuluu kaikenlainen... tai sit " eihän Nico-Petteri tahallaan, ei hän tarkoittanut..."

Vierailija
36/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat soitella jopa saman päivän aamuna, että täällä ollaan tulossa parin sadan kilometrin päässä. Ja kun vielä tietävät, että teen töitä kotona, heistä olen koko ajan valmiina toimimaan emäntänä...

Vierailija
37/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat meilläkin kauempaa tulevat, jotka soittavat n. 1h ennen vierailua ja ihmettelevät, jos ei sovi tullakaan. Meillähän ei mitään omia menoja voi olla sovittuna viikonloppuisin.

Vierailija
38/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei oteta yövieraita kotiimme eikä myöskään tungeta kenenkään huusholliin reissuillamme! Hotellit on matkalaisia varten

Vierailija
39/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ja sukuni kelpaavat sellaisena kuin ovat.

Passaan kylässä olijoita tietenkin ja laitan vuoteet heille, ruuan ja korjaan ruokailun jäljet.

Joskus on meilläkin vieras nauttinut liikaa alkoholia. Ystäväni oksensi nukkuessaan sovallemme :)

Sai kyllä krapulassaan itse siivota :DD hän oksensi välissä ämpäriin ja jatkoi sohvan puunausta.

Tuo kamuni ei yleensä juo alkoholia ja ei oikein hänelle sovikkaan.

Nuo känniöykkäri vieraan on asia erikseen... Hyi kamala jos paskaa joutuu siivoamaan... ällöttävää. Laittaisin kännikalan itse siivoamaan tai maksamaan siivoojan laskun.

Vierailija
40/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan peruskäytöstavoista. Jos teini ei saa suustaan yhtään järkevää lausetta, miksi ihmeessä häntä pitää yksin maailmalle laittaa? Jos kyse olisikin vain yöstä tai parista, asia olisi ok, mutta oletuksena on, että kauempana asuvat sukulaiset tosiaan viihdyttävät heitä viikon verran ja maksavat kaiken. Enkä halua yleistää, meillä on käynyt mukaviakin teinejä, joiden kanssa on ilo viettää aikaa, mutta suurin osa on näitä käytöstaidottomia tuppisuita.