Kiinteistönvälittäjä naurahti asuntonäytössä että edellinen asukas kertoi kummittelusta, nyt mietityttää
Jotenkin väkinäisesti välittäjä naurahti että edellinen kohteen omistaja on kokenut "outoja asioita" ja nyt muuttanut hoitokotiin, tuolla hoivakodilla pehmitti asiaa.
Heti tuon sanottuaan välittäjä lähti autolleen hakemaan papereita. Katselin siinä asuntoa ja makuuhuonetta kun kuuluukin keittiöstä ääntä niin aloin puhua välittäjälle kun luulin että hän olikin vielä sisällä mutta samalla hetkellä näinkin välittäjän pihalla.
Keittiössä oli sellaisia puukukkia sisältänyt maljakko kaatunut ikkunahyllyltä lattialle. Kai avoin ikkuna oli kaatanut maalatut puuruusut- tai sitten kyseinen henki, kummitus.
Jotenkin huomasin että välittäjä ei halunnut olla asunnossa ja kaikki peilit asunnossa oli peitetty kankailla, kylppäreissäkin
Kohde hyvin kiinnostava ja kaikin tavoin sopiva, parempikin kuin olisin odottanut löytäväni mutta vähän jäi tämä kummituskysymys mietityttämään.
Onko hullua olla kuuntelematta varoituksia ja ehkä vaarantaa sielunsa ikuinen autuus vai pelkäänkö jo turhia varjoja?
Biologi olen ja työihminen eikä aiemmin ole ollut normaalia enempää kokemuksia "luonnon yöpuolelta"
Kommentit (28)
Olen herkkä ihminen, ja uskon, että on vielä paljon asioita, joista ei tiedetä tarpeeksi. En ehkä uskaltaisi ostaa tuollaista asuntoa.
Aiempi kirjoittaja on kyllä oikeassa siinä, että kannattaa siivota ja tuulettaa asunto kunnolla, tehdä siitä ihan oman näköinen, tuoda sinne omat, uudet energiat.
On ylipäätään outoa, että välittäjä mainitsi asiasta, eikä halunnut viettää aikaa asunnossa. Toki voi sitten mahdollisten kauppojen synnyttyä todeta, että on asiasta esittelyssä maininnut, jos ostaja tuleekin myöhemmin katumapäälle.
Onko se vanha puutalo? Ne elää omaa elämäänsä, puut paukkuu ja nytkyy, voi kuulua ties mitä ääniä, tuntuu vetoa ja voi olla jotain kylmiä kohtia. Eikä mikään noista ole yliluonnolista tai kummitusten aiheuttamaa.
Kummituksia EI ole olemassa mutta ON olemassa demoneita, eli niitä tuolla varmasti oli (kertomasta päätellen paljon). Ei kannata riskeerata jos et ole vahvassa, elävässä uskossa ja varmaksi tiedät että pystyt häätämään kaikki riivaajat Jeesuksen nimellä. Siunaamaan talot, voitelet oven ja ikkunanpielet Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, sekä peilinkarmit. Eipä kovin mahtava diili. Mutta ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kummituksia EI ole olemassa mutta ON olemassa demoneita, eli niitä tuolla varmasti oli (kertomasta päätellen paljon). Ei kannata riskeerata jos et ole vahvassa, elävässä uskossa ja varmaksi tiedät että pystyt häätämään kaikki riivaajat Jeesuksen nimellä. Siunaamaan talot, voitelet oven ja ikkunanpielet Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, sekä peilinkarmit. Eipä kovin mahtava diili. Mutta ole hyvä.
Siis tarkoitin, että tuo talo tod näk ei ole mahtava diili (koska demonit), Jeesuksen nimellä riivaajien häätäminen on aina, se on IHME.
Kyseessä on siis ihme kun riivaajat häädetään Jumalan sormella.
Ostin nuorena naisena vanhan sukutalomme ja ei siellä koskaan kukaan ollut mitään pelottavia kummituksia kohdannut. Mummoni kyllä kertoi nähneensä vanhan navetan luona vanhan naisen, joka oli ollut kuin haamu. No, asustelin talossa yksin vuosikausia koirieni kanssa eikä minua koskaan pelottanut, päinvastoin tunsin jollain lailla olevani kaikin pu6onnellinen ja turvassa. Muutamia jänniä asioita tapahtui, kuten sellainen että kun menin ensin ulkosaunaan kylpemään ja siellä odotellessani aviomiestäni myös saunaan, kuulin saunan oven aukeavan, saappaiden äänen ja oven sulkemisen. Mutta sitten sama tapahtui kohta uudelleen ja oli ihan ihmeissäni. Kaipa sieltä tuli joku muukin saunomaan. Isäni kuoltua aloin tuntemaan tuollaista samanlaista viileän ilman virettä, ihan kuin joku olisi mennyt vierestä. Ja yhden kerran yöllä vessaan mennessäni säpsähdin, kun tuntui siltä että kävelin talon keittiössä jonkun näkymättömän läpi. Äitini kun kuoli, niin hän kävi luonani unessa ja se oli valtava kokemus, tunsin hänen kätensä selittävän hiuksiani ja sanovan että hänellä on kaikki hyvin. Kun kerran olin todella surullinen jostain ja istuin talon portailla, tunsin kuinka joku otti minua olkapäästä varovasti kiinni ja se helpotti.
Minä uskon henkimaailmaan ja vanhoissa taloissa on henkiä. Jos henki häiritsee elämää, kannattaa pyytää henkeä käymään valoa kohti, eli poistumaan talosta. Ja talon puhdistus esimerkiksi pyytämällä pappia siunaamaan talon. Mutta jos hengistä ei ole haittaa, niin anna heidän olla kanssasi.
Mahtoiko olla tämän asukkaan kämppä?
https://www.reddit.com/r/crackheadtori/comments/1w1idqk/tavallinen_pian…