Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 28.5

28.05.2007 |

Viime viikolta:

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 22) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

71.9 kg, 70.2 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 1.4 kg,

7 vkoa, ( Heinäkuu 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9 ..( 1.63 )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 80.4 kg, 80.6 kg, 0.0 kg, 7.4 kg, 0.2 kg,

2 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 32.3 => 29.6 ..( 1.65 )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 74.7 kg, 76.6 kg, -0.3 kg, 18.9 kg, 1.9 kg,

10 vkoa, ( Heinäkuu 2007 ), BMI: 30.1 => 24.2 ..( 1.78 )

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.3 kg, 86.8 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 1.5 kg,

8 vkoa, ( Heinäkuu 2007 ), BMI: 30.6 => 30.0 ..( 1.70 )

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 79.1 kg, 81.4 kg, 0.0 kg, 8.8 kg, 2.3 kg,

13 vkoa, ( Elokuu 2007 ), BMI: 32.0 => 28.8 ..( 1.68 )

[color=fuchsia][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 91 kg, 93.2 kg, 0.0 kg, 2.4 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Heinäkuu 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2 ..( 1.65 )

[color=green][b] Axelara [/b]♥[/color]

66.5 kg, 62.5 kg, 65 kg, 0.1 kg, 1.5 kg, 2.5 kg,

3 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 24.1 => 23.6 ..( 1.66 )

[color=fuchsia][b] Elaine82 [/b]♥[/color]

80.1 kg, 77 kg, 78.5 kg, 0.0 kg, 1.6 kg, 1.5 kg,

4 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 27.7 => 27.2 ..( 1.70 )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80.1 kg, 81.7 kg, -0.1 kg, 8.3 kg, 1.6 kg,

3 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 29.7 => 27.0 ..( 1.74 )

[color=fuchsia][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 55 kg, 55.9 kg, 0.0 kg, 16.3 kg, 0.9 kg,

2 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 25.6 => 19.8 ..( 1.68 )

[color=green][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 82.8 kg, 83.2 kg, -0.2 kg, 11.4 kg, 0.4 kg,

2 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 30.2 => 26.6 ..( 1.77 )

[color=fuchsia][b] Tintti-tyy [/b]♥[/color]

60 kg, 56 kg, 60 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4 kg,

5 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 21.3 => 21.3 ..( 1.68 )

[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 54.7 kg, 58.3 kg, 0.5 kg, 6.7 kg, 3.6 kg,

5 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 23.6 => 21.2 ..( 1.66 )

[color=fuchsia][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 62 kg, 66.5 kg, 1.0 kg, 6.5 kg, 4.5 kg,

7 vkoa, ( Heinäkuu 2007 ), BMI: 24.7 => 22.5 ..( 1.72 )

[color=green][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 69.4 kg, 70.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 1.5 kg,

7 vkoa, ( Heinäkuu 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=fuchsia][b] Kynteli [/b]♥[/color]

79.3 kg, 69.1 kg, 75.1 kg, 0.0 kg, 4.2 kg, 6 kg,

8 vkoa, ( Heinäkuu 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=green][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]

88 kg, 68.5 kg, 72 kg, 0.0 kg, 16 kg, 3.5 kg,

5 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 30.8 => 25.2 ..( 1.69 )

[color=fuchsia][b] Nefili [/b]♥[/color]

80.7 kg, 72.4 kg, 72.1 kg, -0.6 kg, 8.6 kg, -0.3 kg,

0! vkoa, ( Toukokuu 2007 ), BMI: 25.5 => 22.8 ..( 1.78 )

Tavoite toteutui !

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 79.7 kg, 82 kg, 0.0 kg, 12.8 kg, 2.3 kg,

4 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 34.4 => 29.8 ..( 1.66 )

[color=fuchsia][b] Tinna78 [/b]♥[/color]

61.9 kg, 58 kg, 59.3 kg, 0.0 kg, 2.6 kg, 1.3 kg,

2 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 22.5 => 21.5 ..( 1.66 )

[color=green][b] Enkeli [/b]♥[/color]

83 kg, 75.8 kg, 77.6 kg, -0.2 kg, 5.4 kg, 1.8 kg,

6 vkoa, ( Heinäkuu 2007 ), BMI: 30.1 => 28.2 ..( 1.66 )

[color=fuchsia][b] LOKA06 [/b]♥[/color]

81.7 kg, 68 kg, 68.9 kg, -0.3 kg, 12.8 kg, 0.9 kg,

2 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 28.3 => 23.8 ..( 1.70 )

[color=green][b] Tillinäiti [/b]♥[/color]

72 kg, 69.5 kg, 70 kg, 0.0 kg, 2 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Toukokuu 2007 ), BMI: 26.4 => 25.7 ..( 1.65 )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 84.5 kg, 85.5 kg, -0.7 kg, 4.5 kg, 1 kg,

1 vkoa, ( Toukokuu 2007 ), BMI: 27.8 => 26.4 ..( 1.80 )

[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color]

98 kg, 96 kg, 98 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg,

2 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 35.6 => 35.6 ..( 1.66 )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]

69.6 kg, 68 kg, 69.3 kg, -0.3 kg, 0.3 kg, 1.3 kg,

4 vkoa, ( Kesäkuu 2007 ), BMI: 24.7 => 24.6 ..( 1.68 )

[color=green][b] Dudel [/b]♥[/color] UUSI

96 kg

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

Taustalla

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

1. sija => Volga : -0.7 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite) [b]

1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Nefili

2. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Tillinäiti

3. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Volga

4. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Körömölli

5. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Mareila

6. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Pointzi06

7. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Tinna78

8. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. LOKA06

9. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Nolaana

10. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Axelara

11. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Ororo

12. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Elaine82

13. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Allakka

14. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Momentti

15. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Tintti-tyy

16. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. ronja1982

17. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. mrs.birdie

18. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Enkeli

19. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ht.78

20. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. rosvohummeri

21. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Zilga

22. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. AatuLiina

23. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kitta75

24. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kynteli

25. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Minlee

26. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Katti26

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Allakka, Axelara, Dudel, Elaine82, (Emonamoha), Enkeli1977, ht.78, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Loka06, Mareila, Minlee, Momentti, mrs.birdie, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Tillinäiti, Tinna78, Tintti -tyy, Volga, Zilga

Laihduttajia: 27

Painomme oli alussa: 2198 kg

Painamme nyt: 2036 kg

Tavoitepainomme (vko22/2007): 1890 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -1.1 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 74 kg

Kokonaispainonpudotus: 162 kg

Matkaa tavoitteeseen: 51 kg

[/color][/size]

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen nimittäin olen tiputtanut tuota vauhtia, mutta kummasti tuota aikaa ei niin vaan ole kun lapsi kitisee jaloissa ;)

Nyt vaan ärsyttää tuo listan tavoitteeni, kun en siihen pääse! Onneksi ne uusitaan pian;) En kyllä kesälle aseta kuin max -3kg, ei tarvitse sitten hirveästi rehkiä... Lopullinen tavoitteeni on 57kg ja siinä pitää olla ennen seuraavan raskauden yritystä = vuoden vaihteessa...

Vierailija
22/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä olen niin onnellinen että meinaan haljeta:) nimittäin pääsin tavoitteeseeni, niukin naukin mutta pääsin kuitenkin.

Eli paino oli tänä aamuna 82,7kg miinusta 500g (tavoite oli 82,8kg että just ja just).

Nyt pitää lähteä töihin, ilmoittelen myöhemmin uusia tavoitteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka viikko takana ja olikin varsin tuloksellinen :-) Eli puntari näytti tänä aamuna 93,7 (lähtö tasan viikko sitten 96kg) joten -2,3kg ekan viikon saldona. Meni kyllä yllättävän helpolla, en nähnyt nälkää vaan yritin syödä hyvin säännöllisesti niin ettei jättinälkää edes ehtinyt tulemaan. Suurin muutos on ehkä se että voileipien syöminen on jäänyt melkein kokonaan pois. Aamupalaleivät olen korvannut puurolla, lounaaksi syön nyt ihan kunnon ruoan esikoisen kanssa. Ennen söin vain pari leipää hänen syödessään lämpimän aterian. Samoin jogurtteja menee paljon vähemmän kuin ennen.

Vaikka tätä " uutta elämää" on vasta viikko takana niin oma jaksaminen on parantunut kummasti. On paljon energisempi olo vain siitä tiedosta että syö terveellisemmin. Eikä tule sellaista sokeriähkyväsymystä kuin ennen kun nälkäänsä (tai usein vain huvinkin vuoksi) söi kaapista vierasvarakeksit.

En nyt kyllä ajatellut näin rajusti aloittaa, kun vielä imetänkin, mutta toisaalta olen kyllä syönyt terveellisesti ja säännöllisesti joten mitään suurempaa vajetta kropalle tuskin on päässyt syntymään. Eli ei kai tästä rajusta alusta haittaakaan ole. Saa nyt nähdä aloitetaanko tuolla juniorillamme (3kk) allergiaepäilyyn jotain toimenpiteitä, eli voi olla että joudun nyt alkuun maidottomalle dieetille, joten sitten katsotaan miten sumplin sen tämän ruokaremonttini kanssa.

Kyllä viikkoon herkutteluakin mahtui. Vieraita kävi ja kahvipöydässä söin kyllä muiden muassa pannaria ja keksejä. En niistä sen suurempaa stressiä ota, kun ei jäänyt herkutteluputki päälle :-) Lauantaina olisi tiedossa ylioppilasjuhlat, mutta niissä onneksi on ruokatarjoilu, joten ei tartte nälkäänsä kahvipöytää tyhjentää.

Tämä hyvä eka viikko tsemppaa jatkamaan. Etenkin kun kelit lämpenee ja on tuo kesävaaterepertuaari vähän vähissä. Kellarissa odottaisi vino pino housuja joihin en ole mahtunut moneen vuoteen joten kynnys uusien vaatteiden ostamiseen on nyt suuri, koska AION mahtua pian vanhoihin housuihin!

Tsemppiä kaikille, joilla tuntuu että nyt homma tökkii. Takapakit kuuluu asiaan ja pudotus se on pienikin pudotus :-)

-Dudel-

Vierailija
24/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.. jep.. Ekat plussat tuli nyt sit tänne ja mieli on ihan maassa.

Jäi sit syöppö putki päälle, eikä mikään liikunta määrä kyl riitä siihen mässäämiseen. Melkeen itku tuli puntarilla... Vaik vaan 100g oli tullut.

NYT otan itseäni niskasta kiinni ja pidän huolen et nää oli sit ekat ja viimeiset plussat.

Sit surkeat tulokset:

paino viim. 72.1

paino nyt 72.2

plussaa 100g

Nyt hikijumpan pariin

nefili

Vierailija
25/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista!

Emonamoha:

Juu, välitavoiteet kuulostaa hyvälle. Ei tule niin epätoivoinen olo. Päätökseni pitää, en halua kuuta taivaalta hetkessä... Joten tavoitteeksi saa riittää alle 500g/vko pudotus, tiedän että sekin tekee välillä tiukkaa. Varsinkin kesällä... Tästä siis tavoitteeksi 6kg pudotus viikolle 35 ja painotavoite siis 85kg.

Enkeli1977:

Kyllä siellä USAssa vaan syödään niin kummallisessa aikataulussa ja usein tosi rasvasta ruokaa, että siitä se paino tulee. Tosi hyvällä itsekurilla siellä varmaan pärjäis, mutta mulla sellaista ei ollut siellä ollessa...

Ororo:

Noi kaapissa vaanivat herkut on pahoja. Meillä on tällä viikolla pojan 3v synttärit ja kaapeissa herkkuja vaikka kuinka. Poika juhliikin kolmena eri päivänä, joten kiusauksia riittää. Eilen alkoi juhlakausi. Ja otin kyllä kakkua, mutta huomattavasti maltillisemmin kuin aiemmin olisin tehnyt. Tsemppiä sulle herkkujen vastustukseen!

pointzi06:

Samoja ajatuksia kuin sulla. Elämäntapamuutos tässä tarvitaan. Mulla kanssa noita hillittömiä ahmimiskohtauksia. Niistä halua eroon. Kiva kuulla, että olet niistä jo niskan päällä. Ne on musta ainaskin aikas ahdistavia.

Onnittelut tavoitteen saavuttamisesta!

Dudel:

Hieno tulos. Tsemppiä jatkoon. Määkin vielä imetän, joten rauhallinen tahti on varmastikin tarpeen.

minlee:

Tuli painovirhepaholainen ekaan viestiin. Tässä siis tarkennetut tiedot:

Aloituspaino: 90.8kg (huoh!)

Pituus:172cm

Tavoite vko35: 85kg

Tosiaan meillä menossa täällä " juhlakausi" , pitäkää mulle peukkuja, että pysyn aisoissa. Se on jo onnistunut muutaman päivän. Kaappi on täynnä keksejä, enkä ole syönyt pakettia kerrallaan. Valitettavasti joudun tunnustamaan, että sekin on onnistunut, mutta ei enää!

Kävin muuten tällä viikolla kampaajalla. Uusi leikkaus ja väri laihduttivat ainakin kaksi kiloa, siltä ainakin tuntuu. Suosittelen kaikille!

Piqu, innoissaan mukana!

Vierailija
26/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin teitä nopsaan moikkaamaan, kiiretta pitää vielä, mutta juhannuksen jälkeen palaan tosissani takaisin.

Ororo: Nuo herkut kaapissa ovat tosi tosi pahoja, minä yritän pakottaa itseni olemaan koskematta ja koitan keksiä mahdollisimman paljon tekemistä, että en niihin sortuisi

Tervetuloa kaikille uusille =)

Oikeastaan tulin sanomaan, että minulla voisi seuraavaan tavoitteeseen laittaa tavoitepainoksi 52, joka on se lopullinen tavoite. Voi olla, että olen tyytyväinen jo aikaisemmin, mutta tuo nyt olisi se ihan viho viimeinen, milloin laihdutus loppuu =) ja alkaa painonhallinta.

Onnea kaikille hienoista tuloksista ja tsemppiä niille, joille vaaka antoi plussaa, kyllä se siitä. Nyt täytyy lentää

Mareila

Vierailija
27/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dudel: Onneksi olkoon, olipas sulla hyvä viikko! On siinä nesteet saaneet kyytiä, mutta mukaan mahtuu monen monituista rasvasoluakin :)

Pointzille hurjat onnentoivotukset tavoitteen saavuttamisesta!! On se vaan upea tunne :) Toivottavasti sulle ei vaan käy niin kuin minulle, eli seuraavaan tavoitteeseen tähtääminen jotenkin siinä huumassa jäi...

Kiitos Enkeli :) Juoksukin taatusti tuntuisi vielä kevyemmältä kun vaan saisi tuota painoa alaspäin... siinä motivaatiota, vaan miksi just mun suussa kaikki herkut maistuu niin hyviltä :-/

Nefilille plussan selättämistsempit!

Piqu: Hyvältä kuulostaa sun tavoite, ei muuta kuin kimppuun ja kohta huomaat jo suunnittelevasi uusia tavoitteita :)

Ronja: Et ole ainoa, jolle herkut huutelee... just mussutin lounaan päälle kermakakkupalan kun En Vaan Voi Vastustaa... minä heikko ihminen. Koko syksyn pystyin siihen, miksen nyt???

Eilinen ilta sujui kivasti juoksulenkin (3,5km) ja kevyen syömisen parissa :) Ihan kuin housutkin olisivat taas hiukan löystyneet (no ne nyt on stretchit, mutta silti...) ja olo on keveämpi. Kyllä vaan ruokavaliolla ON merkitystä ja liiallinen keksinmussutus (paketti tai kaksi yhdellä istumalla) vie voimat. Kokeiltu on, enkä halua siihen enää koskaan takaisin.

Emo

Vierailija
28/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip,

lapset katsovat lasten ohjelmia joten hetki koneella...

Anteeksi, olen niin huono muistamaan nimimerkkejä

varsinkin kun alan kirjoittamaan niin ei mitään muistu

mieleen, huoh.... sitä se väsymys, imetys ja äitiys

teettävät =(

Mutta ihanaa kun jotkut ovat jo MAALISSA, ONNEA todella

paljon mahtava lukea että voi onnistua kun oikein

vaan yrittää, ihanaa :D Itseäni ainakin tsemppaa juuri

tuo onnistumisen ilo , hienoa.

Juu, voi olla että -700g / vko on liikaa :D Ja varmaan tuo

-500g /vko :kin on vaikeaa mutta innostusta riittää ja

pää asia niinkuin joku jo sanoi ON ETTÄ SUUNTA ON ALAS

siis painolla :D

Itse olen nyt vaan pitänyt yllä sitä VLCD diettiä ja

jemmassa on nuo NUTRILET -tuotteet jos vaikka

niitä käyttäis sitten kun paino jää junnaamaan,

olisiko hyvä idea ?

Näyttää toimivan tämä n. 1200kcl - 1500kcl dietti

ihan kivasti ja nälkäkään ei ole. Hieman heikottaa

välillä ja olen tyynesti napannyt MYSLIPATUKAN kun

sokeri heilahtaa, NAM :D

Päänsärkykin loppui onneksi n. vkon jälkeen joten

olo on virkeämpi ja keveämpi. Vaatteet eivät viellä

kovin kovasti roikota ehkä noin 5 lisäkilon jälkeen

eli silloin pois olisi jo 10kg lähtöpainosta. Toivottavasti

silloin saisin jo katsella noita vanhempia vaatteita

tuolta komerosta.

Kävin juuri ennen tätä laidutuspäätöstäni LINDEX :in

alesta dyykkaamassa ISOJA vaatteita lähinnä housuja

muutaman parin ja päätin että näitä en toivottavasti

kauan joudu käyttämään. Katsotaan mitä kesä tuo

tullessaan ja etenkin VIE mennessäääääään , toivottavasti.

Illan jaksamisia kaikille tasapuolisesti

Volga

Vierailija
29/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla jäi punnitus väliin, kun oli muutaman päivä siskolla kyläilemässä = herkuttelemassa, grillattiin ja syötiin juustokakku melkeinpä kahdestaan, no ei nyt sentään kerralla, mutta siinä päivien myötä..

Kyllä on paljon enemmän houkutuksia, kun kesä lähestyy. Jäätelöä tekee mieli ja justii grilliherkkuja, onhan grilliruoka tavallaan aika kevyttä, jos jättää makkarat pois, mut ainahan on niitäkin tirisemässä.

Tiistaina sitten kävin puntarilla ja 500 g miinusta oli joka tapauksessa, olihan tämä kahdelta viikolta. Toinen viikko menikin ihan ok pisteillä.

Paino nyt 68,4 kg

pudotusta -0,5 kg

kokonaispudotus 13,3 kg

välitavoite 68 kg, lopullinen 65 kg

Mukavaa tulevaa viikonloppua! Moni varmaan joutuu viettämään viikonloppua juhlien ja herkutellen. Mutta, sunnuntaina sitten taas tiukemmin =) Itsellä ei ole valmistujaisia tai ylppäreitä tiedoossa.

Vierailija
30/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin nyt vasta koneelle. Meillä ei ole jälleen kerran netti toiminut sunnuntain jälkeen :( Muutettiin maalle ja sen jälkeen on nettiyhteydet alkaneet temppuilla. Asutaan kuitenkin tässä pääkaupunkiseudun tuntumassa että silleen tuntuu oudolta että yhteydet pätkii. En ole kerinnyt lukea yhtään vielä teidän viestejänne, mutta ilmoittelen nyt tuloksen jos nää yhteydet vielä tökkii. Eli mulla vaaka sitten näytti plussaa niinkuin arvasinkin, mutta yllätys oli se että vain 100grammaa eli tulos 82,1. Koko toukokuu meni sitten laihdutuksen osalta penkin alle. Paino ei tippunut yhtään. Harmittaa mutta ei voi mitään. Tämä viikko on sujunut paremmin. Olen kyllä syönyt jätskiä ja karkkia, mutta paljon maltillisemmin. Mä arvasin sen että kun syön ekan jätskin näin kesän kynnyksellä niin siitä se mun jätskikesä alkaa. Onneksi pakastimessa ei ollut kuin kaksi jädeä. Nyt aamupuuron laittoon...

Vierailija
31/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaa' alla, ei olisi millään viitsinyt. Aavistelin plussaa, koska juoksemista lukuun ottamatta en ole tehnyt MITÄÄN laihiksen eteen. Mutta! Vaaka näytti 64,5 kg, miinusta kaksi kiloa!! En voi käsittää, tyytyväinen tietysti olen.

Voisikohan tuo johtua siitä, että edellisestä lenkistä on neljä päivää? Jos juokseminen kuitenkin keräisi nesteitä lihaksiin, vaikka venyttelenkin aina niin hyvin, etteivät lihakset ole yhtään kipeät. Toinen selitys voi olla se, että lapset ovat olleet pari päivää kovassa vatsataudissa ja stressaan lasten sairastamisia aina niin paljon, ettei itselle oikein mikään maistu. (Rasittava omininaisuus sinänsä tuo stressaaminen, kun lapset kuitenkin ovat kipeitä vähän väliä).

Viikonloppuja ja sisua kaikille!

[b]minlee[/b], jälleen kerran kiitos listan pitämisestä! Toukokuun tavoite ei täyttynyt, todellakaan. Syy löytyy peilistä. Elokuun tavoitteeksi minulle voi laittaa 60 kg. Saapa nähdä, mistä sitä motivaatiota löytyisi, varsinkin kun vaaka näyttää mitä sattuu. Urheiluviikkoina plussaa ja sisällä kököttämisen jälkeen miinusta...

Vierailija
32/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hyviä vinkkejä makean nälkään ja verensokerin kohotukseen?

Juniorilla koliikkia ja valvottaa kovin joten äiti on vähän väsynyt.. Huomaan että välillä väsymys ja siitä johtuva päänsärky iskee oikein humahduksen lailla kun verensokerit pääsee liian alas joten tänäänkin on tullut käytyä tuolla kaapilla napostelemassa vohveleita ja keksejä että saa edes hetkellistä virkistymistä aikaiseksi. Olisko vinkkejä ns. sallittuihin herkkuihin joista ei tulisi niin kauhea morkkis jälkikäteen? Jotain makeaa ja helppoa jota pitää varuilta tuolla kaapissa. Ne myslipatukat ainakin on yksi vaihtoehto.

Apuva.

-Dudel-

Vierailija
33/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYSLIPATUKAT - ihania löytyy suklaa kuorrutteisia,

jogurttikuorutteisia ´näissä kaloreita n. 100kcl /kpl.

VÄLIPALAPATUKAT - jyväshyvä tms. marjapatukat

hyviä n. 70kcl /kpl... nam...

HUNAJA - lusikallinen pahimpaan hätään...

DIETORELLE - kovia imeskeltäviä sokerittomia ja vain 1kcl/kpl :D

KSYLITOL PURUKUMI - näitäkin olen napsinut makean himoon :D

Vierailija
34/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin ti jälkeen (ilmoitin silloin tuloksen) paino on tippunut 900g (!!!). Nyt on tietty siskon yo-juhlat, joten en vielä alkuviikolle uskalla toivoa mitään jättipudostusta kuitenkaan... Ja ens viikolla yhdet häät... hmm. Turha varmaan vielä kauheasti iloita;)

Mun elokuun lopun tavoitteeksi voisi laittaa 61kg... Tai sitten sen minkä Minleen ohjelma laskee!

Vierailija
35/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että mitä uskaltais laittaa elokuun lopun tavoitteeksi ja olen nyt päätynyt siihen, että pakko on pystyä 4-5kg siihen mennessä tiputtaa eli voit Minlee laittaa minulle tavoitteeksi 78kg.

Katotaan sitten sen jälkeen taas uudestaan, lopullinen tavoite olis painaa 74kg

Kevyttä ja liikunnallista viikonloppua kaikille sisunaisille:)

Nyt on luvattu hienoja ilmoja viikonlopuksi että pitää ulkoilla ja urheilla oikein urakalla, niin vois edes yhden jäätelön sunnuntaina herkutella

Kevyistä herkuista vielä, mä olen ostanut niitä rainbown valmistamia suklaariisikakkuja niissä on 1,5p yhdessä ja ovat todella hyviä. Liputan myös myslipatukoita niissä alpenin light patukoissa on vain 59-70 kcal per patukka ja ovat hyviä, nyt on tullut uutuusmakuna myös suklaa nam

Sitten oli se soleron uutuus tosi hyvä jäätelö jossa on vain 99kcal. Sitten vielä rainbown uudet sokerittomat lakritsa ja salmiakki karkkiaskit! kyllä nyt oikein huomaa kuinka paljon kevyitä herkkujakin on olemassa kun vain jaksaa etsiä

Vierailija
36/41 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointzi06:lle! Voisitko kertoa vielä pistetietoja noille alpenin light-patukoille? Eiks tuosta Soleron uudesta jädestä mene 2?

Vierailija
37/41 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpenin light patukoista menee vain 1piste per patukka ja siitä soleron ligt jädestä se kaksi, ei ole paljon sekään:)

38/41 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko aikalailla penkin alle, voi p*ska!

En oo kerenny jotenkin kekittyä nyt yhtään tähän laihduttamiseen, joten oon sit lipsunut koko viikon oikein urakalla!

Paino oli 58,2, joten miinusta 100 grammaa, voi voi!No ei plussaa tällä kertaa, mut ku viimeks oli sitä painoa tullut lisää puoli kiloa, niin en oo ens vielä takas sielä samasa painossa!

Nyt on pakko tsempata, muuten tästä ei tuu kyllä yhtään mitään!

Vierailija
39/41 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita :D

Eilen hieman herkuttelin koulujen päättäjäisten kunniaksi :D

Pitihän se tänä aamuna käydä vaakalla tarkistamassa

kun viime maanantaina oli +/- O eli ei pudotusta....

Mutta nyt vaaka näytti 84,5kg eli pudotusta 1kg , YES :D

Tiukkaa on tehnyt ja helle hieman turvottaa mutta viime

viikolla olivat ne kuuluisat naisten vaivat eli siitä varmaan

johtui tuo O tulos... pakko oli käydä hakemassa tsemppiä

vaakalta varkain koska muuten olisi usko alkanut horjua.

Varaudun kyllä henkisesti siihen että O viikkoja tulee

mutta toivottavasti ei kovin montaa on muutenkin " rasittavaa"

olla dietillä kun kolme hurmaavaa tenavaa juoksee jaloissa

ja väsyttää ja ... niin pois päin , heh....

Mutta toivotaan että tahti olisi ainakin tuo -500g /vko että

jaksaisi itseään tsempata ja muita siinnä ohessa.

HYVÄÄ VIIKKOA KAIKILLE TASAPUOLISESTI :D

Volga

taas hieman lähempänä tavoitettaan

Vierailija
40/41 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on se Soleron uutuusjätski? Ja paljonko pisteitä menee niistä muista Soleron jätskeistä? En ole syönyt noita jätskejä aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän