Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella yleensä valitset kahvilan?

Vierailija
02.09.2026 |

Jos siis käyt kahvilassa edes joskus. Itse käyn todella harvoin ja harmittaa jotenkin kun kaikki on nykyään ketjupaikkoja tai sitten liian fiinejä. Kumpikaan ei kiinnosta. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet törmännyt liian fiineihin kahviloihin? Mun mielestä näistä on pikemminkin valtava puute, ja olisi ihanaa, jos täällä olisi sellainen kahvilakulttuuri kuin vaikkapa Wienissä tai Pariisissa. Mutta ylipäätään tykkään, että kahvila on kaunis tai jollain tavalla persoonallinen ja että siellä on suuri valikoima tuotteita ja vähän erikoisempiakin. Starbucksin tapaiset ketjut on suht luotettava vaihtoehto, jos ei ole muuta lähettyvillä.

Vierailija
2/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista kahvilaa AP itse toivoisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottavien tuotteiden perusteella valitsen, jos ei ole erikoisruokavalion tuotteita tarjolla, niin menen muualle.

Vierailija
4/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tällaisista

Vierailija
5/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen missä kylmälaitteet ei huuda.

Vierailija
6/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin perusteella. Harvoin otan mitään syömistä, mutta haluan todella tumman americanon. 

Ja astioita en palauttele.

Vierailija
7/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu suomeksi

Vierailija
8/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kahvila olisi hyvä jossa saa vain hyvää kahvia mustana ja hinta olisi edullinen. Mitään  hipsterikahveja ei kiitos.

Vierailija
9/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei ole kiva mikään paikka. Noloa se on jossain lukuisten pöytien ja ihmisryhmien tai pariskuntien keskellä kahden hengen pöydässä yksin istua. Joskus kävin lounaalla ja oli se noloa yksin siellä kököttää ja jauhaa sapuskaansa, seinäkoristuksia siinä ohessa katsellen. Ja tykkään käydä ulkona syömässä, mutta ne joiden kanssa käyn, asuvat kauempana yms. Se on siis hyvin harvinaista.

Vierailija
10/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meen siihen mikä sillä hetkellä sattuu olemaan lähellä

Vierailija
11/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteena on aina itse leivotut tuotteet, ei mitään bulkkipakasteita jotka vaan paistetaan paikan päällä. 

Onnekseni lähistöllä on kaksi tällaista kahvilaa :)

Vierailija
12/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kahviloissa sillä yhdistän niissä käymisen lapselliseen ja vähä-älyiseen kaupungeissa asuvien punavihreiden wokeglobalistien trendipellelleilyyn enkä siedä näitä ääliöitä läheisyydessäni lainkaan.

Ollaan silleen katos vähän niin kuin tiedostavia, you know.

Hyvää kahvia vastaan minulla ei ole mitään.

Vierailija
13/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaskunnan etnisyyden perusteella. Ugabugaa ja allahua niin en mene.

Vierailija
14/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn kahvilassa, mutta jos on pakko niin sellaisen siistin näköisen. Jos on ulkoa kovin nuhjuinen, tulee ajatus ettei tarjoiltavatkaan kovin hyviä ole.

Vierailija
15/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tuotteet joissa on hyvä hintalaatusuhde ja kiva olohuonemainen tai muuten kodikas miljöö. Suuri osa kahviloista on hieman liian kaikuvia omaan makuun. Myös sisustus on usein ankeahko. Harmittaa kanssa jos maksaa 8€ kakkupalasta joka ei maistu miltään ja tai jopa hieman vanhentuneelta. 

Eurooppalaista kahvilakulttuuria mäkin kaipailisin Suomeen mutta ei tule varmasti tapahtumaan. 

Vierailija
16/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy kahviloissa sillä yhdistän niissä käymisen lapselliseen ja vähä-älyiseen kaupungeissa asuvien punavihreiden wokeglobalistien trendipellelleilyyn enkä siedä näitä ääliöitä läheisyydessäni lainkaan.

Tää on varmaan se syy miksi suuri osa suomalaisista ei osaa edelleenkään käydä kahviloissa. 

Vierailija
17/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kallista eikä mitään kämästä paikkaa. 

Vierailija
18/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan se syy miksi suuri osa suomalaisista ei osaa edelleenkään käydä kahviloissa. 

Osaa?

Kai niissä nyt osaisi käydä, mutta kun ei halua.

Vierailija
19/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen menen, missä hinta karistaa typerimmät otukset pois jo ovella eli en ketjukahvilaan.

Vierailija
20/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään, koska en käy kahviloissa niiden törkeiden hintojen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän