Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuiset maanantaihin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran aloittamassa pinoa. Poikkeuksellista muutenkin, loma meeelkein alussa, enää viikko tätä. Eli mielikin jaksaa olla vireä.

En ole juuri palstaillut yli viikkoon. Sinä aikana on ehtinyt tapahtuakin: viime viikolla ilmaantui menkkamaista verenvuotoa. Se ei sinä iltana terkkarilla selvinnyt ja keskenmenollakin uhkailtiin. Pelokkaana valvoin kotona yön kunnes aamulla pääsin polille syyniin. Verenvuoto todettiin vaarattomaksi eikä syytä löydetty ja asukki oli vilkas ja kunnossa. vieläkin välillä vähän tiputtelee, mutta nyt uskaltaa olla rauhassa kun tietää, että luultavasti jostain kohdunsuulta se vuotaa. Valitettavasti liikkeet ei kunnolla tunnu vielä muuten kuin satunnaisesti, joten sitä ei voi tarkkailla jatkuvasti. Pelottava kokemus tuo.

Viikonloppu oli ihanan rentouttava. oltiin miehen kanssa parisuhdelomalla hotellissa. Kaikin puolin onnistunutta. Ravintolasyömistä, päiväunet, kokiksen lipittämistä terassillakin ja ihanaa silmiin katselua. voi sitä romantiikkaa löytyä siis suurperheestäkin, vielä yli viidentoista yhdessäolovuoden jälkeen. Suunniteltiin tulevia lomia. Kotiin päästyä oli kiva tavata lapset. Niillä oli ollut hauskaa mummolassa ja nekin oli rentoutuneita. Eli hyvä alku viimeselle työviikolle!

Hyää alkavaa viikkoa siis. meillä viikot tänään 16+1.

Vierailija
2/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantainen pään särky tarkoitti sitten flunssan alkua. Perjantai meni koko päivä maatessa kun pystyssä ei voinut olla, sen verran kuiteskin että lapsille sain ruuan tehtyä ja silloinkin piti toisella kädellä pidellä päätä =(

Lauantai meni melkolailla samoin kuin perjantaikin ja panadolia kului, lauantaina alkoi sitten nenä vuotaan ja aivan tajuton yskä, olen rykinyt jo sisuskaluni kipeäksi, onneksi ei ole kuiteskaan kuumetta pitänyt. Nyt sitten on ensimmäinen pv että alkaa pikkaisen ehkä hellittään tämä tauti, lapsethan meillä myös sai saman yskän ja nuhan.

Muuten masuun kuuluu ihan hyvää, eilen olin tuntevani maatessa pientä nuljahdusta masusta, jospa sitä pian itsekki alkais tunteen niitä liikkeitä enempi =)

Tänään varasin rakenneultraan ajan ja se on 24.7, tuntuu vielä hirmun kaukaselta tuo aika mut eiköhän se tästä hiljalleen aika kulu.

Aarni-Kerkko: Nuo vuodot ovat tympeitä =( Onneksi teidän pikkuisella on kaikki hyvin ja vuoto oli vaaraton =) Itselläni tuli veristä vuotoa rv9 ja sitten monta viikkoa tuhrua ja syyksi selvis että kohdunkaulani on tosi " verekäs" ja siten herkästi tuhruttelee, nyt ei ole pariin viikkoon tuhruakaan näkynyt.

K & Himpula rv13+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarni-Kerkko: se vuoto kyllä säikäyttää aina! Mulla oli yksi km tässä raskauksien välillä ja silloin vuoti jonkin verran, mutta en osannut olla vielä silloin huolissani. Kesken sitten meni. Tulin pian uudelleen raskaaksi ja taas tuli vuotoa yli kaksi viikkoa ja piinaa oli ekan neuvolan odottaminen. Mutta siellä selvisi sitten, että tällä kertaa kaikki kunnossa:)

Mulla on vielä kolme kokonaista viikkoa loman alkuun. Mutta nopeesti nämä menevät, kun pitää hoitaa hommat niin, että tuuraajalla on mahdollisimman helppo hoitaa mun työt omiensa ohella.

Mä tunnen jo lähes päivittäin vauvan kääntyilyn kohdussa. En malttaisi millään odottaa viikkoa 18, että tuntuisi jo säännöllisemmin.

Olin siis lauantaina katsomassa sen Pirates of Caribian 3:n. Oli ihan ok, mutta välillä tuntui vähän turhaan pitkitetyltä. Mitä muut on mieltä?Sitten sain jonkun kumman kuuma-aaltokohtauksen ja olin elokuvan lopun ihan hiki otsalla. Hormoonit tekee temppujaan:) Mutta kyllähän Orlandoa ja Deppiä olisi katsellut vielä toisenkin elokuvan verran, että sen puoleen ei ollut turha reissu:)

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Hömme ja pikku-i 16+2

Vierailija
4/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sitten tänään otattamassa verikokeen, seerumiseulontaa varten.

Viikko odotellaan tulosta.

Pikkuisen pelottaa/ jännittää, mut toivottavasti kaikki ok.

Eihän tuokaan kerro ku 60% tapauksista.

Muuten mitään erikoista ei kuulu, illalla taas pikkuinen potkiskeli kovasti nukkumaan mennessäni.

Ihanaa on tuntea kun pikkuinen siellä temmeltää, nyt olen tuntenut liikkeet melkein päivittäin.

Nyt pitäisi varmaan tilailla rakenneultraan aikaa ja siellä vois sit tuota sukupuolta udella samalla. Minä haluaisin ainakin kovasti tietää kumpi siellä masussa asustelee.

oikku ja pähkinä 16+2

Vierailija
5/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiitos kaikille, jotka viikonloppuna kommentoivat tilannettani. Tänään kävin lääkärillä ja sain odotetusti kolmen viikon saikun. Helpotti kyllä. Kohdunsuu oli onneksi normaali, mutta sitä tarkkaillaan nyt säännöllisesti herttamuotoisen kohdun ja kivuliaitten supistusten vuoksi. Sain myös kotikäyttöön verensokerimittarin ja nyt pitäisi viisi kertaa päivässä kahdesti viikossa mittailla verensokeriarvoja. Joku kyseli, miksi jouduin näin aikaisessa vaiheessa sokerirasitustestiin. Se johtui siitä, että pissassa näkyi sokeria ja siitä sain lähetteen testeihin. Koska paastoarvo oli selvästi koholla, olen nyt sitten tarkkailussa.

Nyt olisi siis lääkärin käskystä kolme viikkoa otettava erittäin rennosti. Siivoamista vain, jos ei ala supistella.

Carmine+ Kuutti 16+6

Vierailija
6/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveiset Virosta. Maa oli kaunis, siis vanha kaupunki ja ruoka hyvää. Palvelusta siellä jäi vähän nuiva maku: tuntui, että virolaiset hymyilivät aika vähän. Viina oli halpaa, mutta sitähän en päässyt maistelemaan, joten maistelin senkin edestä Kalev-suklaata.

Vatsa kasvaa ja kova kumpu tuntuu alavatsalla. Kovasti odotan liikkeitä, mutta vielä ei ole tuntunut. En ainakaan ole varma niistä. Töissä olen saanut kerrottua jo lähes kaikille tulevasta äippälomasta ja kovasti odotan, että saisin sijaisen. Jäljellä on enää 15 työviikkoa (noin), kun ottaa pois kesälomat ja sitten pelkään, että jos raskausmyrkytys uusiutuu, niin loppuaikana voin joutua sairaslomalla. Siskoni on ollut sairaslomalla viikosta 20 alkaen supistusten takia. Niitä ei mulla kyllä ekasta raskaudesta ollut, joten niitä en pelkää, mutta tuota raskausmyrkytystä senkin edestä.

Ultra varattiin neuvolassa viime kerralla ja se on 29.6. En ole vielä päättänyt haluanko tietää sukupuolen. Ekasta mies halusi ja voi olla, että niin käy nytkin. Jos tietäsi, että pojan jälkeen saa todennäkoisesti tytön, niin olisi ainakin hyvä syy shoppailla :)

T:Rila ja Hippu 15+3

Vierailija
7/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin notkun täällä koneella vaikka hommia olisi kuinka ja paljon, ei vaan ole inspistä tehdä mitään !!

Kuopukset ovat tänään olleet kotosalla kun päiväkoti on kiinni suunnittelupäivän vuoksi ja varahoitoon en viitsinyt heitä laittaa..onpahan ollut narinaa koko päivän kun on niin tylsää eikä mennä uimaan tai minnekkään...huh huh

Aamupäivästä käytiin kaupassa,kirjastossa ja kirpputorilla. Neidit löysivät sieltä aivan ihanan 56 cm Nalle Puh /Tikru yöpuvun ja pitihän se ostaa kun oli niin lutuinen ja edullinen 1,8 e.

Dementianappulaa en muistanut painaa joten en muista mitä mun piti teille kommentoida mutta joka tapauksessa lämmintä ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille !!

Isotikru+tikrunpentu 14+4

Vierailija
8/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ilma on tänään ollu! Harmi vaan et osa päivästä kulu matkusteluun ku mentiin käymään kaverilla Vantaalla. Ja sinne ku piti mennä kahel bussil ja bussit oli aika kuumia...Kaverilla on ens kuun lopussa laskettuaika ja masu oli jo iso. Niille on tulossa eka ja kaikki siis vielä uutta ja jännää :)

Aarni-Kerkko: ikävää et sulla oli veristä vuotoa :( Onneks kuitenki osottautu harmittomaks ja kaikki on vauvalla masussa hyvin!

Kauris-80: Paranemisia flunssaan!

Hömme1: Pirates of the Caribian oli hyvä mut ehkä mustaki ois voinu olla lyhyempi. Itellä ainaki alko jalat puutuu ja tuli levottomat jalat ilmiö viimisen puolen tunnin aikana.

Oikku69: Jaksamista verikoetulosten odotteluun! Toivottavasti kaikki on hyvin!

Carmine 1011: Ota nyt rennosti sairaslomalla ja nauti olosta ja kasvavasta masusta :)

Rila: Virolaisilla ei oo palvelukulttuuria, se on huomattu siellä useempaan kertaan oleiltuani. Silti on ihanaa ku löytyy viel edullisia ruokapaikkoja ja ostoksia. Mulla on rakenneultra päivä ennen sua eli 28.6. Tuntuu taas odottavan aika pitkältä!

Nyt iltapalalle....

Tarald ja tiitiäinen 15+2

Vierailija
9/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita?

Jouduin vuodelepoon viime raskaudessa aika aikaisessa vaiheessa ja nyt pelkään samaa. Ei nyt tietenkään vielä supistele samaan tahtiin kuin silloin, mutta kuitenkin. Selvästi tänään on tullut useampia supistuksia ja aika tiuhaan. Ottaa myös tuonne selän puolelle. Pahus..

RV 16 ylihuomenna

Vierailija
10/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ei ole mitää ihmeellistä täällä kertoiltavaa mahan suhteen. sitä samaa jauhaa. oksettelee edelleen aamuisin, turvottaa, kakara puskee ja punkee ja sutii ja sotkee :)

muuten elämään kuuluu hyvää kait. harjottelupaikasta pyydettiin tänään mua ihan oikeisiin töihin sinne mun turkin matkan jälkeen joten rahatilanne ainakin selkiytyy mukavasti kesäks.

turkin matkaan liittyen ilmeni kiva pikku ongelma että bussit ei kulje riittävän aikasin lentokentälle. joko joudutaan menemään sikana liian aikasin ja olemaan suunnilleen nukkumatta tai sitten seuraava bussi tulis perille n. 5min liian myöhään, eli sillä ei voi mennä. mitäköhä hitsiä sitä keksis... taksi varmaa ainoo vaihtoehto mut se on aika kirpeen hintasta touhua. pitää tutkiskella ja mietiskellä. tai tietty jos jollain ilveellä pääsis lentokentälle edellisenä päivänä (ja sais kaverinki laukun mukaan) pystyis tekee lähtöselvityksen sillon ja vois tulla vähän myöhemmin aamulla sitte paikanpäälle... en tiedä. tutkitaan.

viikot etenee vauhdilla. kohta on jo rakenneultra, enää 2vko siihen! kaveri oli tänään juuri ja sai tietää sukupuolen. toivottavsti meki saadaan :)

joku kyseli supistuksista. mulla supistelee kipeesti ja häiritsevän usein. ja pahimmillaan tuntuu selässä myös täällä. se ikä vähän ihmetyttää kyllä on se että esikoisella koko synnytyksenkin supparit tuntu vain ja ainoastaan selässä, eli ekaa kertaa tuntee vatsa puolella noi! jee...

en muista mitä muuta piti kirjoittaa... joten moikkis :)

freya ja nakki 17 +4